renaldo61 Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Allee goeie, misschien voor de rest van de wereld, voor mijn wordt het juist maar de zoveelste in mijn troosteloze bestaan.
renaldo61 Geplaatst 7 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 7 uur geleden O ja vandaag is het een feestdag in België tegenwoordig heb ik daar nog nauwelijks nog een besef van. Maar dit betekent wel dat de meeste winkels dicht zijn hier. Fonny reageerde hierop 1
Fonny Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Goedemorgen Renaldo🌞 Goedemorgen allemaal!
Prana Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Goedemorgen allemaal Hier ook een feestdag vandaag, Ferragosto. Ik doe er niets aan, veel te druk en overal vloeit rijkelijk de drank. Ik vermijd dit soort situaties nog steeds, better safe than sorry. rapilos reageerde hierop 1
rapilos Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Goedemorgen allemaal, Vanochtend wakker rond 6 uur van de onweer. Maar...geen drup gevallen, alles is nog steeds kurk droog. Gisteren heeft mijn schoonzoon de bankapp. op mijn nieuwe telefoon gezet (Wat een gedoe zeg, met scannen van rijbewijs en mijn hoofd 😶 ) Maar goed, is uiteindelijk gelukt en ben ik weer een beetje modern 😅 Goed van je @Prana, dat je dergelijke situaties vermijd (Ook niets voor mij hoor, al die drukte )
Quinn Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Goedemorgen. Het is hier grijs en er kwamen een paar druppels uit de lucht. Dagpact: Quinn
Etty Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Goedemorgen, Ik werd wakker van het geluid van de regen. Ik herkende het eerst niet. Het regent nu weer. De kurkdroge hei zal er wel blij mee zijn. Nu een week of 7 geen druppel wijn. Zoals ik me er nu bij voel heb ik lang niet meer gehad, ik voel me ervan vervreemd. Als het zich als een optie aandient, zie ik de sleur waar ik dan weer in terecht zou komen: het goede gevoel dan weer uit de wijn halen, dan weer uit het stoppen ermee. Net als jojo-en met gewicht. Als ik terugkijk heeft dat mijn leven veel zin gegeven, triest ergens. Ik vind 60 wel een mooie leeftijd om niet meer om somberland heen te lopen, maar er doorheen. Het goede gevoel is overrated. Mariposa, Prana en rapilos reageerden hierop 3
Mariposa Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Goedemorgen! Ik denk dat alle regen hier gevallen is. Mijn gras en de (vijgen)bomen zijn er wel blij mee. Het is nu wel wat benauwd binnen, maar dat neem ik voor lief. Lekker wel even wat frisser buiten, kan ik weer naar behoren mijn werk doen. Werd steeds afgeleid door de warmte. Ook binnen kan ik weer wat gaan doen, hoognodig allemaal. Fijne dag! Prana reageerde hierop 1
Prana Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 1 uur geleden zei rapilos: Goed van je @Prana, dat je dergelijke situaties vermijd (Ook niets voor mij hoor, al die drukte ) Af en toe heb ik het gevoel dat ik me teveel afzonder. Maar om nou voor die paar uur (of zelfs de hele dag/avond) te riskeren? Ik ken mezelf en helaas kan ik niet met zekerheid zeggen dat ik me sterk genoeg voel. Die drukte kan zeker een trigger zijn. Of het feit dat ik "eindelijk een keer wat gezelligs" doe. Dus nee. En ik moet zeggen dat met elke maand nuchter zijn, het gevoel van FOMO minder wordt. Dus vanochtend lekker aan de slag en vanmiddag me time 😊 rapilos reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) 1 uur geleden zei Etty: Goedemorgen, Ik werd wakker van het geluid van de regen. Ik herkende het eerst niet. Het regent nu weer. De kurkdroge hei zal er wel blij mee zijn. Nu een week of 7 geen druppel wijn. Zoals ik me er nu bij voel heb ik lang niet meer gehad, ik voel me ervan vervreemd. Als het zich als een optie aandient, zie ik de sleur waar ik dan weer in terecht zou komen: het goede gevoel dan weer uit de wijn halen, dan weer uit het stoppen ermee. Net als jojo-en met gewicht. Als ik terugkijk heeft dat mijn leven veel zin gegeven, triest ergens. Ik vind 60 wel een mooie leeftijd om niet meer om somberland heen te lopen, maar er doorheen. Het goede gevoel is overrated. Top! Ik heb gisteren wel weer aan de wijn gezeten tijdens familiediner. Achteraf is het nooit een succes, nooit het gevoel van "goh ik had nog wel 2 of 3 glazen gewild". 2 of 3 minder, dat wel 🫠 Ik had ook bewust besloten dat ik wel wat ging drinken. Maar waarom in godsnaam? Het was al zo teringwarm. Ze (restaurant) pleurden het gewoon in je glas tenzij je heel hard nee zei. De Stier doet dat goed en tijdig, die doet dat al haar hele leven. Woensdag weer terug naar Parijs en dan tot zondag. Objectief: minstens 1 diner niks drinken terwijl anderen dat wel doen. Want niks drinken als de anderen niks drinken dat lukt wel, nu wil ik een stap vooruit doen. Altijd een beetje sociaal meeliften. Moet toch eens die ballen scheren zoals fleurtje dat zei. 2 uur geleden bewerkt door bumperjim
Lonster1 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 3 dagen drinken en een dag droog? Dat klinkt niet als een groots doel. Ik bestelde gisteren op een terras een Skuumkoppe 0.0% Kreeg per abuis de versie mét alcohol. Ach wat, ik drink hem gewoon op. Stiekum was ik er eigenlijk blij mee, die vergissing. Gek toch hoe dat verslaafde brein werkt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden