bumperjim Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden (bewerkt) Hoi! Ik sta net iets later op dan dat Vlinder naar bed is gegaan. Gister eind vd ochtend thuisgekomen. Vlinder was total loss na een te korte nacht, geslapen van 3 tot 6, niet geslapen in de trein en geen zin om aan het werk (13:30) te gaan. "En vanavond ga ik niet uit". Komt ze om 19:30 thuis, "oh ja trouwens vanavond gaan we naar de disco, maar je hoeft me niet te halen want ik heb een lift". Dit is typisch de borderline, dit ben ik gewend, je kan moeilijk wat plannen met haar in de buurt, doe ik overigens wel maar soms leidt dat tot complicaties. Holenbeer ergert zich aan het grillige van haar zus. Stier past zich aan met veel liefde want zij denkt altijd eerst aan de ander en vergeet dan zichzelf. Ik probeer de grap ervan in te zien en te genieten van het kleurrijke personage. Ik zet dan altijd de telefoon maar niet in vlieg mode, voor t geval dat. Maar zojuist vond ik de enorme gotische kaplaarzen netjes terug geparkeerd bij de voordeur (lijkt me heerlijk als het 38 graden is ๐ซ ). Wij gaan lekker hardlopen nu met bumperhond zolang het nog zogenaamd fris is 15 uur geleden bewerkt door bumperjim Prana, spirit, Reacher en 2 anderen reageerden hierop 5
Yana Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden Gisteravond landde er een kerkuil in de vensterbank van de slaapkamer op een meter van het voeteneind van m'n bed. Spectaculair, maar ik was eerlijk gezegd blij dat er een hor in het raam zit.ย spirit, Prana, Rosee en 3 anderen reageerden hierop 6
Yana Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden Wij hebben een paar dagen van 36 graden achter de rug, vandaag blijft het 10 graden koeler. Ik vind wel dat het een beetje went die hitte. Prana reageerde hierop 1
Rosee Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden Haha, ik hou ervan die laarzen @bumperjimzie het voor me. @Yanawat bijzonder die uil! Hier is het hele huis ontploft, moet van alles worden aangepakt zowel binnen als buiten, overal steigers etc en jongste zoon ligt met vriendin in woonkamer op slaapbank want kan niet in zijn slaapkamer. Ze woont niet in Nederland en blijft voorlopig logeren. Terwijl ik op vakantie was hebben ze hier al een paar weken heerlijk 'samengewoond' en ik voel me hier nu eigenlijk teveel. Straks eerst maar even sporten.ย Yana reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 12 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 12 uur geleden 56 minuten geleden zei Yana: Wij hebben een paar dagen van 36 graden achter de rug, vandaag blijft het 10 graden koeler. Ik vind wel dat het een beetje went die hitte. Lucky fish! Twil hier niet echt zakken. Het blijft 35-38 max deze week, met wat onweer hier en daar, maar t zal wel weer droog onweer zijn. Mn zwembad is nu ook naar de haaien na 3 dagen zonder onderhoud. Niet dat bumperhond het erg vindt maar ik zie t graag netjes schoon...
Quinn Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden Morgen. Hier is het aardig afgekoeld, maar vrijwel geen regen. Straks met dochter op stap, die zou er tegen tien zijn, dus ik reken op elf uur. Ongeveer. Marges. spirit, bumperjim en Reacher reageerden hierop 2 1
Marij Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden Goedemorgen, vandaag tot 27graden hier, heerlijk! Wandelen..en vooral zin in de lunch. Fijne dag! Prana reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden goeiemooiemorgen weer frummers๐ van 1 tot 9 uur in bed gebleven, wel wat rusteloos, maar niet ontevreden. En vandaag lijkt hier de laatste droge dag voor de komende 14 dagen, dus zoon maar geappt voor een wandeling en etentje. En dan voor die tijd maar wat rommel aan de kant schuiven en mijn haar wat opfrissen met een kleurtje. Reacher, Lika en spirit reageerden hierop 3
Mariposa Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden Goedemorgen! Gaaf @Yanaย een kerkuil! Ik zou hem zo binnen laten, hup bij de rest van de huisdieren.ย Vandaag een begin maken met het schilderen van het huis. Zoveel zin inโฆ NOT.ย Maak er een mooie dag van mensen โ๏ธ ย spirit reageerde hierop 1
Rosee Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden Maar het eindresultaat wordt vast mooi @Mariposa Mariposa reageerde hierop 1
Prana Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden Hier blijft het ook flink warm. Het zou deze week koeler worden, maar ik zie dat de regen die voorspeld werd steeds minder wordt en de temperaturen steeds hoger ๐ Maar net alsย @Yanaย merk ik ook dat je lichaam er aan went. Ik zie ook het verschil tussen mij en mijn man die op en neer naar Engeland gaat. Die heeft veel meer last van de hitte. Net al een paar uur gemaaid, dus nu even bijkomen en (laat) ontbijten. En dan tot het weer wat koeler wordt, maar even lekker rustig aan.ย Fijne dag allemaal ๐ ย Yana en Reacher reageerden hierop 2
bumperjim Geplaatst 9 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 9 uur geleden Ik wen er ook en, totdat ik weer naar mn werk ga waar ik airco heb, en als ik dan tussen de middag en s'avonds buiten kom dan val ik haast van mn stokje. Die wisselingen zijn killing
Mormel Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Dagpact: Mormel Beetje vreemd dat er zo laat nog geen dagpact was.ย Tevreden dat de temperatuur hier deze week rond begin twintig blijft want in de tuin werken bij meer dan dertig graden is toch wat te veel van het goede.ย Hoop nu echt op wat regen, niet alleen voor eigen tuin maar ook voor de boeren want sommige akkers liggen er maar triestig bij.ย spirit reageerde hierop 1
spirit Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Vandaag eindelijk minder warm. Eigenlijk ben ik er klaar mee. Ben al niet zo'n buiten zitter. Natuurlijk is het lekker en hebben we een mooi loungeset en lichtjes voor in de avond, maar ik word altijd lek gestoken door parasieten. Dan zit ik toch liever op m'n eigen bank in mijn eigen hoekje. Vandaag even kijken bij de ibizamarkt die hier word gehouden. Geen idee wat ik me daar bij voor moet stellen, dus ben reuze benieuwd. Ook maar even wat ibiza achtigs aandoen. Had er liever zelf willen spelen als muzikant maar misschien kunnen we kaartjes afgeven bij de organisatie.ย ย Momentum reageerde hierop 1
Yana Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden (bewerkt) 3 uur geleden zei Mariposa: ... Gaaf @Yanaย een kerkuil! Ik zou hem zo binnen laten, hup bij de rest van de huisdieren.ย Jij hebt dat boek van Jan Wolkers zeker niet gelezen waarin de ogen van iemand door een uil worden uitgerukt ๐ฑ 8 uur geleden bewerkt door Yana bumperjim reageerde hierop 1
Mariposa Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Klopt, ga ik denk ik ook niet doen als ik het zo hoor ๐
Mariposa Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden 3 uur geleden zei Rosee: Maar het eindresultaat wordt vast mooi @Mariposa Ongetwijfeld ๐
rapilos Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Gisteren en eergisteren lek gestoken door dazen Niet van die hele grote, maar een kleiner soort die je alleen opmerkt op het moment dat hij steekt. Grote bulten die vreselijk jeuken Verder gaat alles goed ๐
spirit Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Dat is niet best @rapilos. Zijn rotbeesten en je hebt er lelijke bulten van. Sterkte. De ibizamarkt viel wat tegen. Ben natuurlijk erg verwend als bovensloter. Zo'n markt in Rotterdam is wel even wat andersย ๐. Toch een leuk tasje gekochtย ๐ซ . rapilos reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Dagpact: Mormel Yvonneย Goedenavond frummers.ย Beetje later dan normaal, maar een bakje gaat er altijd wel in toch?ย ย
rapilos Geplaatst 59 minuten geleden Rapport Geplaatst 59 minuten geleden Nou, dat is zeker laat yvonne Maar ik neem nog wel een bakkie thee hoor Vandaag bijna 10.000 stappen Netjes al zeg ik het zelf
lady jane Geplaatst 37 minuten geleden Rapport Geplaatst 37 minuten geleden 2 zere voeten van het wandelen| wat heerlijk een dagje geen zon Nooit gedacht dat ooit te denken. Het Indiaas eten was heerlijk. rapilos reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 7 minuten geleden Rapport Geplaatst 7 minuten geleden Nachtpact Reacher ๐ ย Leuke dingen Heerlijk dag gehad
Quinn Geplaatst 6 minuten geleden Rapport Geplaatst 6 minuten geleden Nachtpact Reacherย ๐ Quinn ๐งกย Leuke dingen: Reacher. Reacher reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden