Spring naar bijdragen

Zondag 31 maart 2024


Aanbevolen berichten

Goedemorgen @ikkanhet en de rest die vandaag gezellig langs komt. Jij bent er vroeg bij? Ik sliep om 02:00 uur oude tijd nog niet en ook heel vroeg wakker. Voel me brak :huh:.
De rollade bakt, nog een bakkie koffie erin en verder met de voorbereidingen voor de brunch. Fijne paasdagen iedereen :rose::rose::rose:.

Dagpact:

Alesto

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanavond of morgen weer een paar dagen naar mijn huis.Weer in mijn eigen bedje slapen, want ik word iedere dag met flinke pijn in mijn heupen wakker.Hier moet nog een goede oplossing voor te vinden zijn.Als het straks gaat zomeren, denk ik toch meer in Brabant te zijn, dan in mijn flatje, dus gaat mijn matras en hemelbed gewoon mee.Geen idee waar die extra bevestigingen zijn, want had de hemel eraf gegooid.Weinig gezelligheid aan in je uppie, maar dat is nu natuurlijk een heel ander verhaal met zo'n lieverd aan mijn zijde.Gisteren hadden we allebei een offday.We hadden iets opgenomen, maar het monteren ervan lukte niet.Ik dus netjes in het pak "U zij de glorie" gespeeld, maar de opname leek mislukt.Nu een nieuwe poging om het erop te krijgen.Ach, soms zit het mee, soms zit het tegen.

Vandaag weer nieuwe kansen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag allemaal, 

Toen ik vanochtend wakker werd wist ik dat het zondag was, maar Pasen compleet vergeten. Ik dacht dat alle winkels vandaag dicht zouden had. Omdat de media markt dicht bleek te zijn. Had nauwelijks boodschappen in huis. Totdat mijn buurvrouw om half twaalf belde, of ik zin had in een warm kaascroissantje. Ja, lekker. Vervolgens bleek dat de jmb om 12 uur open ging. Veel fruit meegenomen uit de bak met artikelen waarvan de houdbaarheidsdatum verloopt. Thuis bleken twee bramen al verschimmeld te zijn. De rest moet ik dus vandaag gelijk opeten, met wat Griekse yoghurt. 

bewerkt door Roberto
Link naar opmerking
Deel via andere websites

45 minuten geleden zei Woman:

Mijn vriendin heeft een ander geloof, zij viert nooit kerst of pasen. Ik ga dat ook zo doen. 
Eigenlijk heb ik ook een ander geloof. Kashmir Shaivisme. 

Waarom toch zo hardnekkig op zoek naar het houvast van een geloof?

Of het nu uit het Westen komt of uit het Oosten: het is allemaal gefabuleer van verwarde oude mannen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...