Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
15 uur geleden zei Spirit:

14 augustus begint de carnaval.

5 uur geleden zei Spirit:

14 januari carnaval. 

Carnaval 2026 in Brabant is officieel van zaterdag 14 tot en met dinsdag 17 februar

Geplaatst
3 minuten geleden zei lady jane:

Carnaval 2026 in Brabant is officieel van zaterdag 14 tot en met dinsdag 17 februari

Ja, klopt. Ik ben er niet hoor. Ik woon dan ineens in pottenschijtersland.:rolleyes: Daar wil ik nog niet dood gevonden worden :(

Geplaatst (bewerkt)
7 minuten geleden zei Quinn:

Schnitzels aan het bakken en ik vond net een pot appelmoes. Serieus, appelmoes! Mag wel een lijst gaan maken met wat ik later weer aan moet vullen.

Dat wordt smikkelen en smullen straks. Joepie. (Fabeltjeskrant Loewieke de Vos)

bewerkt door Spirit
Geplaatst
2 minuten geleden zei Spirit:

Ja, klopt. Ik ben er niet hoor. Ik woon dan ineens in pottenschijtersland.:rolleyes: Daar wil ik nog niet dood gevonden worden :(

@SpiritHet lijkt net of je niet in de gaten hebt dat je met volkomen verkeerde carnavalsdata kwam, de afgelopen 24 uur. Heb je weer een blaasontsteking of zo. Die vorige keer dat je ging raaskallen was dat de oorzaak, meen ik, althans de oorzaak die jij aandroeg.

Geplaatst
Zojuist zei Adri03:

@SpiritHet lijkt net of je niet in de gaten hebt dat je met volkomen verkeerde carnavalsdata kwam, de afgelopen 24 uur. Heb je weer een blaasontsteking of zo. Die vorige keer dat je ging raaskallen was dat de oorzaak, meen ik, althans de oorzaak die jij aandroeg.

Ik had toen idd een delier vanwege een nierbekkenontsteking. Niemand geloofde mij en dat was ook logisch. Ik dronk toen nog. 

Geplaatst
4 minuten geleden zei Adri03:

Wat is hier trouwens mis aan? Ik heb gezegd dat carnaval op 14 augustus begon. Geen einddatum erbij.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...