Fonny Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Goedemorgen allemaal!βοΈ Dagpact 20 januari: Fonnyπ MaryArt reageerde hierop 1
Bob Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden (bewerkt) Goedemorgen @Fonny. Een vroege dagopening. Het is overigens dinsdag vandaag en geen maandag. Kun je dat nog verbeteren? Daarvoor moet je het openingsbericht van deze draad aanpassen want daar staat de titel in. 2 uur geleden bewerkt door Bob
MaryArt Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden GoedemorgenΒ allemaal!βοΈ DagpactΒ 20Β januari: Fonnyπ MaryArt
Mariposa Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Goedemorgen allen! βοΈ Stelletje vroege vogels hierβ¦.
renaldo61 Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Β Dagpact: Fonnyπ MaryArt renaldo61 MaryArt reageerde hierop 1
MaryArt Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Goed je weer te zien @renaldo61!! Β Β
MaryArt Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden @MarijΒ Woon jij in het oosten van het land? Ik zag net idd prachtige foto's van het noorderlicht van vanacht!Β
Marij Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Goedemorgen Ik woon in het zuiden van Limburg, ten zuiden van Sittard en ook hier was het goed te zien.Β Β
Yvonne Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Goedemorgen frummers,Β Binnen is het al lekker warm en licht, buiten is het nog donker en vriest het.Β Een bakje om de dag te beginnen maar.Β
Yvonne Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Dagpact: Fonnyπ MaryArt renaldo61 YvonneΒ
knakker Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Mogge. Is bleu monday met een dag verlengd?
knakker Geplaatst 35 minuten geleden Rapport Geplaatst 35 minuten geleden Dat noorderlicht is mooi is gisteren mooi aan mijn neus voorbij gegaan. Had voor het naar bed gaan eigenlijk even naar buiten moeten lopen. Anders maar een keer die kant op. Hoorde laatst van een collega die met een postboot mee helemaal om de Noordkaap was gevaren. Klonk best goed. Hoewel dagenlang alsmaar passief op een boot zitten mij wel tegenstaat.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden