Sowhat Geplaatst 28 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2020 Dag lieve Nancy, hou je haaks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 28 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2020 (bewerkt) Ach lieverd meen je niet. Komt toch niet door die discussie, over het onderwijs??? Hoop het niet. Ga je hier heel erg missen. Steunend en je kon mij soms goed de waarheid vertellen. Hoop dat het tijdelijk is, 2 dagen ofzo en dan hup weer terug hoor Al moet je altijd doen, wat goed voor jezelf is natuurlijk! 28 mei 2020 bewerkt door Smaragd toevoeging laatste zin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 28 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2020 Ach @nancy, wat jammer. Maar als het niet meer goed voelt........ Ga goed, en wie weet, tot schrijfs weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2020 Jammer Nancy, maar niet geheel onverwacht. Ik ga je missen meis. Hou je haaks ..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 19 juli 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juli 2020 Hoi allemaal. Misschien maar beter om ook eens een eigen dagboekje te starten. Na bijna 6 jaar toch weer/ toch wel ...ergens onverwacht, toch weer naar de alcohol gegrepen. Van een uitglijder kan ik niet spreken, dit is echt een terugval. Voor nu vind ik het even prima, heb het moeilijk met mezelf. Helpt alcohol me nu? Nou, in ieder geval om af en toe even " uit" te staan, dat had ik zoooooo nodig. Verder zie ik wel weer, alleen nu even niet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 19 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2020 Schijf van je af wat je wilt ' wat je kwijt kan ...... begrijpelijk dat je af en toe even uit wilt staan ook al weet je dat het geen oplossing is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gryhe Geplaatst 19 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2020 Hai Nancy, Je bent een oud-gediende las ik. Knap dat je sowieso het zolang hebt volgehouden. Ik hoop dat je kracht in je kan herontdekken hoe je het toen ter tijd ook is gelukt. Ik wil je het beste wensen, of dat succes is of sterkte óf misschien allebei, maar alle goeds ieder geval ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 20 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2020 Lieve Nancy, je liep op je tandvlees had ik het gevoel. Wat ellendig om je zo naar te voelen. Geen idee wat woorden zijn die je kunnen helpen. Virtuele arm om je heen ( als je dat goed vindt). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 20 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2020 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 20 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2020 Maar... waarom dan joh? Wil je erover praten? nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 20 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2020 Hoe gaat het vandaag met je ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MijnGerrit Geplaatst 20 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2020 (bewerkt) Hoi Nancy, Allereerst een hele grote HUG. Wat moet jij je slecht hebben gevoeld om weer naar alcohol te grijpen. Ik kan me allerlei situaties voorstellen die je zover zouden kunnen hebben gebracht. Ik ben er echter van overtuigd dat in die situaties alcohol geen oplossing is. Hooguit een tijdelijke ontsnapping die niets oplost, niets toevoegt, maar veel nadelen en gevaren heeft. Ik hoop dat je snel het droge pad weer kunt vinden. Je kunt dit, kom op. 20 juli 2020 bewerkt door MijnGerrit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 22 juli 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juli 2020 Dank voor jullie reacties. Hoe dit nu zo kan?? Dringende behoefte aan " uit" staan, en dringend was echt dringend. Maar binnen de kortste keren zat ik op het niveau van vóór het stoppen. Na een paar weken was dat over, het bleek niet leuk meer, wist ik natuurlijk wel. Gek genoeg zit er nu wél een rem op, ik kan nu makkelijk stoppen na twee glazen. Maar ook dit is denk ik niet wat ik wil, ik wil terug naar nul. Nu alleen nog even niet. Ik weet niet waarom. Ik weet eigenlijk niks. Vacuümgevoel. Voor nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 22 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2020 (bewerkt) Als het is om ellende te verdoven is 1 al te veel. Het is de foute reden. Ellende hou je altijd. Sterkte. 22 juli 2020 bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 22 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2020 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 22 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2020 Gelukkig schrijf je weer. Ik hoop dat dat helpt. En wat niet kan, kan niet, maar je hebt wel de rem weer gevonden. Sterkte, met alles. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gryhe Geplaatst 22 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2020 7 uur geleden zei nancy: Dank voor jullie reacties. Hoe dit nu zo kan?? Dringende behoefte aan " uit" staan, en dringend was echt dringend. Maar binnen de kortste keren zat ik op het niveau van vóór het stoppen. Na een paar weken was dat over, het bleek niet leuk meer, wist ik natuurlijk wel. Gek genoeg zit er nu wél een rem op, ik kan nu makkelijk stoppen na twee glazen. Maar ook dit is denk ik niet wat ik wil, ik wil terug naar nul. Nu alleen nog even niet. Ik weet niet waarom. Ik weet eigenlijk niks. Vacuümgevoel. Voor nu. Hai Nancy, ik hoop dat je voor jezelf komt te weten waarom. Niet zeggen dat je niks weet, want je bent niet onwetend. Je deelt het hier en dat je met vol besef gedaan. Erg dapper ! Jouw denkbeeld wat je omschrijving als "vacuümgevoel" intrigeert me. Bedoel je het als een soort van eenzaamheid ? Indien je je in het vacuüm voelt zitten, zouden we je niet kunnen bereiken. Probeer maar een zuignap ergens vanaf te halen, lukt niet. Het lukt wel als het vacuüm verdwijnt, liefst van binnenuit. Tracht het vacuüm op te heffen met je eigen innerlijke liefde voor jezelf. Je bent een goed mens ! Niet vergeten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 23 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2020 Lieve @nancy, je hebt iets nodig. Uitstaan. Een bekend verlangen. De vraag is of je uit staan echt nodig hebt. Of dát het meest helpend is. In mijn ervaring ( achteraf) was uitstaan niet de oplossing. Maar ik.snap het zo goed. Je kon het alleen al aan toen je niet uit stond. Want dat deed je. En misschien had je geen uitstaan, maar een verandering nodig. Een handeling van doen of laten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2020 gestaag doooorrrrrr Nance♥ nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 29 juli 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 juli 2020 Op zondag 16 augustus staat dan eindelijk een afscheid gepland van mijn vader. In een kroeg. Nu maar hopen dat we tegen die tijd nog met 40 man bij elkaar mogen komen. Voor mij hoeft het niet meer, het voelt als mosterd na de maaltijd. Ik heb het tot nu toe alleen moeten doen, hoef nu geen anderen meer erbij te hebben. Story of my life. Ben ook kinderlijk boos op alles en iedereen. En depri. En weer verder. Morgen tentamen, dus ik ga weer verder leren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2020 nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 29 juli 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 juli 2020 (bewerkt) Ik herinner me opeens weer dat dit hetzelfde is gegaan na het overlijden van mijn eerste zoontje. Na één dag werd hij bij me weggehaald (ik heb geen afscheid mogen nemen) en gebracht naar een ander ziekenhuis. Daar heeft hij nog 6 dagen alleen gelegen alvorens hij stierf. Alleen. Ik heb hem in die dagen niet kunnen zien. Ik heb hem nooit overleden gezien en niemand had er een foto van gemaakt. Hij is ergens gecremeerd, ik weet niet waar of wanneer. Zomaar, opeens, totáál verdwenen. Net als mijn vader. 29 juli 2020 bewerkt door nancy bumperjim, elisa72, lady jane en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 29 juli 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 juli 2020 Nou ja, ik herinner het me niet opeens weer, die gedachte was natuurlijk al eerder bij me opgekomen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 29 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2020 Wat een vreselijk verhaal Nancy. Ben er ook stil van. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 29 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2020 nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden