renaldo61 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Dagpact: renaldo61
Freekie Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Moggahhnnnn... , Freeman. I'm a Free Man! Vroeg beginnen vandaag = vroeg vrij.. Misschien moet ik dan eens beginnen 🫣
bumperjim Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Free man hier ook, atv'tje vandaag. 280 dingen genoteerd die ik moet doen. Daarvan doe ik er 3 of 4 met een beetje geluk. Dan moet ik goed opletten vanavond dat ik daar blij om ben en niet loop te balen vanwege de rest. Pffff leren leven 1.0.1
MaryArt Geplaatst 53 minuten geleden Rapport Geplaatst 53 minuten geleden Dagpact: renaldo61 MaryArt Goeiemorgen allemaal!
Etty Geplaatst 35 minuten geleden Rapport Geplaatst 35 minuten geleden Goedemorgen, Wat ik soms doe is me aan het begin van de dag af vragen wat ik gedaan moet hebben om vanavond met een tevreden gevoel terug te kijken op de dag. En die dingen op te schrijven. Op de één of andere manier helpt me dat realistischer te zijn over wat ik gedaan kan krijgen. Me zoveel voornemen is helemaal niet lief vor mezelf, het is eigenlijk het onmogelijke van mezelf verwachten, heel streng. Ik mag pas tevreden zijn als... Jezelf pleasen bestaat denk ik niet. Beetje vergelijkbaar met over een borrel nadenken en dan even doorspoelen in gedachten naar hoe je je de volgende morgen gaat voelen. Soms helpt dat. Ik krijg vandaag leuk bezoek. Mariposa reageerde hierop 1
hub02 Geplaatst 3 minuten geleden Rapport Geplaatst 3 minuten geleden Ik ben bescheiden. Misschien lukt het ook om een leuke dag te hebben zonder dat ik me voorneem wat ik allemaal moet. Straks op het nachtpact, morgen op het dag- en nachtpact. Niet omdat ik iets "moet", maar omdat ik dat wil. Als ik me niets voorneem, kan ook niks mislukken. Wie doet me wat?
Mariposa Geplaatst zojuist Rapport Geplaatst zojuist Goedemorgen allemaal, Er gaan hier dingen drastisch veranderen. Nu blijf ik gestopt, dag 2 vandaag. Dagpact: renaldo61 MaryArt Mariposa
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden