Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

ik worde er steeds uitgeknikkerd hier, nog steeds, en moest zelfs mijn laptop uitzetten en opnieuw updaten
om weer te kunnen schrijven. Dus eerst maar eens wat dingen echt doen i.p.v. bedenken. mooie dag!

184 blz oningelogde lezers biedt ook niet veel vertrouwen in de site momenteel, een record!

bewerkt door lady jane
Geplaatst

Ik heb voor het eerst sinds tijden het gevoel dat ik alle tijd van de wereld heb. Dat heb ik zo gemist!! Heerlijk. Havermout muffin gemaakt, bedje in de was en honden uitgelaten. Oudste gaat niet goed. Ze is gebeten en heeft een enorme bult op haar kop. We zijn al drie keer naar de dierenarts geweest. Antibiotica, open gemaakt, pus eruit. Etc. Toch knapt het helemaal niet op. Misschien is het ook iets anders. 

Ik ga zo zwemmen en naar mijn moeder. Die vergeten is dat ze kan/mag lopen lijkt het. 

Geplaatst
3 uur geleden zei bumperjim:

Tzal binnenkort wel afgelopen zijn met internet. De krant staat vol met artikelen over hoe AI nu zelf websites gaat hacken. Binnenkort je bank en je facebook account. We zullen weer moeten functioneren met cash geld en ganzebord en ansichtkaarten (zo schrijf je dat toch?) Gezellig ouderwets 😁

Ik denk dat de halve wereld bijna doodgaat als internet wegvalt. Volgens mij stoppen zelfs heel veel mensen met ademhalen omdat dat ineens niet meer voorgekauwd wordt.

Geplaatst

Hallo @Adri02, leuk je weer eens hier te lezen en heel mooi dat je al 13 jaar clean bent. Petje af, hoor. En ja, dit forum heeft echt een belangrijke functie voor veel mensen. Helemaal mee eens.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...