Kaatjemama Geplaatst 17 uur geleden Rapport Geplaatst 17 uur geleden Zeker alles 🤪 @Quinn pompoen soep maken 6 tassen vol Halloween 👻 en spullen herfst 🍂 spullen Reacher en Quinn reageerden hierop 2
Quinn Geplaatst 17 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 17 uur geleden @Kaatjemama meteen vol erin hè
Kaatjemama Geplaatst 17 uur geleden Rapport Geplaatst 17 uur geleden 1 minuut geleden zei Reacher: pumpkin spice latte O goed idee morgen heerlijk 🥰
Kaatjemama Geplaatst 17 uur geleden Rapport Geplaatst 17 uur geleden Zojuist zei Quinn: @Kaatjemama meteen vol erin hè Jaja herfst wandeling maken om versiering te scoren nog blij ei Quinn reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 17 uur geleden Rapport Geplaatst 17 uur geleden Kastanjes rapen en daar poppetjes van maken! Goed idee! En ook best eng en Halloween Kaatjemama reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 17 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 17 uur geleden De knutselclub jullie spirit, Kaatjemama en Reacher reageerden hierop 3
Kaatjemama Geplaatst 17 uur geleden Rapport Geplaatst 17 uur geleden Heelijk de herfst 🍂 ga deze week de pompoenen kopen dat kan ik ook nooit normaal doen 😱🙈 spirit reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 17 uur geleden Rapport Geplaatst 17 uur geleden 2 minuten geleden zei Quinn: De knutselclub jullie Gezellig toch Quinn reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 17 uur geleden Rapport Geplaatst 17 uur geleden leuks hier 2e spannende tennisfinale. gisteren won de favoriet (bij mij) en vandaag lijkt het daar weer op. Kaatjemama reageerde hierop 1
spirit Geplaatst 17 uur geleden Rapport Geplaatst 17 uur geleden Leuke dingen: de zon kwam vanmiddag door, dus toch nog even naar de braderie in het dorp geweest met de hond, die zich keurig heeft gedragen. Meteen een goede reden om de domtoren niet te hoeven beklimmen 😄. Nu wat lummelen op de bank met een filmje. Kaatjemama reageerde hierop 1
IJsvogel Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden 1 uur geleden zei lady jane: leuks hier 2e spannende tennisfinale. gisteren won de favoriet (bij mij) en vandaag lijkt het daar weer op. Nou, het kan nog alle kanten op, kan een latertje worden
lady jane Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden paar irritante mannetjes in het publiek, helpt ook niet mee.
Smaragdie Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden Zverev natuurlijk!!!! Hou ook van tennis. Wel zo naar bed. Na deze set is het hopelijk afgelopen. ( 9 uur in het ziekenhuis zijn😄) Ben niet bijgelezen echt. Met mij alles redelijk goed, hoop ook met jullie. lady jane reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden (bewerkt) 17 uur geleden zei Adri02: @bumperjim, momenteel zit ik in Frankrijk (Bretagne), waar het me opvalt hoeveel mensen hier een hond hebben. Maar wat me nog veel meer opvalt is dat die honden hier vrijwel allemaal heel netjes opgevoed zijn! Hoewel ze lang niet overal waar dat officieel verplicht is aan de 'laisse' lopen, ben ik nog nergens lastiggevallen door een springende of snuffelende hond. Dat is toch wel een verademing! Is het in Frankrijk gebruikelijk dat men met z'n hond naar een hondenclub gaat? Of is het 'gewoon' net als met de kinderen dat opvoeden in Frankrijk i.t.t. in Nederland nog normaal wordt gevonden? Als ik in Nederland ben zie ik eigenlijk alleen maar honden die aan de lijn lopen. De mijne loopt hier meestal los, maar dan lopen we ook ergens waar dat kan natuurlijk. Ik denk dat veel wordt bepaald door het Nederlandse "hallooooo" effekt. Het feit dat als je mensen tegenkomt die je niet kent, dan is het hallloooo en dan ben je al bijna hun beste vriend, althans zo lijkt het. Dat doen ze met je hond ook, maximaal aandacht geven en dat hoef je maar 2x te doen en dan rent je hond dus vervolgens op iedereen af die die tegenkomt. De fransen zijn veel afstandelijker en als ik ergens loop met mn hond dan is het gebruikelijk dat de hond gewoon genegeerd wordt en de hond negeert de mensen (ook hardlopers) dus ook in 99% vd gevallen, en zo heb ik het graag. Die ene procent is bv als ze met een kinderwagen lopen, dan wil mn hond natuurlijk weten wat daarin zit, dan flippen die mensen vervolgens en dat voorkom ik door even 50 meter lang aan te lijnen. Voor de rest zijn de meeste fransen er ook niet handig mee hoor. In Zwitserland moet je verplicht een cursus doen. De Zwitsers zijn 👍🏻👍🏻👍🏻 8 uur geleden bewerkt door bumperjim
Adri02 Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Ah kijk @bumperjim, dat lijkt me een logische verklaring. Ik zie hier mensen inderdaad geen 'vreemde' honden aanhalen; men loopt er gewoon vriendelijk zwijgend langs en die honden zie je dan ook kijken van zal ik er links of rechts langs sloffen. Waar ik in Nederland altijd wat huiverig ben voor loslopende honden, vind ik dat in Frankrijk (noknok ) tot nu toe een verademing. Ik was overigens natuurlijk wel vaker in Frankrijk, maar 't is voor het eerst dat ik erop let; vast omdat op de Bretonse kustpaden de hondendichtheid nogal hoog is .
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden