Claudius Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Ik kan geen alcohol drinken, want als ik een glas drink, drink ik er twee en dan een volgende en een volgende … Daarom drink ik geen alcohol. Nooit meer. Ik mag trouwens niet van mijn psychiater. Een nieuwe dag, nieuwe kansen. Dagpact: Claudius karin123 reageerde hierop 1
Maja Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Goedemorgen! Vroeg op, zin in de dag. Werken in de tuin, afgewisseld met op de tuinbank met een boek. Voor iedereen een fijne dag op zijn/haar manier! Dagpact: Claudius Kunsie Maja Kunsie64 reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden (bewerkt) Mogge! We gaan vandaag een dammetje leggen in de rivier om het water weg te leiden van de muur van de buurman's terrein die in slechte staat is. En waar wij achter wonen, doelwit van het kolkende water over een paar jaar. (Hoeveel is een paar?? 😳) Lekker stenen heen en weer sjouwen in het lauwe kniehoge water op zondagochtend. Klinkt onnozel maar je hebt niet veel nodig om een rivier te verplaatsen want de rest doet ie zelf. Aan de overkant is alleen landbouwgrond dus geen risico dat iemand anders dr huis er vandoor gaat. Niet dat wij dit mogen, eigenlijk, knutselen in de rivier, maar ik wil graag wat doen en graag niet iets wat meteen een ton kost want dat heb ik niet. En de muur moet ook gerepareerd maar dat is sneller gezegd dan gedaan. 7 uur geleden bewerkt door bumperjim Hadocque en lady jane reageerden hierop 2
bumperjim Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden (bewerkt) Dit is bij hoog water. Dat huis zijn wij dus. Door alle bomen zie je t niet goed, maar als je ter plaatse kijkt is het best wel linke soep 🫤 7 uur geleden bewerkt door bumperjim Kunsie64, lady jane, Spirit en 2 anderen reageerden hierop 3 2
Yvonne Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Goedemorgen frummers. Ook voor mij wordt het een tuindag, afwisselend wat snoeiwerk en het boek. Maar eerste een bakje natuurlijk Dat lijkt me een hele klus @bumperjim, sterkte en succes!!! Maja reageerde hierop 1
Amalia Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Denk je dat deze woeste beek zich ook maar iets aantrekt van de paar kiezels die jij vandaag gaat verleggen ?
Zbb Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden 6 minuten geleden zei Yvonne: Dagpact: Claudius Kunsie Maja Yvonne zbb lady jane en karin123 reageerden hierop 2
Mormel Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden (bewerkt) Dagpact: Claudius Kunsie Maja Yvonne Zbb Mormel Veel plezier voor zij die in de tuin of buiten gaan werken, zou er wel niet te lang meer mee wachten of geven ze niet zo warm in Nederland? Hond slaapt nog, denk dat ik deze kop koffie leegdrink en haar dan maar eens wek voor haar ochtendwandeling. 5 uur geleden bewerkt door Mormel Lettergrootte
lady jane Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden goeiemooiemorgen frummers koffie, zwemmen en strand zondagskind hiero
Yana Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Ik heb iets te vieren en ben op micro-adventure 😁. Gisteravond naar de stad gegaan: eten op een terrasje bij de kathedraal (zonder wijn), straatmuziek, drukte en gezelligheid. Daarna met de camper een kwartiertje verderop een plek gevonden om in de stilte te slapen onder de volle maan en nu zit ik met een kop koffie van het uitzicht te genieten... een veld vol perfecte zonnebloemen 🌻🌻🌻 karin123, bumperjim, Lika en 1 andere reageerden hierop 4
Yana Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden 50 minuten geleden zei Amalia: Denk je dat deze woeste beek zich ook maar iets aantrekt van de paar kiezels die jij vandaag gaat verleggen ? Haha, dat lijkt mij ook wat optimistisch 😁. Ik heb ook meer een beeld van twee jongetjes die lekker in hun zwembroek met water en steentjes spelen. Maar je weet het niet, Jim blijft een Hollander hè, die hebben talent voor waterwerken. karin123 reageerde hierop 1
Rosee Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Oh @Yanadat klinkt heerlijk! Net een sprookje. @Likafijne dagen op de wadden. De waddeneilanden helpen tegen alles vind ik. Als ik daar ben, voel ik me altijd gelouterd ofzo. De zee, de ruimte, de geur, de stilte. En je boft met het weer! Lika reageerde hierop 1
Rosee Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Mijn jongste zoon is een weekje weg, heb het huis voor me alleen. Denk dat het lekker lezen in de tuin wordt. Spirit reageerde hierop 1
bolletje Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden BumperJim Is het huis van hout of steen? Kun je het huis niet ophogen? Misschien zeg ik wel iets doms.
Spirit Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Heerlijk wakker geworden in mijn eigen huisje. Straks even stofzuigen en een beetje opruimen. Heerlijk overzichtelijk alles en hier valt de rommel reuze mee in vergelijking met het huis van m'n vriend. Ben gisteren weer in elkaar gestort, bij het zien van al die rommel. Toen meteen besloten naar mijn huisje te gaan. Voor de honden even vreemd, vooral m'n jongste telg vond het maar vreemd, dat ik ineens uit de slaapkamer kwam, ipv van boven. Vanmiddag een stukje toeren en even mijn geboortestad laten zien aan mijn vriend. Ook mijn theatherorgel even bespelen, die hier ook maar zielig en onbespeeld staat. Een nieuwe onderbuurvrouw. Zag er netjes uit ɓeneden met een boeddha in de tuin. Ik kom vast nog wel iemand tegen om bij te kletsen. Dit moeten we vaker doen!
bumperjim Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) 3 uur geleden zei Amalia: Denk je dat deze woeste beek zich ook maar iets aantrekt van de paar kiezels die jij vandaag gaat verleggen ? Het idee is dat er maar weinig nodig is om de zaak te verleggen en dan doet het water de rest. Het verandert namelijk elk seizoen. Het zwabbert van links naar rechts en vormt dan eilanden van keien waar de stroming het minst sterk is. Je ziet het niet op de foto maar er zit een patroon in de stroming zelfs als het 6-7 meter hoog staat. Het is een instabiel systeem, je moet voorkomen dat een ongewenst patroon er teveel inslijt. Elke overeenkomst met drinkgedrag is puur toeval 😁 2 uur geleden bewerkt door bumperjim
bumperjim Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 2 uur geleden zei Yana: Haha, dat lijkt mij ook wat optimistisch 😁. Ik heb ook meer een beeld van twee jongetjes die lekker in hun zwembroek met water en steentjes spelen. Maar je weet het niet, Jim blijft een Hollander hè, die hebben talent voor waterwerken. Ik voel met net Willem-Alexander met zn watermanagement. Was heerlijk even vanochtend. lady jane reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden