Kaatjee Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden 20 minuten geleden zei lady jane: 0% hergstbok Deze heb ik ook ontdekt had er een gehaald voor in de stoofvlees maar ga ook zeker ze ook in huis halen voor het weekend soms 1 🍁 spirit reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Had ik net de g voor n f verbeterd Kaatje🙃het las als hengstbok😊😇 Kaatjee en spirit reageerden hierop 2
Kaatjee Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Als het maar lekker is 😅 lady jane reageerde hierop 1
Yana Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden 6 uur geleden zei Jannigje: Heel goed van jou! Ik hoop voor je dat je het níet vergeet, dat het ook écht mag van jezelf en dat het goed voelt en je kunt genieten van het aangeven van wat goed en nodig is voor jou. 🩷 Dankjewel, dit ga ik ter harte nemen. Oskar reageerde hierop 1
Yana Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden 2 uur geleden zei Oskar: Maar goed. Dat is ook wel weer belangrijke vooruitgang eigenlijk. De boog kan niet altijd gespannen staan. Misschien is het ook een belangrijke vooruitgang dat je ons vertelt over de waardeloze dag? ❤️ Oskar reageerde hierop 1
Oskar Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden 10 minuten geleden zei Yana: Misschien is het ook een belangrijke vooruitgang dat je ons vertelt over de waardeloze dag? ❤️ Verrek. Ja. Dat is wel zo. Normaal houd ik dat altijd geheim. Ongemerkt. Onbewust. Dank voor het inzicht. Yana reageerde hierop 1
Yana Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden 53 minuten geleden zei Oskar: ...Normaal houd ik dat altijd geheim. Ongemerkt. Onbewust. ... Ik herken altijd veel van mezelf in jou. Bij mij heeft covid nogal aan de deur staan rammelen.
spirit Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 2 uur geleden zei lady jane: @spirit dirk heeft goede 0% herfstbok v Grolsch. Daarbij kan ik het wel bij 1 laten want het triggert niets. Meer. Jij drinkt ook wel 0%, toch? Drink zelden 0% Lady Jane. Wil de herfstbok 0% best proberen. Het is alweer over gelukkig. Het komt en gaat. Belangrijk is dat hier niets meer in huis is wat alcohol bevat. Kaatjee, Momentum en lady jane reageerden hierop 3
Luz Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Nachtpact kaatje 🌺 Jane💐 Luz 🐀 lady jane reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden