Quinn Geplaatst 18 uur geleden Rapport Geplaatst 18 uur geleden Morgen mensen. Zware dag gehad gisteren en hoewel het rustiger werd in m'n hoofd, toch een lastige nacht. Ik denk vandaag dan toch maar een keer een dag niks. Als in, wat gewone dingen doen en niet de diepte in. Eerst maar eens proberen wat te slapen, het zal wel weer een keer licht worden. spirit reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 18 uur geleden Rapport Geplaatst 18 uur geleden Goeiemorgen! Even de Stier op de trein zetten voor een lang weekend en dan weer aan het werk. Hier ook gewone dingen. Enfin, vooralsnog.
Kaatjee Geplaatst 18 uur geleden Rapport Geplaatst 18 uur geleden DAGPACT: Quinn kaatje 🌺 Quinn reageerde hierop 1
Yana Geplaatst 17 uur geleden Rapport Geplaatst 17 uur geleden Wakker geworden met uitzicht op de Somme, of nou ja, ik zie nog niks in het pikkedonker. Straks naar huis, morgen komen er logees voor een dag of 3, in het weekend moet een vakantiehuis gepoetst en er ligt een berg computerwerk te wachten. Zodra ik niet meer zo ziek ben komen de verantwoordelijkheden weer. Maar die logees mogen mooi zelf hun bed opmaken en eigenlijk ook zelf koken en het kachelhout stapelen wat zaterdag geleverd wordt want anders ben ik volgende week weer ziek. Oh ja, en ik ga ook lekker op bed liggen als de gezelligheid me teveel wordt. Ik schrijf het hier maar even op voordat ik het weer vergeet. Quinn, Etty, spirit en 1 andere reageerden hierop 4
Yvonne Geplaatst 17 uur geleden Rapport Geplaatst 17 uur geleden Goedemorgen Kaatje, Yana, Quinn, Jim en alle andere frummers. Het wordt in rap tempo licht nu en het belooft een zonnige dag te worden. Pittig allemaal Quinn, even op de rem trappen kan denk ik geen kwaad.. En jeetje Yana, wel veel tegelijk nu het wat beter gaat, jezelf heel goed in de gaten houden dus. Een bakje eerst maar even.   Quinn en Yana reageerden hierop 2
Marjolijn Geplaatst 16 uur geleden Rapport Geplaatst 16 uur geleden Goedemorgen allemaal. @Quinnsterkte met alle Sores. Ik bleek nog ingelogd de hele nacht. tja.... niet de bedoeling..... maar was ook erg van slag qua uitslagen.   Nu kopiëren en plakken en dus dagpact. Hopelijk nu wrl goed. DAGPACT: Quinn Yvonne Marjolijn Quinn reageerde hierop 1
Yana Geplaatst 16 uur geleden Rapport Geplaatst 16 uur geleden @Marjolijn Iemand zegt dat je soms verward overkomt en vraagt zich af of dat door je medicatie komt, dat klinkt voor mij vriendelijk en zorgzaam maar jij gaat uitgebreid in de aanval. Ik kan me voorstellen dat het niet fijn is om te horen dat je verward overkomt maar misschien heb je er meer aan om dát dan te zeggen? Marjolijn en lady jane reageerden hierop 1 1
Fonny Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden 1 uur geleden zei Marjolijn: Goedemorgen allemaal. @Quinnsterkte met alle Sores. Ik bleek nog ingelogd de hele nacht. tja.... niet de bedoeling..... maar was ook erg van slag qua uitslagen.   Nu kopiëren en plakken en dus dagpact. Hopelijk nu wrl goed. DAGPACT: Quinn Yvonne Marjolijn Kaatje🌺 Fonny🌞 Â
Lika Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden Goedemorgen. Ik zit in de zon te wachten op de metro die nu komt. Nu zit ik in de metro. Vanaf 7 oktober start ik met de GLI. (Gecombineerde leefstijlinterventie). Afvallen is het doel. Ik weet precies wat ik moet doen hoor, maar ik doe het niet consequent genoeg. Inmiddels ben ik niet meer boos op mezelf, eet gezonder en ben aan het sporten. Over dat laatste ben ik heel tevreden. Ik heb een groep gevonden die mij past.  ik deel het hier als onderdeel van mijn verslavingsverhaal. Is het niet dit dan is het wel dat en hoe houd ik alles wat ‘behapbaarder’. (Haha, happen lukt wel!) Yana, Quinn, Etty en 4 anderen reageerden hierop 7
Quinn Geplaatst 15 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 15 uur geleden Tweede keer aan de dag beginnen. De zon doet hier opdringerig en iemand was zo vriendelijk de gordijnen open te schuiven. Ik denk dat ik zo z'n hoofd eraf bijt. O well, eerst maar koffie en nicotine, dan is alles vast weer beter. DAGPACT: Quinn Yvonne Marjolijn Kaatje🌺 Fonny🌞 spirit reageerde hierop 1
spirit Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden DAGPACT: Quinn Yvonne Marjolijn Kaatje🌺 Fonny🌞 Spirit  Sorry voor de regelafstand. Lukt niet op m'n phone. Ik zet me er maar bij. Samen staan we sterk en ik heb rare hersenspinsels. Ze komen zo rond 5 uur in de middag mij vervelen dat ik best wel weer eens een najaarsbiertje kan pakken. Hoe kom ik erbij. Dat kan ik helemaal niet. Zie dan foto's voorbij komen op feestboek van mensen die gezellig zo'n biertje hebben. Bokbier. Ja, het is er weer. Vroeger, toen het nog kon, vond ik dat lekker. Het zal best ni ook smaken, maar eenmaal eentje op, volgen er meer. Veel meer. Meer dan goed voor mij is. Dat betekend dat ik de volgende dag ziek ben. Daar pas ik voor, dus weg met die rare hersenspinsel. Ik ga de hond uitlaten en koffie maken. Lekker vers in zo'n opgietkopje. rapilos en Momentum reageerden hierop 2
Bob Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden Goed dat je het meteen herkent als een hersenspinsel, @spirit. Lach er maar om, zo van "Ach ja, dat blijft me lastigvallen af en toe. Maf eigenlijk." spirit reageerde hierop 1
Bob Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden @Lika, ik ben benieuwd naar je ervaringen met dat GLI programma. Succes, en laat hier maar af en toe weten hoe het bevalt. Lika reageerde hierop 1
Jannigje Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden (bewerkt) 6 uur geleden zei Yana: Ik schrijf het hier maar even op voordat ik het weer vergeet. Heel goed van jou! Ik hoop voor je dat je het nÃet vergeet, dat het ook écht mag van jezelf en dat het goed voelt en je kunt genieten van het aangeven van wat goed en nodig is voor jou. 🩷 11 uur geleden bewerkt door Jannigje 🩷 vergeten, dat hoorde er nog bij.
spirit Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Nou, ik dus eindelijk stickers opgeplakt voor een gratis knuffel. Zitten maar liefst 2 stickers op zo'n kaartje. Het boekje was snel vol. Ik ga ermee naar de klantenservice, heb ik het verkeerd gedaan. Vond de stickers ook wel wat groot voor zo'n boekje. Moest je de kleine ronde stickertjes op de kaart plakken. Voelde me zo dom 🙃. Ik ga maar weer verder plakken, maar nu dus op de goede manier 😊. hub02 en Momentum reageerden hierop 2
Oskar Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Een waardeloze dag vandaag. Lusteloos. Nergens zin in. Weinig tot niets uit mijn handen gekomen. Het enige verschil is dat ik nu uit onvrede een zak drop leeg eet. lady jane reageerde hierop 1
Oskar Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Maar goed. Dat is ook wel weer belangrijke vooruitgang eigenlijk. De boog kan niet altijd gespannen staan.
lady jane Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Ik had vd week op die manier een zak schuimpjes. De eersten zijn heerlijk en bij de laatsten was ik misselijk @Oskar. Alcohol is omgezette suikers he, en dan maar snoep i.p.v. zuipen.
lady jane Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden (bewerkt) @spirit dirk heeft goede 0% herfstbok v Grolsch. Daarbij kan ik het wel bij 1 laten want het triggert niets. Meer. Jij drinkt ook wel 0%, toch? 5 uur geleden bewerkt door lady jane
bumperjim Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden 1 uur geleden zei Oskar: Een waardeloze dag vandaag. Lusteloos. Nergens zin in. Weinig tot niets uit mijn handen gekomen. Het enige verschil is dat ik nu uit onvrede een zak drop leeg eet. Heerlijk, klinkt als vakantie zonder dat het een vakantiedag kost 🤣 Adri02 reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden