Rudy Geplaatst 5 april 2016 Rapport Geplaatst 5 april 2016 Gezien de complexiteit van je problemen Lars zou ik 'droog' blijven. Dus ook geen 2 per dag.
mikki Geplaatst 5 april 2016 Rapport Geplaatst 5 april 2016 Goh Lars...Had ik niet verwacht. Dus je geeft je nieuwe pad en jezelf op? Nou, denkt je vrouw straks, heb ik er even goed aan gedaan...daar zit hij weer te zuipen. En jij? hoe ga jij je voelen als je weer gaat drinken? want dat GAAT gebeuren.. En dan? Alle angsten, al het faal gevoel, het verdriet, komt 1000 x zo hard terug. en dan? nog meer drinken? misschien kom ik hard over, maar ik wil je een zeer mogelijke toekomst film voorhouden. Ik hoop dat je jezelf niet opgeeft. Je weet toch wel dat dit de drankduivel in je is die je zover probeerd te krijgen?
ferry Geplaatst 5 april 2016 Rapport Geplaatst 5 april 2016 Lars, Bezin eer ge begint, dat is een wijze spreuk. Kerel denk toch goed na en neem geen inpulsieve beslissing. Want diep in je hart, weet je dat fout gaat. Want dat heb je, jezelf in het verleden toch vaak bewezen/ Of heb ik al die afgelopen weken iets gemist?????????
Sowhat Geplaatst 5 april 2016 Rapport Geplaatst 5 april 2016 En dat vandaag allemaal zonder paniekaanval?
Sowhat Geplaatst 5 april 2016 Rapport Geplaatst 5 april 2016 (bewerkt) * 6 april 2016 bewerkt door moderator JaNina reageerde hierop 1
rosa45 Geplaatst 5 april 2016 Rapport Geplaatst 5 april 2016 Waarom onrust zaaien, Sowhat? koekiemonster73 reageerde hierop 1
koekiemonster73 Geplaatst 6 april 2016 Rapport Geplaatst 6 april 2016 Ik snap je opmerking ook niet Sowhat?Lars, ik hoop dat je vandaag een relatief goede dag hebt.
Jannigje Geplaatst 6 april 2016 Rapport Geplaatst 6 april 2016 Ik wil al mijn medicijnen afbouwen. Had ik eerder ook niet kan prima zonder medicijnen.Goedemorgen Lars,Ik ben geschrokken van je besluiten. Dat je daar weg wilt, het daar niet (meer) ziet zitten, kan ik me wel voorstellen. Maar wat ik niet begrijp is waarom je al je medicatie af wilt bouwen? Waarom ook de refusal Lars? Als dat je helpt om niet te drinken? Of is je bedoeling om wel te drinken, maar gecontroleerd? Wat je ook besluit, ik wens je sterkte en wijsheid.
Monster Geplaatst 6 april 2016 Rapport Geplaatst 6 april 2016 Jo, wat heb ik veel geleerd afgelopen periode. Dagelijks. Er gebeurt veel, of er gebeurt eigenlijk helemaal niks. Verhaaltje over waarom gebeurt wat gebeurt............. Een arme boer laat zijn enige kreupele paard vrij. "Wat erg "zeggen de mensen, "nu moet je jonge zoon het zware trekwerk doen" "We zullen zien" zegt de boer. Twee dagen later komt het paard terug met een jong sterk paard. "Wat een geluk" zeggen de mensen. "We zullen zien" zegt de boer. De zoon probeert het jonge paard te temmen, maar breekt onherstelbaar zijn been. "Wat erg" zeggen de mensen. "We zullen zien" zegt de boer. De oorlog breekt uit, alle jonge mannen moeten in het leger. Maar niet de manke zoon. "Wat een geluk" zeggen de mensen. "We zullen zien" zegt de boer. Niemand heeft zóveel helicopterview dat hij of zij kan zien waarom gebeurt wat gebeurt. Misschien heeft alles een reden, misschien is alles leerzaam, en misschien allemaal niet. We hoeven er niks van te vinden. We zullen zien. kruidenthee67, erik, nancy en 3 anderen reageerden hierop 6
fleurtje Geplaatst 6 april 2016 Rapport Geplaatst 6 april 2016 Wat een tof verhaaltje Monster! En helemaal waar. Anderzijds zei mijn pa altijd: "We zullen zien zei de blinde voor hij tegen de muur liep."
huttula Geplaatst 6 april 2016 Rapport Geplaatst 6 april 2016 Wie niet waagt..wie niet wint. Ik zou het niet durven..dat ben ik. Angst om terug te vallen.
kruidenthee67 Geplaatst 6 april 2016 Rapport Geplaatst 6 april 2016 Angst is een slechte raadgever...bij twijfel niet inhalen...
Jootje Geplaatst 6 april 2016 Rapport Geplaatst 6 april 2016 Lezen jullie het bericht van Urania nog maar eens goed!!! En het is jammer dat de mods hebben ingegrepen daarna bij sowhat en tweed. Ik vind het nl. wel belangrijk dat iedereen dit had gelezen.
fleurtje Geplaatst 6 april 2016 Rapport Geplaatst 6 april 2016 Lezen jullie het bericht van Urania nog maar eens goed!!! En het is jammer dat de mods hebben ingegrepen daarna bij sowhat en tweed. Ik vind het nl. wel belangrijk dat iedereen dit had gelezen. Wat is er zo belangrijk aan wat Sowhat schreef? Ik zag het verband niet
Sowhat Geplaatst 6 april 2016 Rapport Geplaatst 6 april 2016 En ik denk niet dat het account opgeheven is omdat IK mijn twijfels uitsprak.
fleurtje Geplaatst 6 april 2016 Rapport Geplaatst 6 april 2016 Ik heb het een beetje gehad met de paranoïde hier. Kohtje reageerde hierop 1
fleurtje Geplaatst 6 april 2016 Rapport Geplaatst 6 april 2016 Fleurtje, je zou het ook gezonde achterdocht kunnen noemen. En daar is helaas alle reden voor. Blijven we hangen in dat verhaal? Wie is ieder van ons hier? Niemand kan mij iets garanderen.. En eerlijk gezegd kan het me ook weinig schelen.. Als is Lars een fee in Elfenland. Ook die hebben recht op hun deel. Kohtje reageerde hierop 1
fleurtje Geplaatst 6 april 2016 Rapport Geplaatst 6 april 2016 (bewerkt) Helderheid van geest is een groot goed, zo blijkt. In combinatie met heldervoelendheid heb ik vanaf het begin een vermoeden gehad, dat is nu bevestigd. Ja, het is triest dat mensen dergelijke streken uit menen te moeten halen. De motieven lijken mij niet gezond. Kwalijk vind ik het wanneer iemand moedwillig keer op keer alle aandacht naar zich toe weet te trekken, deze trol viel op door die aandachttrekkende strategie - waar velen opnieuw 'intrapten' door hun aandacht te besteden aan een zwart gat. Zeker weten doe je zoiets nooit, en liever had ik geen bevestiging gezien. Life goes on! God sta me bij.. Berichten als deze maken mij ontzettend boos. Het druipt van zelfgenoegzaamheid. Bah! 6 april 2016 bewerkt door fleurtje Kohtje reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 6 april 2016 Rapport Geplaatst 6 april 2016 (bewerkt) Fleurtje, ik ben bang dat Adri gelijk heeft. De opzet van het hele gebeuren leek teveel op de geschiedenis zoals die zich vlak voor jouw terugkeer heeft afgespeeld. Het is intens triest dat deze persoon nu voor de tweede, derde keer zoveel aandacht heeft weten te trekken. Er zijn hier weer frummers geweest die zich het lot van L echt hebben aangetrokken, hebben gesteund en meegedacht... Deze frummers kunnen daar weer een aardige klap van krijgen nu... Wat ik zelf heel erg vind is dat er bij nieuwkomers die wel zuiver op de graat zijn en hulp en steun nodig hebben waarschijnlijk eerst de kat uit de boom gekeken zal worden, eerst maar even afwachten of het niet wéér K., V. of L. is. Ik hoop dat deze vrouw hulp gaat zoeken en krijgen, maar oh wat een minne streek weer, wat laag. aanpassing: woordjes vergeten... 6 april 2016 bewerkt door Yvonne
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden