Fonny Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden 3 minuten geleden zei Prana: Dagpact Prana Fonny🌞 Goedemorgen allemaal 🌞
Prana Geplaatst 12 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 12 uur geleden Ik moest echt even goed kijken, ik heb nog nooit eerder de dagdraad gestart. Waar zijn de vroege vogels? De eerste maand zit erop. Het is een echte roller coaster geweest, maar ik ben blij dat het niet drinken langzaamaan het nieuwe normaal begint te worden. Mariposa, MaryArt, lady jane en 3 anderen reageerden hierop 6
Fonny Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden Mooi zo Prana!! Prana reageerde hierop 1
Freekie Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden Goetuhhhhmorgennm, Dagpact Prana Fonny🌞 Freekie Goedemorgen allemaal 🌞
MaryArt Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden Dagpact Prana Fonny🌞 Freekie MaryArt
MaryArt Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden Goeiemorgen allemaal, Vandaag ben jij de vroege vogel @Prana We mogen stemmen vandaag en dat ga ik ook zeker doen. Jullie ook?
Maja Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden Ook goedemorgen allemaal! Vanochtend de duinen in voor een wandeling, vanmiddag handtherapie, huishouden en vooruit koken. En stemmen natuurlijk! Fijne dag! Dagpact Prana Fonny🌞 Freekie MaryArt Maja MaryArt reageerde hierop 1
Lika Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden Jaaa!!!! Zeker ga ik stemmen. En werken:-) MaryArt reageerde hierop 1
Mariposa Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Drukke werkdag hier en stemmen natuurlijk!
alesto Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Dagpact Prana Fonny🌞 Freekie MaryArt Maja Alesto Spirit reageerde hierop 1
Spirit Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Vandaag lekker optreden met mijn koor. Heb er zin in! Hier even wat voorbereidingen aan het treffen en dan zijn we weer on tour met onze bus. Mocht je de bus ooit tegenkomen, toeter dan even . We gaan vanmiddag Rotterdam onveilig maken. Lika en alesto reageerden hierop 2
Lonster1 Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Veel plezier Spirit, dat klinkt leuk. Net mijn burgerplicht gedaan, een rondje door het park gemaakt en straks ook vooruitkoken. Eerst nog even wat voorbereidingen doen voor een training. Spirit reageerde hierop 1
Mormel Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Dagpact Prana Fonny🌞 Freekie MaryArt Maja Alesto Mormel Deze vroege vogel heeft vandaag lang geslapen. Hoop wel dat Renaldo zich nog meld want hij is al enkele dagen afwezig en heb er geen goed gevoel bij. Om hoe laat mogen we de uitslag van de verkiezingen verwachten?
Zbb Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Hier ook me burgerplicht gedaan vol trots! 🫡 Spirit reageerde hierop 1
Spud Geplaatst 18 minuten geleden Rapport Geplaatst 18 minuten geleden Ik was vandaag bij mijn lievelingsklant en die vertelde mij dat ze zich ook heeft laten vangen door telefoonfraude. Gelukkig is haar niks ontfutseld, en kwam ze snel bij. Maar ze voelde zich er wel slecht over dat ze er toch ingetrapt was. Toen ze het haar zussen vertelde, zeiden die ook als het jou kan gebeuren dan wordt het wel echt heel eng. Want dat kan jou toch niet overkomen! Ja dus wel, en toen ze zo zat te vertellen over de situatie en hoe vernuftig dat ging, zijn we samen gaan zoeken naar een optie om dit in de toekomst te voorkomen. En de vraag was eigenlijk hoe blokkeer je anonieme nummers? Want anonieme nummers neemt ze eigenlijk nooit op en drukt ze weg, maar dit nummer bleef haar maar bellen waardoor ze wel opnam. En zodoende zijn we op de optie gekomen dat je in je gsm de optie hebt om eigenlijk alle onbekende en anonieme nummers te blokkeren. En die zijn we samen nu uit aan het proberen. Misschien is dit ook een optie voor andere die regelmatig door anonieme nummers lastig gevallen worden? Dus ik plaats het hier.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden