Marij Geplaatst 30 december 2025 Rapport Geplaatst 30 december 2025 Dry Januari: Bumperjim Renaldo61 Reacher Knakker MaryArt Maja Flavieke Bolletje Garfield Etty Rapilos Marij Mariposa Kers
Bob Geplaatst 30 december 2025 Rapport Geplaatst 30 december 2025 (bewerkt) (Gezeur over de spelling weer weggehaald) 🤩 30 december 2025 bewerkt door Bob
Spirit Geplaatst 30 december 2025 Rapport Geplaatst 30 december 2025 50 minuten geleden zei Marij: Dry Januari: Bumperjim Renaldo61 Reacher Knakker MaryArt Maja Flavieke Bolletje Garfield Etty Rapilos Marij Mariposa Kers Spirit Stotmy61 Gekko Wip iemand dit netjes malen?
Mormel Geplaatst 30 december 2025 Rapport Geplaatst 30 december 2025 (bewerkt) Dry Januari: Bumperjim Renaldo61 Reacher Knakker MaryArt Maja Flavieke Bolletje Garfield Etty Rapilos Marij Mariposa Kers Spirit Stormy61 Gekko Zelf moet ik passen. Er zijn nog wat dingen die ik moet oplossen de komende weken. 30 december 2025 bewerkt door Mormel
Yana Geplaatst 30 december 2025 Rapport Geplaatst 30 december 2025 Dry Januari: Bumperjim Renaldo61 Reacher Knakker MaryArt Maja Flavieke Bolletje Garfield Etty Rapilos Marij Mariposa Kers Spirit Stormy61 Gekko Yana karin123 reageerde hierop 1
Yana Geplaatst 30 december 2025 Rapport Geplaatst 30 december 2025 Ik ben wat klein uitgevallen deze keer. De afgelopen 10 maanden heb ik drie glazen wijn en twee sipjes whisky gehad. Helemaal blij met de rust die niet drinken geeft dus ik ga ook voor een droge januari erbij. MaryArt, karin123, Etty en 2 anderen reageerden hierop 5
lady jane Geplaatst 30 december 2025 Rapport Geplaatst 30 december 2025 53 minuten geleden zei Yana: Dry Januari: Bumperjim Renaldo61 Reacher Knakker MaryArt Maja Flavieke Bolletje Garfield Etty Rapilos Marij Mariposa Kers Spirit Stormy61 Gekko Yana Jane
Bob Geplaatst 30 december 2025 Rapport Geplaatst 30 december 2025 Dry Januari: Bumperjim Renaldo61 Reacher Knakker MaryArt Maja Flavieke Bolletje Garfield Etty Rapilos Marij Mariposa Kers Spirit Stormy61 Gekko Yana Jane Bob
Spirit Geplaatst 30 december 2025 Rapport Geplaatst 30 december 2025 O, wat stom van mij. Het moet niet stormy61 zijn maar stormy69. Moet dus weer veranderd worden
Mormel Geplaatst 30 december 2025 Rapport Geplaatst 30 december 2025 Dry Januari: Bumperjim Renaldo61 Reacher Knakker MaryArt Maja Flavieke Bolletje Garfield Etty Rapilos Marij Mariposa Kers Spirit Stormy69 Gekko Yana Jane Bob Karin123 Zo, strontje 69 aangepast en Karin toegevoegd. Ik hoop wel dat iedereen komende maand doorgeeft wanneer ze afgevallen zijn. En fuck, ik zie op mijn radar dat die arrenslee weer vast zit. Spirit reageerde hierop 1
Emmy Geplaatst 31 december 2025 Rapport Geplaatst 31 december 2025 Dry Januari: Bumperjim Renaldo61 Reacher Knakker MaryArt Maja Flavieke Bolletje Garfield Etty Rapilos Marij Mariposa Kers Spirit Stormy69 Gekko Yana Jane Bob Karin123 Emmy
Prana Geplaatst 31 december 2025 Rapport Geplaatst 31 december 2025 Dry Januari: Bumperjim Renaldo61 Reacher Knakker MaryArt Maja Flavieke Bolletje Garfield Etty Rapilos Marij Mariposa Kers Spirit Stormy69 Gekko Yana Jane Bob Karin123 Emmy Prana
MaryArt Geplaatst 31 december 2025 Rapport Geplaatst 31 december 2025 Wat een mooie lange lijst mensen!! We gaan ervoor met z'n allen! 👍
renaldo61 Geplaatst 31 december 2025 Rapport Geplaatst 31 december 2025 Op 30-12-2025 om 06:54 zei knakker: Ik wil ook wel op de lijst. Of word ik dan geacht om in februari weer te gaan drinken? Nee
bumperjim Geplaatst 8 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 8 uur geleden Gelukkig nieuwjaar allemaal!! 🍏🍎🍌🍊🍉🥝🥑🥬🍍🥒🥕🌶️ MaryArt reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 8 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 8 uur geleden Veel animo, geweldig! Realiseren jullie je wel dat er niks te zuipen gaat zijn? 🤪 Ik heb er gewoon zin in, klinkt misschien gek, om steviger in mn schoenen te staan ten opzichte van de alcohol. En dat kan alleen door eraf te blijven. Elk glas dat je neemt is een compromis. MaryArt reageerde hierop 1
MaryArt Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Ja heerlijk om die discussie in je hoofd niet meer te hoeven voeren! Dan komt er veel ruimte om over een andere invulling na te denken en dat is goed voor het creatieve brein.
bumperjim Geplaatst 8 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 8 uur geleden Interessant deze gedachte van je. Misschien kost het geworstel me idd veel energie zonder dat ik dat in de gaten heb. Want mijn energieniveau is al een tijd lang een issue. We gaan het zien dus, de komende weken!
Etty Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Het is zeker een energievreter, en als je wat ouder wordt merk je daar veel meer van zie ik. Ik heb er ook zin in! bumperjim reageerde hierop 1
Rosee Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden 19 uur geleden zei Prana: Dry Januari: Bumperjim Renaldo61 Reacher Knakker MaryArt Maja Flavieke Bolletje Garfield Etty Rapilos Marij Mariposa Kers Spirit Stormy69 Gekko Yana Jane Bob Karin123 Emmy Prana Rosee
Spirit Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Wat is er met de arreslee gebeurd? Ik hoorde dat hij vannacht is afgefikt!! Een grote vuurwerkbom was de boosdoener. Gelukkig hadden we allang de arreslee verlaten en zitten we nu veilig hier. Geen vuurwerk meer, maar rust. Op naar de dry januari en als die dan toch droog verloopt, plakken we er nog een maand achteraan. Voor je het weet is het jaar weer om! MaryArt reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden