Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Goedemorgen @Fonny. Een vroege dagopening. Het is overigens dinsdag vandaag en geen maandag. Kun je dat nog verbeteren? Daarvoor moet je het openingsbericht van deze draad aanpassen want daar staat de titel in.

bewerkt door Bob
Geplaatst

Dat noorderlicht is mooi is gisteren mooi aan mijn neus voorbij gegaan. Had voor het naar bed gaan eigenlijk even naar buiten moeten lopen. Anders maar een keer die kant op. Hoorde laatst van een collega die met een postboot mee helemaal om de Noordkaap was gevaren. Klonk best goed. Hoewel dagenlang alsmaar passief op een boot zitten mij wel tegenstaat.

Geplaatst

Goedemiddag. Ik vind het noorderlicht lelijk @knakker. Al dat groene fluorescerende licht doet mij denken aan angst voor nucleaire straling in de jaren 80.Β 
Misschien voor jou ook een goede associatie? Dan ben je juist blij niets gezien te hebben.

You are welcome! πŸ˜‡

Geplaatst
12 minuten geleden zei renaldo61:

Nu heeft ook mijn kinesist / fysiotherapeut wegens ziekte afgezegd. Niets nieuw onder de zon, buiten dat blijkbaar die dingen alleen maar mij overkomen.Β 

Het overkomt JOU dat IEMAND ANDERS ziek wordt.

Tis een wondere wereld in je hoofd waarvan ik definitief toegeef dat ik er niks van begrijp 🀣

Geplaatst
9 minuten geleden zei Reacher:

Goedemiddag. Ik vind het noorderlicht lelijk @knakker. Al dat groene fluorescerende licht doet mij denken aan angst voor nucleaire straling in de jaren 80.Β 
Misschien voor jou ook een goede associatie? Dan ben je juist blij niets gezien te hebben.

You are welcome! πŸ˜‡

Ja de kleur is wat ongezellig idd. Er zou best wat roze bij mogen. Of wordt het dan teveel Doe Maar? (Weer die jaren 80)

Geplaatst
53 minuten geleden zei renaldo61:

Nu heeft ook mijn kinesist / fysiotherapeut wegens ziekte afgezegd. Niets nieuw onder de zon, buiten dat blijkbaar die dingen alleen maar mij overkomen.Β 

Hou toch op dat soort dingen overkomt IEDEREEN

Geplaatst
51 minuten geleden zei renaldo61:

als ik dit omdenk is het eigenlijk ontzettend arrogant om zelfs maar te denken dat jij zo'n grote rol speelt in de levens van hulpverleners, dat ze zich om jou te vermijden ziek melden.
Nou je hebt je portie aandacht van de afgelopen gemiste dagen wel ingehaald he @renaldo61. Nu hoef je BJ en spirit niet meer uit te schelden.Β 
En ik zet je maar weer eens o[ de negeerstand.Β 

Geplaatst
1 uur geleden zei renaldo61:

Nu ja, je verdient hier alleen maar aandacht als je iedere dag plaatst dat je alchohol of wat anders gebruikt hebt. En dan krijg je ook voldoende aandacht hier.Β 

My nigger, please....Β 

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...