Yvonne Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden Goedemorgen frummers, Het was weer heel vroeg 'ochtend' hier: alle drie de huisdieren vonden het vlak na elkaar wel 'tijd voor... ' zo rond een uur of 5 😡 Afijn, Inmiddels is het licht geworden en zit ik lekker aan een bakje thee. Vandaag gaat het veel regenen volgens de voorspellingen, heel welkom hier... tot nu toe is er de afgelopen weken nog geen millimeter gevallen helaas... eerst zien, dan geloven. Vandaag een rustig dagje en vanmiddag even een uitstapje naar Duitsland op verzoek van Kees...
Kaatjemama Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden DAGPACT: Yvonne kaatje 🌺 veel plezier vandaag in Duitsland @Yvonne Goed geslapen hier koffer ingepakt even ontbijten nog en dan worden we opgehaald.
Yvonne Geplaatst 11 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 11 uur geleden Jij nog even genieten van het ontbijt en een goede reis hoor @Kaatjemama @spirit, alle 'goede raden' zijn inmiddels al gegeven. Wat een ongelooflijk ellendige situatie, ik denk aan je... Kaatjemama en spirit reageerden hierop 2
bumperjim Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden (bewerkt) Groetjes vanuit een beetje dystopisch flatgebouw in Parijs. Met het ochtendzonnetje lijkt het heel wat, maar het blijft een grijze toestand met dood gras. Je betaalt hier een krankzinnig fortuin aan huur, wan het is vrij goed onderhouden en een nette buurt. Wel leuk voor een lang weekend maar ik weet alweer precies waarom wij op het platteland wonen 🤣 11 uur geleden bewerkt door bumperjim Kaatjemama reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden goeiemooiemorgen frummers mooie foto wel Jimbo, als ik als nietig mens op vouwfiets door Den haag fiets en omhoog kijk naar torenhoge flats denk ik altijd; je zult daar moeten wonen. Ik vind wonen in een begane grond flat al 3 x niks en ik heb "maar"3 lagen boven me.
bumperjim Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Ja, je hebt zo weinig ruimte en iedereen zit op elkaars lip. En voortdurend lawaai van auto's, bussen en noem maar op. Het is niet goed voor een mens denk ik. Maar goed je kan lopend al je boodschapjes doen 😁 lady jane reageerde hierop 1
Yana Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden En dat er meteen mensen om je heen zijn zodra je de deur uitstapt. Nooit gewoon met je haar als een ragebol en in je onderbroek naar buiten kunnen, dat vind ik vreselijk benauwend (al had ik er geen last van toen ik zelf nog in de stad woonde).
rapilos Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Een hele goede morgen allemaal, Van de week stroopwafels gekocht bij de "echte" bakker. Zijn gewoon niet lekker. Kijk ik op de ingredienten lijst en zie ik dat het niet eens roomboter is ! En dat voor een bakker. Bah, kwaliteit is soms ver weg Maar goed, nee ik zou voor geen goud in Parijs willen wonen en ook niet in Den Haag. Wandelvriendin woont daar, dus ga ik er eens in de zoveel tijd naar toe. Als je er tussendoor loopt, krijg je het gewoon benauwd Wat @lady jane ook zegt ;, die torenhoge flats daar, je zal er wonen ! Nu woon ik zelf ook 6 hoog en zou graag anders willen. Maar het uitzicht is wijds en vrij groen, zonder hoge gebouwen voor me. Heel in de verte kan ik Den Haag zien liggen, Rotterdam ook trouwens
bumperjim Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden (bewerkt) 7 minuten geleden zei Yana: En dat er meteen mensen om je heen zijn zodra je de deur uitstapt. Nooit gewoon met je haar als een ragebol en in je onderbroek naar buiten kunnen, dat vind ik vreselijk benauwend (al had ik er geen last van toen ik zelf nog in de stad woonde). Ja precies. In je blote kont naar buiten om je kleren van de waslijn te halen. Ik weet ook nooit hoe mensen hier hun weekend doorbrengen. Ik ben altijd druk rond het huis, niet eens tijd om alles af te krijgen. Hier is het zo dat als de lift het niet doet, dan kan je iemand bellen en gebruik je zolang de andere. En dan ga je maar weer shoppen of scrollen 😁 8 uur geleden bewerkt door bumperjim Yana reageerde hierop 1
bolletje Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Goeie morgen mensen. Comp. kapot, nou moet ik toch aan een laptop, maar de man waar ik hem van koop is op vakantie dus geduld.
Mariposa Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Goedemorgen! Gelukkig gezegend met redelijk wat grond om het huis. Voorheen zaten we in een rijtje met een aantal zeikburen die al begonnen te klagen als kinderen op de trampoline lawaai aan het maken waren. Daar hebben we nu gelukkig geen last meer van. @Marjolijn Welkom terug! @Kaatjemama Goede reis terug! Fijne dag allemaal!
Mormel Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden 3 uur geleden zei rapilos: Een hele goede morgen allemaal, Van de week stroopwafels gekocht bij de "echte" bakker. Zijn gewoon niet lekker. Kijk ik op de ingredienten lijst en zie ik dat het niet eens roomboter is ! En dat voor een bakker. Bah, kwaliteit is soms ver weg ... Ik moet altijd een beetje lachen als ik op fb bepaalde berichten tegen kom en het in de reacties dan in koor klinkt dat niets zo goed is als brood van hun warme bakker. In mijn dorp zitten twee bakkers, een waar ik gewerkt heb, en geen van beide hebben eigenlijk goed brood, dus als gewezen bakker haal ik mijn brood gewoon in de Lidl. En dan spreken we nog niet over de koeken. Bij een weet ik het zeker bij de andere zie ik het aan het product, dat ze gewoon afbak gebruiken ipv ze zelf te maken. Dat laatste was trouwens een stevig twistpunt met mijn vorige baas, daar hij voor afbak koos om de kosten zo laag mogelijk te houden maar dit vervolgens wel als vers gemaakt verkocht.
Marjolijn Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden DAGPACT: Yvonne kaatje 🌺 Mormel Marjolijn
spirit Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) Wat boeit het allemaal. 2 uur geleden bewerkt door spirit
Mormel Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 3 minuten geleden zei spirit: Ondanks de ellendige situatie toch nog even kunnen sporten vanochtend. 42 banen aan 1 stuk door. Ik duik er meteen in, weer of geen weer. Goed voor me. Wel jammer dat de muziek nu ook stil ligt. Maandag beginnen de repetities weer en we maakten samen deel van het combo. Ik heb ze er al over ingelicht, dus weten ervan. Morgen ga ik naar mijn zoon en blijf daar ook slapen. Ik pas dan op de jongste, de oudste heeft logeerweekend en pa en ma willen even alleen zijn. Ook even samen met m'n zoon kijken hoe en wat. Inschrijven, uitkering aanvragen. Maandag ga ik naar een schoonzus van mijn vriend. Haar zus is getrouwd geweest met hem. Is 3 jaar geleden overleden. Zij weet heel veel over hem en zei zegt dat ik echt bij hem weg moet gaan. Dat hij zelfs gevaarlijk is. Afijn, ik hoor het volgende week wel. Straks de hond uitlaten en even naar de buurtsuper. Wat zal ik nu weer eten? Wetende dat hij meeleest, denk je nu echt dat dit een verstandig bericht was om te plaatsen? Je lijkt een persoon die teert op drama en eigenlijk heb ik geen zin om daarin mee te gaan.
spirit Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Schrijf hier maar niet meer. Ik schrijf zoals het is en helaas is dit drama. Wel haal ik dingen weg.
Musashi Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden DAGPACT: Yvonne kaatje 🌺 Mormel Marjolijn Musashi 🏯
bumperjim Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 4 uur geleden zei Mormel: Ik moet altijd een beetje lachen als ik op fb bepaalde berichten tegen kom en het in de reacties dan in koor klinkt dat niets zo goed is als brood van hun warme bakker. In mijn dorp zitten twee bakkers, een waar ik gewerkt heb, en geen van beide hebben eigenlijk goed brood, dus als gewezen bakker haal ik mijn brood gewoon in de Lidl. En dan spreken we nog niet over de koeken. Bij een weet ik het zeker bij de andere zie ik het aan het product, dat ze gewoon afbak gebruiken ipv ze zelf te maken. Dat laatste was trouwens een stevig twistpunt met mijn vorige baas, daar hij voor afbak koos om de kosten zo laag mogelijk te houden maar dit vervolgens wel als vers gemaakt verkocht. Veel Franse bakkers verkopen croissants e.d. die uit een grote fabriek komen. Die worden in alle vroegte in het donker met een anoniem vrachtwagentje afgeleverd. Een goede croissant wordt een zeldzaamheid. De bakker bij ons in het dorp bakt nog alles zelf (ik zie het m doen) maar hoe lang nog? Wanneer het grote publiek het accepteert om rommel voorgeschoteld te krijgen en daar een flinke prijs voor wil betalen, wordt het lastig om tegen de stroom in te roeien. Wel blijven doen 💪🏻
Quinn Geplaatst 39 minuten geleden Rapport Geplaatst 39 minuten geleden @bumperjim probeer eens zo'n ding uit een blikje van Danerolle, daarna klaag je nooit meer over een fabrieksmatig croissantje. Het is hier pasta vanavond. Ben benieuwd wat voor dit hoort hier niet in ze er vandaag in stoppen. Nooit verwacht dat ik de kookkunsten van D zou gaan missen. DAGPACT: Yvonne kaatje 🌺 Mormel Marjolijn Musashi 🏯 Quinn 🧡
IJsvogel Geplaatst 18 minuten geleden Rapport Geplaatst 18 minuten geleden DAGPACT: Yvonne kaatje 🌺 Mormel Marjolijn Musashi 🏯 Quinn 🧡 IJsvogel
Maja Geplaatst 11 minuten geleden Rapport Geplaatst 11 minuten geleden DAGPACT: Yvonne kaatje 🌺 Mormel Marjolijn Musashi 🏯 Quinn 🧡 IJsvogel Maja
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden