Spring naar bijdragen

ARRESLEE-PACT 2024

bolletje

Aanbevolen berichten

Dag mede arre sleeers, oudjaarsdag... ik ga zo wat oliebollen en appelflappen halen voor iedereen. Misschien nog een paar met krenten erbij. Wat gaan we vandaag doen? Bingo-en 😅😁?

In ieder geval blij dat we dit pact hebben. Hier gaat het goed. Bolletje, fijn dat Rosee een massage heeft geregeld 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iedereen een fijn en gezond 2025. Geweldig dat het allemaal goed is gegaan. Een heel groot voordeel is, als jullie nu gestopt blijven, het minder moeilijk is, jullie hebben het zwaarste gehad. Lichamelijk ben je zo goed als afgekickt, das al een groot voordeel, dus mensen ZET DOOR jullie kunnen het.

Hartstikke bedankt iedereen voor het mee doen!!!!!     Bedankt Plaatjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gelukkig Nieuwjaar

Ik zat stil in een hoekje, te genieten van niet meer hoeven drinken. Geen kater. Deze maand ben ik naar een paar optredens geweest van de band van mijn man. Ik zag de drankhoofden. dansende dronken mensen die zekerweten alles nog konden en niemand die door had hoe dronken ze waren. Ik wel. Ik hoef lekker niet meer. Wel lekker gedanst. Nuchter. Veel leuker. 

iedereen een goed jaar gewenst. Ik zou aansluiten op dry january. En daarna niet meer beginnen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik was wat stilletjes met oud en nieuw, dat komt omdat ik er een hekel aan heb.

Gelukkig Nieuwjaar e.d., ik kan er niet goed tegen.
Zo’n nieuw jaar vind ik altijd nogal beangstigend. Rationeel volkomen onzin, maar voor mij emotioneel niet.

Dus ben ik stilletjes meegereisd naar het eind, volkomen nuchter!

Dank jullie wel voor de reis, en natuurlijk vooral @bolletje 💖

Ik hoop voor je dat je klachten snel afnemen 🫰🏻🙏

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hé Jannigje,

Ik geloof dat jij, net zo als ik, alleen bent, dan is er geen moer aan. Sombere gedachten liggen dan op de loer. Nee leuk is anders. Toch heel knap dat je het gehaald hebt.

Ik wens jou speciaal nog een heel fijn en vooral gezond jaar toe.

Kuffel Bol.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...