Lars Geplaatst 1 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2018 Hoe weet je dat dan dat god daar van houd? Hij was natuurlijk niet vies van drank dat dan wel weer. Liet hij niet water in wijn veranderen? En in de kerk houden ze ook wel van een goede wijn. Maar ik denk dat god zuiplappen misschien wel niet zo lief vind je weet het niet he. Hij zal het je nooit kunnen vertellen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 1 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2018 Ik geloof ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 1 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2018 God houdt van alles en iedereen. Ook van zuiplappen, moordenaars, kinderverkrachters, dierenmishandelaars, geheelonthouders. En ook van katholieken, gereformeerden, moslims, AA-ers, Jehova's, pyromanen, eendrijders, gehandicapten, sporthelden, koning Willem Alexander, mensen die niet in God geloven, mensen die denken dat ze God zijn, van zuiderburen, echt van alles en iedereen.. zelfs een beetje van mij. Hij heeft ze immers zelf geschapen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 1 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2018 Alweer over god, er is geen god. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 1 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2018 Ja, óók van jou, Asterix. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 1 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2018 Echt? Dan bestaat ie niet alleen niet, maar issie ook nie goed wijs ook nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 1 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2018 En dus krijg je dit... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 2 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2018 16 uur geleden zei Asterix: Alweer over god, er is geen god. Natuurlijk maar daarom kan je er nog wel over praten Als het gaat om beschrijven van dronkemansellende gaat er niks bove: Héérlijke muziek ‘s avonds laat met een flinke pot thee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 2 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2018 Heb ik weer. Staat er een blote vrouw op het hoesje. Kan niet. In de jaren ‘80 deed men dat nog gewoon. Maar hier is de tekst, die is briljant: https://www.azlyrics.com/lyrics/tomwaits/thepianohasbeendrinkingnotme.html Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 2 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2018 Bedankt @Bor!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2018 Nou, hierbij kan je me wegdragen. Er zijn betere nummers en ook veel slechtere, maar de lading hiervan is voor mij als lifelong Queen fan gewoon te zwaar om te handelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 2 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2018 Zeer schrijnend om te zien Koen de aftakeling. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2018 2 uur geleden zei Sowhat: Zeer schrijnend om te zien Koen de aftakeling. Dat dus sowhat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 3 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2018 Ja intens triest. Fantastische band. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mito Geplaatst 9 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2018 Gaat dit over muziek??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mito Geplaatst 9 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2018 Vooruit. The last human gateway van IQ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mito Geplaatst 11 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2018 Die bedoel ik ja. The seventh house is ook super. Solstice van Aragon, en ook the crucifixion. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mito Geplaatst 21 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2018 Hele leuke muziek te ontdekken hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 23 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2018 Bor, jouw keuze verrast me vaak, nou eentje van mij: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 24 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2018 (bewerkt) 3 maart 2018 bewerkt door Sandro Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 3 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2018 Een nummer met een titel die past bij vandaag Nelly Furtado - Try All I know Is everything is not as it's sold But the more I grow the less I know And I have lived so many lives Though I'm not old And the more I see, the less I grow The fewer the seeds the more I sow Then I see you standing there Wanting more from me And all I can do is try Then I see you standing there Wanting more from me And all I can do is try, try I wish I hadn't seen all of the realness And all the real people are really not real at all The more I learn the more I learn The more I cry the more I cry As I say goodbye to the way of life I thought I had designed for me Then I see you standing there Wanting more from me And all I can do is try Then I see you standing there I'm all I'll ever be But all I can do is try Oh, try, try Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 17 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2018 Hier dan maar, voordat de mod boos wordt Maar eigenlijk zou het topic een algemenere titel moeten hebben als het de bedoeling is dat we álle muziek erin posten. I'm coming home, I'm coming homeTell the world I'm coming homeLet the rain wash awayAll the pain of yesterdayI know my kingdom awaitsAnd they've forgiven my mistakesI'm coming home, I'm coming homeTell the world that I'm comingI'm back where I belongYeah I never felt so strongI'm feelin' like there's nothing that I can't try(I'm back, baby)And if you with me put your hands high(Put your hands high) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 17 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2018 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 25 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2018 Mooie clip ook. Maar vooral tijdens het hardlopen slaat de tekst ook erg aan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 26 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2018 Wist ik niet. Thanks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden