haddock Geplaatst 21 november 2020 Rapport Share Geplaatst 21 november 2020 Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyon Geplaatst 21 november 2020 Rapport Share Geplaatst 21 november 2020 (bewerkt) Dit zijn mijn lieve mannen 25 november 2020 bewerkt door Kyon Foto’s hebben de meeste nu wel gezien Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 21 november 2020 Rapport Share Geplaatst 21 november 2020 (bewerkt) Deze hou ik van. Very fierce, bijna sluw, ever so reliable. 21 november 2020 bewerkt door haddock Smaragd en Kyon reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 21 november 2020 Rapport Share Geplaatst 21 november 2020 Nee, halve Boxer/Ambulldog. Heb m’n hele leven Boxers gehad, heerlijke honden. Maar ze werden steeds minder oud. Dus ik heb nu n kruising met n American Bulldog. Punt is wel, ze geloofd alleen in mij en geeft nergens om. Maar dat doet ze nu al meer dan 10 jaar en dat is waar het om ging! We worden allemaal tesamen wel oud. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 22 november 2020 Rapport Share Geplaatst 22 november 2020 8 uur geleden zei Renaldo61: In paint is het export en dan een geschikt formaat kiezen.Jpeg, kleiner dan 250 KB Is dat een speciaal programma 'paint? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 22 november 2020 Rapport Share Geplaatst 22 november 2020 (bewerkt) 10 uur geleden zei Renaldo61: Met telefoon weet ik het zo niet. Zijn nog meer verschillen in. Zou je moeten raad vragen bij iemand die iets van jouw type telefoon kent. Zijn veel simpele apps die dat kunnen (formaat verkleinen) bv Image Size. 22 november 2020 bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 november 2020 (bewerkt) 22 november 2020 bewerkt door bolletje Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 november 2020 Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 november 2020 Dit zijn twee guppies van mij. Heb nog twee katten en een stel vissen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 22 november 2020 Rapport Share Geplaatst 22 november 2020 30 minuten geleden zei Renaldo61: Nee je kunt als het al niet aanwezig is op je Pc of Mac. Kun je het makkelijk downloaden. Er zijn vast nog andere programma's aanwezig op je toestel die hetzelfde kunnen. Bekijk ook de raad van bumperjim . Met een telefoon ben ik daar nooit zo me bezig geweest. Simpelste is vaak het gewoon naar jezelf mailen en gewenste grote kiezen. Ok bedankt ga kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyon Geplaatst 22 november 2020 Rapport Share Geplaatst 22 november 2020 11 uur geleden zei Cleo66: Is dat een boxer @haddock , wat een prachtige honden @Kyon, tervurense herder of zoiets? Dank je @Cleo66 Nee zijn oudduitse herders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 november 2020 Rapport Share Geplaatst 22 november 2020 Wij hebben een hond, was ooit een zwervertje in Spanje. En we hebben twee katten, beide als afdankertje / zwervertje in het asiel terecht gekomen ooit. Ik zet maar geen foto's hier, ben bang dat ik dan wel heel herkenbaar word.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 22 november 2020 Rapport Share Geplaatst 22 november 2020 Heb ik ook niet echt zin in. Nou OK eentje dan van ver weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 22 november 2020 Rapport Share Geplaatst 22 november 2020 Ik zit er juist niet mee herkent te worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 22 november 2020 Rapport Share Geplaatst 22 november 2020 3 uur geleden zei Cleo66: Als ze zo naar mij op zoek gaan ben ik wel heel interessant. Dat heeft ook wel wat . Maak mezelf er ook niet zo heel erg druk om , ik ben wie ik ben. Precies zo denk ik er ook over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 23 november 2020 Rapport Share Geplaatst 23 november 2020 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 november 2020 Rapport Share Geplaatst 23 november 2020 (bewerkt) huisdier op Schier 23 november 2020 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 23 november 2020 Rapport Share Geplaatst 23 november 2020 5 uur geleden zei ikkanhet: wat gek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 november 2020 (bewerkt) Dis Kwiebus een beetje uit de kluiten gewassen flessenkitten 26 november 2020 bewerkt door bolletje Kyon reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 november 2020 En dit is Pommetje. Ook een flessenkitten. miauwt wat af. Kyon reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 november 2020 Ja dan moet je ze eigenlijk van jongs af aan bij elkaar hebben. Hier kunnen vreemde honden ook binnen komen. Dit zijn dierenambulance katten. Daar heb ik 15 jaar op de ambulance gereden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bernd49 Geplaatst 30 november 2020 Rapport Share Geplaatst 30 november 2020 Mijn lieve hondje Roos33 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bernd49 Geplaatst 30 november 2020 Rapport Share Geplaatst 30 november 2020 Mijn lieve hondje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 30 november 2020 Rapport Share Geplaatst 30 november 2020 Op 27-11-2020 om 18:59 zei Renaldo61: Wie is deze schoonheid, @Renaldo61? Zo te zien een draadhaar fox terrier. Wij hadden ooit een Airedale terrier. Zelfde koppie, iets andere kleur, zelfde blik... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 10 december 2020 Rapport Share Geplaatst 10 december 2020 (bewerkt) @Borrie op verzoek van haar deze geplaatst .. 15 december 2020 bewerkt door Lieke7777 bumperjim, Rosee, ikkanhet en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden