Yvonne Geplaatst 4 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2021 (bewerkt) Goedemorgen, De cijfers van de afgelopen week.. Bob is Topper van deze week, mooi! We hebben weer een hele week om alle cijfers in het groen te krijgen... We gaan er voor... Succes lui. Topper van de week Gewichtsafname vanaf 1 kilo Aanmoedigingsaai Alarmbel (bij stijging van gewicht 3 weken op rij ) Gewichtsafname. Nog geen gegevens doorgegeven Even niet hier... Gelijk gebleven Gewichtstoename Gewichtstoename vanaf 1 kilo Kilokiller regeltjes * Je kunt alleen Topper van de week worden als je (daadwerkelijk) de voorgaande week je gewicht had doorgegeven. * Als je te laat bent en het weekoverzicht is al geplaatst kun je je gewicht uiteraard nog doorgeven, je doet dan alleen niet meer mee voor de Topper van de week. * Meld het even als je tijdelijk niet mee kunt doen, dan blijf je in de lijst staan. * Als je 4 keer zónder bericht geen gewicht doorgeeft word je uit de lijst verwijderd en gaat een nieuwe wachttijd van 4 weken in... * Graag je gewicht uiterlijk zaterdag doorgeven, dan kan ik op zondagmorgen gelijk aan de slag.... * Nieuwe deelnemers zijn uiteraard van harte welkom maar dienen minimaal 4 aaneengesloten weken actief deel te nemen aan het forum. 14 september 2023 bewerkt door Yvonne Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 4 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2021 Ik heb nog steeds een weegschaalprobleem, sorry ik zit wel niet ver van mn streven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 4 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2021 Nou ja, niet te geloven. Ik was deze keer keurig op tijd om het door te geven , maar heb niet op plaatsen gedrukt, dus… Wederom excuus @Yvonne, dit begint een slechte gewoonte te worden. 68 opnieuw Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 10 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2021 60,9 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2021 68 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 10 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2021 67 Op tijd! lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 10 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2021 86.3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2021 82,4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
brazer Geplaatst 10 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2021 86,4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 10 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2021 87,8 (ben weer in mijn koolhydraatbeperkte periode) Geeft eetrust. Dat scheelt. Ben een stuk minder met eten bezig in mijn hoofd. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 10 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2021 121,5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2021 57 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 10 juli 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 juli 2021 100,9 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2021 (bewerkt) Goedemorgen, Het is veel te mooi om nu binnen te zitten, maar toch even snel de resultaten van de afgelopen week. @Lika is duidelijk Topper van de week, weer op de goede weg terug, mooi. We hebben weer een hele week om in het groen te eindigen... dus jongelui () ...... zet um op!!!! Topper van de week Gewichtsafname vanaf 1 kilo Aanmoedigingsaai Alarmbel (bij stijging van gewicht 3 weken op rij ) Gewichtsafname. Nog geen gegevens doorgegeven Even niet hier... Gelijk gebleven Gewichtstoename Gewichtstoename vanaf 1 kilo Kilokiller regeltjes * Je kunt alleen Topper van de week worden als je (daadwerkelijk) de voorgaande week je gewicht had doorgegeven. * Als je te laat bent en het weekoverzicht is al geplaatst kun je je gewicht uiteraard nog doorgeven, je doet dan alleen niet meer mee voor de Topper van de week. * Meld het even als je tijdelijk niet mee kunt doen, dan blijf je in de lijst staan. * Als je 4 keer zónder bericht geen gewicht doorgeeft word je uit de lijst verwijderd en gaat een nieuwe wachttijd van 4 weken in... * Graag je gewicht uiterlijk zaterdag doorgeven, dan kan ik op zondagmorgen gelijk aan de slag.... * Nieuwe deelnemers zijn uiteraard van harte welkom maar dienen minimaal 4 aaneengesloten weken actief deel te nemen aan het forum. 7 oktober 2023 bewerkt door Yvonne opmaak tabel aangepast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 11 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2021 Wat ben je vlot @Yvonne 102.7 wilde ik nog doorgeven. Verder meld ik mij voor 4 weken af ivm vakantie . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 16 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2021 Dagje eerder, want ik ben er morgen niet. 87,6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 16 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2021 Ik was vanmorgen 102.4 Dus toch nog even een laatste voor mijn vakantie .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
brazer Geplaatst 16 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2021 86,6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 17 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2021 61,3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2021 82,8 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2021 68.6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 17 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2021 118,2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 17 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2021 67 tot mijn verbazing, want ik heb niet erg gezond gegeten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 17 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2021 91.2 aiaiai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 17 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2021 57,7 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden