bumperjim Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) Hoi! Ik sta net iets later op dan dat Vlinder naar bed is gegaan. Gister eind vd ochtend thuisgekomen. Vlinder was total loss na een te korte nacht, geslapen van 3 tot 6, niet geslapen in de trein en geen zin om aan het werk (13:30) te gaan. "En vanavond ga ik niet uit". Komt ze om 19:30 thuis, "oh ja trouwens vanavond gaan we naar de disco, maar je hoeft me niet te halen want ik heb een lift". Dit is typisch de borderline, dit ben ik gewend, je kan moeilijk wat plannen met haar in de buurt, doe ik overigens wel maar soms leidt dat tot complicaties. Holenbeer ergert zich aan het grillige van haar zus. Stier past zich aan met veel liefde want zij denkt altijd eerst aan de ander en vergeet dan zichzelf. Ik probeer de grap ervan in te zien en te genieten van het kleurrijke personage. Ik zet dan altijd de telefoon maar niet in vlieg mode, voor t geval dat. Maar zojuist vond ik de enorme gotische kaplaarzen netjes terug geparkeerd bij de voordeur (lijkt me heerlijk als het 38 graden is 🫠). Wij gaan lekker hardlopen nu met bumperhond zolang het nog zogenaamd fris is 1 uur geleden bewerkt door bumperjim
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden