Spring naar bijdragen

Bij welke muziek hou jij het niet droog?


Jan40

Aanbevolen berichten

En toen ik in mijn lip gebeten werd door mijn papflesser wist ik welk nummer ik nog vergeten was vandaag.

De zanger haat ik maar is en blijft een mooi nummer. Even terug naar het begin. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daar mag ik gewoon toegeven dat ik mijn beste vriend soms heel erg mis, ook al was ik het met zijn wensen eens.

Hoe graag je het niet wil en het niet afgesproken is, je blijft iemand toch best missen. Als achterblijver blijf je toch met bepaalde dingen zitten.

En dat suddert maar komt los als je weer voor ingewikkelde levenskwesties komt te staan.

Ik zal nooit de juiste beslissingen kunnen nemen voor een ander maar ik zal altijd proberen te luisteren naar de wensen van die ander en daar vanuit handelen.

Ik mis arno gewoon heel erg, ben blij voor hem dat ie dood is maar maakt elk jaar dat hij er niet meer is het gemis soms wel erger.

Dat positief invullen van kijk ik kan op eigen benen staan en zonder handje lopen is er nu eigenlijk wel een beetje vanaf. Ik kan het, maar vind het niet zo leuk meer. Mis die mijlpalen delen toch ook wel en effetjes wegkruipen helemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...