Quinn Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Ja, hoi. Geen idee hoe welkom ik nog ben, maar je moet toch wat en ergens weer omhoog zien te klimmen
Spirit Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden We ontvangen je hier met open armen @Quinn.
Yvonne Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Dagpact: renaldo61 MaryArt Fonny🌞 Quinn Yvonne Spirit reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Jee @Quinn, wat ben ik blij je hier weer te zien. Ik ben oprecht blij... Spirit reageerde hierop 1
Bob Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Welkom terug @Quinn. Tijd niet gezien, zeg!
Reacher Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 41 minuten geleden zei Quinn: Ja, hoi. Geen idee hoe welkom ik nog ben, maar je moet toch wat en ergens weer omhoog zien te klimmen Je bent altijd, altijd welkom.
Reacher Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Ik deed net helemaal sniffend van blijheid om Q de deur open voor bezoek ( dierenarts) . Die keken me wel een beetje raar aan. 😁 Spirit reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Love hard or don’t’t love at all. En voor mij is het dat eerste deel van dat zinnetje. 🫶🏼 Spirit reageerde hierop 1
Spirit Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Eerlijk gezegd was ik ook een soort van blij. Je staat weer lekker veilig bij het dagpact! @Quinn Joeheee. Je bent er weer!
Lika Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden @Quinnwelkom terug. Goed je weer te zien.
lady jane Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden hardstikke welkom natuurkijk @Quinn. Kom net een beetje week uit Hamnet en ik zie de verloren zoon hier terug blij mee (en nu niet meer weg he)
Adri03 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 2 uur geleden zei Quinn: Ja, hoi. Geen idee hoe welkom ik nog ben, maar je moet toch wat en ergens weer omhoog zien te klimmen Tuurlijk ben je welkom. Misschien heb je ondertussen wel voldoende stabiele burgerlijkheid in je bestaan geïncorporeerd om kansrijk te zijn bij die beklimming ...
Quinn Geplaatst 24 minuten geleden Rapport Geplaatst 24 minuten geleden Harstikke burgerlijk. Pantoffels aan de voeten, pijp in de ene hand en cognac in de andere en op beide knieën een mooie meid van half twintig.
Yana Geplaatst 9 minuten geleden Rapport Geplaatst 9 minuten geleden Oh wouw, ik zie het plaatje van @Quinn en m'n hart maakt een sprongetje van blijdschap. Hoi Quinn, hè, wat heerlijk 🥰 Pas je wel op, zomaar over jonge mooie meiden beginnen ligt toevallig net een beetje gevoelig op het moment.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden