Quinn Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden 12 minuten geleden zei bumperjim: God verhoede dat ik een krachtterm gebruik 𤣠O, letten ze daar weer op? Dan heeft de mod het druk hier, al heb ik nog geen strafpunt gezien. Was holenbeer echt kwaad dan? Waarom? Ze was immers te laat? Die zomer werd ik veertien @Bob
Quinn Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden Was een prima verjaardag ook trouwens, nu ik er toch aan terugdenk.
bumperjim Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 3 minuten geleden zei Quinn: O, letten ze daar weer op? Dan heeft de mod het druk hier, al heb ik nog geen strafpunt gezien. Was holenbeer echt kwaad dan? Waarom? Ze was immers te laat? Die zomer werd ik veertienĀ @Bob Wegrijden is verwerpelijker dan te laat zijn, kennelijk. Ik had het vroeger bij mijn vader niet geflikt maar onze kinderen zijn niet goed getemd š
Quinn Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden Nou ja, kon niet zeggen dat ik niet gewaarschuwd was. Maar jij doet het dus nooit weer?
bumperjim Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 37 minuten geleden zei Quinn: Nou ja, kon niet zeggen dat ik niet gewaarschuwd was. Maar jij doet het dus nooit weer? Ā Never.Ā
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden