Oskar Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Vijf uur, wat een belachelijke tijd om wakker te worden. Maar laat ik de dag maar vast openen dan. Hallo ook. Ik ben al een week helemaal in de ban van de Matterhorn, waar ik komende zomer naartoe ga. (Nee, niet erop, daarvoor ben ik te dik.) Ik ben over het algemeen beter in het uitkijken naar en het terugblikken op iets, dan in het genieten van het moment zelf. Vrijdag de 13e vandaag mensen, dus pas op met oversteken. DAGPAKT Oskar Tine en Fonny reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Goedemorgen Claudius!! Leuk vooruitzicht!!👍 Dagpact: Claudius Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Oeps Oskar....slaap zelf ook nog half..sorry Dagpact: Oskar Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s (bewerkt) 2 uur geleden zei Oskar: Ik ben over het algemeen beter in het uitkijken naar en het terugblikken op iets, dan in het genieten van het moment zelf. Herkenbaar!! Afschuwelijk hè? Je vraagt je af of dat voor- en nagenieten dan eigenlijk fake is en of het leven in werkelijkheid een permanente bron van stress en ellende is. Of juist het omgekeerde 🤷🏼♂️ Liever dat, ja. Dat het moment zelf vaak een beetje te intens is. %s om %s bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Goedemorgen frummers. Doe dat omgekeerde maar @bumperjim Een bakje om de dag te beginnen maar even. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Dagpact: Oskar Fonny Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Vrijdag de 13e vandaag mensen, dus pas op met oversteken. Pas maar op mijn verjaardag is steeds een verschrikkelijke dag en dan nog eens Vrijdag, bah. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s 2 uur geleden zei Oskar: daarvoor ben ik te dik Hè, ben jij dik? Ik stel me bij jou altijd een ietwat tengere man voor. @bumperjim lijkt me wat langer en ook steviger van bouw maar niet dik. De rest van de mensen van deze ochtend geven hun gewicht door, dus die heb ik in mijn hoofd al aangepast. Oskar en Etty reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s goeiemooiemorgen frummers en @Claudius toch gefeliciteerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s 29 minuten geleden zei bumperjim: Je vraagt je af of dat voor- en nagenieten dan eigenlijk fake is en of het leven in werkelijkheid een permanente bron van stress en ellende is. Bij mij begint de stress pas als ik ga nadenken over toen en straks. Als ik opga in het moment is er nooit een vuiltje aan de lucht. bumperjim, Etty en lady jane reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Hoe staat de camper ervoor @Yana? Kan de reis wel doorgaan op een beetje korte termijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s en @bolletje; weet je je trafect al m.b.t. je schildklier en je gezondheid? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Vanmiddag wordt een nieuwe gordel gebracht, dus morgen kunnen we vertrekken @lady jane. Vandaag dus de ingewikkelde vraag welk blousje (?) ik de komende vier maanden wil dragen. Tine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s luxeprobleem dat blousje haha. Zo lang het geen dikke wintertruien zijn, zoals hier. heel veel plezier en genieten, zonder verdere schade dan maar. Yana en Tine reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Die dikke trui moet ook mee én een slaapmuts voor in de nachten dat het zowat vriest in de camper. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s 24 minuten geleden zei lady jane: goeiemooiemorgen frummers en @Claudius toch gefeliciteerd. Dank U wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Goedemorgen, Dag 15. De fles wijn op de afzuigkap gisteren opengemaakt voor bezoek, zelf niets gedronken. Er wordt weer dopamine aangemaakt bij de gewone dagelijkse dingen, wat het verlangen naar het gevoel in de avond met wijn vele malen minder maakt. Het is fijn om het altijd bij de hand te hebben, mijn eigen voorraadje. Taakje afmaken, douchen, lekker eten, wandeling in mooie omgeving, goede film, boek,blousje kiezen, leuke plannen, fijn contact met een leuk mens enz enz. Tine, Rosee, Maja en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Dagpact: Oskar Fonny Claudius Etty Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s 29 minuten geleden zei lady jane: en @bolletje; weet je je trafect al m.b.t. je schildklier en je gezondheid? Ja hoor wijfie, de internist was zeeeeer tevreden. De schildklier was erg groot maar is flink geslonken. Wel was hij nog veel te snel maar dat duurt meestal een half jaar voor dat dat goed is. Het zou betekenen dat het slapen ook beter gaat en dan zou ik het ook veel minder warm hebben. Knuf. en bedankt lieverd. Lonster1, Wendy75, Maja en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Goedemorgen. Wat een leuk en goed nieuws allemaal vandaag Gaat lekker @Etty15 dagen. En die fles ook weg, opgeruimd staat netjes Etty en Tine reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wendy75 Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Goedemorgen allen! @Claudius Gefeliciteerd! 🎉 @Yana Veel plezier en een hele fijne vakantie, 4 maanden! 🚐 (is dit de goede??) Ik kan zelf altijd maar max. 2 weken vrij nemen, dat vind ik eigenlijk wel te kort, maar ja. Das weer het nadeel van zzp zijn. Mensen gaan je snel missen en een vervanger willen ze niet. Nou ja, goed teken toch? @bolletje Wat een goed nieuws zeg, jij ook gefeliciteerd !! En voor de rest, bijna weekend!!! En mijn geluksdag, vrijdag de 13e 💜 Yana en bolletje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster1 Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Gisteren had ik ook een positieve middag, in een zaal vol vrijwilligers bij een uitreiking. Er zijn veel mensen die belangeloos (behalve een goed gevoel) iets voor een ander over hebben. Vooraf was ik wat gespannen want ik kende niet echt iemand. Maar de sfeer was heel ontspannen en ik heb leuke gesprekken gehad. Geen drank bij nodig. De meeste mensen leven voornamelijk met hun gedachten in het verleden of de toekomst. Gek is dat, toch? Mediteren, mindfulness en een boek of podcast bv Eckhart Tolle kan helpen om meer in het hier en nu te leven. Als ik merk dat ik vaak dezelfde gedachten heb of weer loop te tobben over iets, kan het wel helpen om daar iets aan te doen en er niet teveel in mee te gaan, die malle gedachten. Sandro, Yana, Etty en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Goeiemorgen lieve frummers Yana en Fonny reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Goedemorgen. Gisteren is mijn persoonlijkheid onder de loep genomen. Duurde een halve dag inclusief invullen van vragenlijsten e.d. Uitkomst was niet heel verrassend, ik ben nogal analytisch en dat rolde er ook uit. Maar geeft wel nieuwe inzichten in mijn drijfveren en hoe ik die kan benutten of waar juist de valkuilen zitten. Lonster1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Leuk om te doen, dat soort onderzoeken. Als je analytisch bent 🤪 Wendy75 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden