Dyem Geplaatst 31 december 2024 Rapport Share Geplaatst 31 december 2024 Dag mede arre sleeers, oudjaarsdag... ik ga zo wat oliebollen en appelflappen halen voor iedereen. Misschien nog een paar met krenten erbij. Wat gaan we vandaag doen? Bingo-en 😅😁? In ieder geval blij dat we dit pact hebben. Hier gaat het goed. Bolletje, fijn dat Rosee een massage heeft geregeld bolletje, lady jane en Rosee reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 31 december 2024 Rapport Share Geplaatst 31 december 2024 Beste wensen iedereen 🥳🫶🧨✨️ een keidroog Nieuwjaar. Kunsie64 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kunsie64 Geplaatst 31 december 2024 Rapport Share Geplaatst 31 december 2024 Iedereen een mooi, gezond en droog 2025! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 december 2024 Rapport Share Geplaatst 31 december 2024 een mooie reis gehad met jullie, en ik geloof dat er niemand van de slee is gekukeld, toch? happy new year! Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 31 december 2024 Rapport Share Geplaatst 31 december 2024 Mijn beste wensen voor 2025 aan iedereen. Ik ben wat stilletjes meegereisd dit keer maar heb er wel van genoten. lady jane en Rosee reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 31 december 2024 Rapport Share Geplaatst 31 december 2024 Gelukkig nieuwjaar allemaal! Had een paar lastige momenten vanavond, maar dankzij het ARRESLEE-PACT is het allemaal gelukt. Hopelijk voor jullie ook!!! Lika, Dyem en lady jane reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 31 december 2024 Rapport Share Geplaatst 31 december 2024 Degenen die toch hebben gedronken moeten morgen terugzwemmen vanaf Groenland! Bob, bolletje en lady jane reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 31 december 2024 Rapport Share Geplaatst 31 december 2024 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moeps Geplaatst 31 december 2024 Rapport Share Geplaatst 31 december 2024 (bewerkt) Gelukkig hoef ik dat koude water niet in 🥶! Ik wens iedereen een heel gelukkig en gezond 2025!! 🙂 31 december 2024 bewerkt door Moeps Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 31 december 2024 Rapport Share Geplaatst 31 december 2024 Ik hoef ook niet te zwemmen gelukkig! Goed 2025!! Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Mijn beste wensen voor 2025 aan iedereen. lady jane en Rosee reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Fris en fruitig achter de PC. Heerlijk dat mijn lijf geen grote hoeveelheden drank aan het verwerken is nu. gatver. Iedereen een goed 2025! Ik heb er zin in. Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dyem Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Goed gegaan! Allemaal de beste wensen voor 2025. lady jane en Rosee reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Share Geplaatst %s om %s Iedereen een fijn en gezond 2025. Geweldig dat het allemaal goed is gegaan. Een heel groot voordeel is, als jullie nu gestopt blijven, het minder moeilijk is, jullie hebben het zwaarste gehad. Lichamelijk ben je zo goed als afgekickt, das al een groot voordeel, dus mensen ZET DOOR jullie kunnen het. Hartstikke bedankt iedereen voor het mee doen!!!!! lady jane en Rosee reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s En jij veel dank voor het starten @bolletje. Dit pact is al 8 jaar een belangrijke houvast voor mij! bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Share Geplaatst %s om %s Dank je lieve Lika, dat doet me goed om te horen. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Het was me weer een waar genoegen in de arreslee te mogen zitten met al deze kanjers . Bedankt voor de gezelligheid!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Gelukkig Nieuwjaar Ik zat stil in een hoekje, te genieten van niet meer hoeven drinken. Geen kater. Deze maand ben ik naar een paar optredens geweest van de band van mijn man. Ik zag de drankhoofden. dansende dronken mensen die zekerweten alles nog konden en niemand die door had hoe dronken ze waren. Ik wel. Ik hoef lekker niet meer. Wel lekker gedanst. Nuchter. Veel leuker. iedereen een goed jaar gewenst. Ik zou aansluiten op dry january. En daarna niet meer beginnen. Bob, bolletje, lady jane en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 19 uur geleden Rapport Share Geplaatst 19 uur geleden Ik was wat stilletjes met oud en nieuw, dat komt omdat ik er een hekel aan heb. Gelukkig Nieuwjaar e.d., ik kan er niet goed tegen. Zo’n nieuw jaar vind ik altijd nogal beangstigend. Rationeel volkomen onzin, maar voor mij emotioneel niet. Dus ben ik stilletjes meegereisd naar het eind, volkomen nuchter! Dank jullie wel voor de reis, en natuurlijk vooral @bolletje 💖 Ik hoop voor je dat je klachten snel afnemen 🫰🏻🙏 lady jane, Lika en Rosee reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 6 uur geleden Hé Jannigje, Ik geloof dat jij, net zo als ik, alleen bent, dan is er geen moer aan. Sombere gedachten liggen dan op de loer. Nee leuk is anders. Toch heel knap dat je het gehaald hebt. Ik wens jou speciaal nog een heel fijn en vooral gezond jaar toe. Kuffel Bol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden