renaldo61 Geplaatst 8 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 8 uur geleden (bewerkt) 3 uur geleden zei bumperjim: Op een gegeven moment houdt het op, dan breekt de pleuris uit. Dan gaan de koppen eraf, revolutie. Trouwens ik ben verbaasd dat het nog niet gebeurd is in de VS. Maar het gaat gebeuren, vroeg of laat. In de VS en in Rusland en in China en zelfs ooit in Noord-Korea. You can fool somebody sometimes. But you can't fool everybody all the time. De verschillen worden veel te groot nu. Een klein groepje heeft alles in handen. Maar op een gegeven moment heeft de heersende macht een zwak moment en grijpt het volk in. Ha, ik had nooit gedacht dat ik revolutionair zou worden 🤣 Rusland was zeer lang het land van de horigen. Tot de mensen het beu werden? En hebben ze nu iets dat zoveel beter is in de plaats? Maak geen vergissing ook in onze contereien heeft een systeem van horigen nog lang bestaan. Ik heb mijn vader daar nog dikwijls over horen vertellen. 5 uur geleden bewerkt door renaldo61
Rosee Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Ben het helemaal met je eens @bumperjim. Zoveel mensen die omkomen van honger en armoede. Het staat niet in verhouding. 1000 miljard. Het is waanzin.
Smaragdie Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Ik ga nu verder met die tapas. Keek net nog even online hier en zag @Bert1953 hoop dat het goed met jou gaat. Door jou en veel anderen maar vooral jij omdat jij altijd zo rustig op mij reageerde(dat had ik nodig toen, best lang geleden) Heb ik het nuchter zijn kunnen bereiken en behouden ondanks soms nu nog craving. Maar dan speel ik de film vooruit. Ook hier geleerd. Dank!! Fijne dag allen nog.
Lonster1 Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Oeh lekker, tapas. Net even bijgelezen. Ja het is waanzin, mogelijk gemaakt door aandeelhouders die Musk een gouden worst voorhouden. Het is inderdaad wel goed dat mensen hiertegen in opstand komen, en dat gebeurt ook al in de USA. Net als demonstraties tegen Trump. Wat een heerlijk weer, net fijn in de zon tussen de dwarrelende blaadjes gelopen. Verder ging het deze week niet allemaal zoals ik wel wilde en dan komt die drang om te verdoven weer opzetten. Een beetje aan toegegeven (een sixpack bier) maar daarna weer in het juiste spoor gekomen. Dat kost me wel moeite en of het het waard was, tsja. In elk geval fris het weekend in, niks geen vrimibo. Een grote kop kruidenthee en een beschuit met pindakaas. Spirit reageerde hierop 1
Spirit Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Vandaag een actieve dag gehad. Lekker gewandeld. Fiets stond ook klaar, maar is niets van gekomen. De wandelingen flink aan het opvoeren. De dag is nog niet afgesloten, want mijn kleindochter komt en die wil spaghetti. Straks dus maar gaan kokkerellen. Dan komt daarna mijn mannetje thuis en die heeft altijd een heel ritueel. Meestal eten we dan rond 7 uur, totdat er rust in zijn hoofd is. Hele verhalen over allerhande autoonderdelen en welke reparaties hij heeft gedaan. Jaja, een eerste klas automonteur, dat wel, maar van die verhalen snap ik als leek natuurlijk helemaal niets. Mariposa reageerde hierop 1
Spud Geplaatst 38 minuten geleden Rapport Geplaatst 38 minuten geleden @Smaragdie, ik heb je gelezen, kei leuk dat je een sinterklaasdraadje eventueel wil regelen als er ook andere zijn die mee willen doen. Ik zie het wel voorbij komen als het zover is. Voor jou in ieder geval al heel veel succes gewenst en veel plezier met de voorpret. Mariposa en Spirit reageerden hierop 2
Mariposa Geplaatst 26 minuten geleden Rapport Geplaatst 26 minuten geleden En toch... ik zal er vast heel weinig van begrijpen hoor... (en ik vind Elon Musk echt een eersteklas clown en galbak hoor!) maar.... Hij heeft het bedrijf wel opgericht etc etc. dus hij heeft er hard voor gewerkt, dan zou je zeggen dat het zijn goed recht is (zei ik toch, ik snap het vast niet) En nogmaals, ik vind het van de pot gerukt hoor, zo belachelijk veel geld. En dit zal ook niet genoeg zijn. Hij kan de wereld kopen, maar dat is niet genoeg, hij wil ook de maan en het universum. Brrrrrr..... eng mannetje
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden