Spring naar bijdragen

vrijdag 6 oktober 2023


Oskar

Aanbevolen berichten

Goedemorgen @Oskar en @Beatrix
Mooi dat je weer op het rechte pad zit Oskar, ik heb zojuist even jouw draadje gelezen, maar jeetje, wat heb je met vuur gespeeld. 

Wat naar dat Spirit weer helemaal buiten beeld is. 
Het lijkt erop dat het helemaal mis is. 
@Zbb, heb jij nog contact met haar? Kun je haar bereiken? 

Tsja. 
Bakje nu eerst maar even.
image.png.efd7238c8593032ed48e09aedd8e76c4.png


 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen.

Wat slaap ik toch lekker sinds ik niet meer drink. Voorheen stelde in het naar bed gaan steeds maar uit en ging ik veel te laat naar boven. Om de volgende morgen er maar niet uit te kunnen komen. Dat is nu 100% veranderd. En dan heb je ook veel meer aan de dag. Ik lijk ook met veel minder slaap toe te kunnen. Of ligt dat aan de leeftijd? Maakt niet uit, het gaat lekker zo.

DAGPACT
Beatrix
Fonny
Toos

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb een misser gehad van woensdag op donderdag.Gelukkig geen terugval en dat gaat het niet worden ook.Ik bemerk dat mijn zus geen goede invloed op mij heeft en dat 3 dagen teveel is Ik was behoorlijk uit mijn doen.Maar ben er weer en zit op dag 2.Gisteren heb ik veel geslapen, wat ook niet goed is natuurlijk voor mijn slaapritme.De rest van de fles weggekieperd.Had van die vieze zoete frambozenwijn nog snel voor 21.00 gekocht.Kreeg her nier meer uit mijn hoofd.Moet de AA ook nog informeren en dat is nooit zo mis, die reactie.Maarja het is gebeurd.Bjjn 3 maanden.Jammer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Over 4 en een half uur weekend van mijn werk... A.s zondag de 4 mijl Groningen.. Met als ambitie onder de 30 minuten te lopen... Dat wordt heel zwaar zoniet onmogelijk maarja.. Hoef nu niet meer te gaan trainen ;)

Goed dat je terug bent @Spirit:rose:

DAGPACT

  • Beatrix
  • Fonny
  • Toos
  • Roberto
  • Spirit 
  • Freekie 
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijn je weer te zien @Spirit, maar wat zonde toch weer. 
En het was niet alleen van woensdag op donderdag, ook van dinsdag op woensdag.... 
Je zult je nog wel een beetje beroerd voelen lijkt me, ik hoop beroerd genoeg om je dat tot in lengte van dagen te blijven herinneren en nu echt voorgoed van die rommel af te blijven... 
Op naar weer een fris en fruitig Spiritje.... 

Leuk de vier mijl @Freekie, ik heb um zelf nooit gelopen, was het wel van plan ooit nog, maar mijn voeten en knie staan zoiets niet meer toe. 
Heb wel een paar keer langs de lijn gestaan omdat jongste hem liep, wat een heerlijk feessie.... Veel plezier zondag!!!! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb een rekenfoutje gemaakt.Heb dinsdagavond gedronken, maar ik tel die dag maar door, omdat ik van 22.00 tot 3.00 in de ochtend heb gedronken.Daarna heb ik de hele dag geslapen.Uiteraard wel de hond een paar keer uitgelaten.Nu weer langzaam aan het opkrabbelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou nou, @Spirit, alwéér een keer opnieuw beginnen..
'Drie keer is scheepsrecht' was je wel gegund, maar dát station ben je al lang voorbij.
Een aanhouder ben je wel, dat moet gezegd.
Het zou toch reuzefijn zijn als je als doorgewinterde aanhouder nou ook eens een keertje wint.
Toe maar weer.. :heart:

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve allemaal. Dank voor jullie reacties op mijn schrijfsels hier over angst die verlamt. Veel herkenning blijkbaar ook. Al gun ik het niemand. Het is fijn te weten niet de enige te zijn. Nu weer naar buiten. (Wel goed voor mijn aantal stappen) . 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei billy1981:

Hoi @Spirit goed dat je weer boven bent komen drijven en succes met alles bij elkaar rapen. Misschien lees ik niet helemaal goed wat je zegt over een eventuele reactie van de AA. Nu lijkt het alsof je verwacht dat ze je de wind van voren gaan geven, maar dat zal toch wel niet?

Er is er eentje bij, waar een ieder die heeft gedronken, de wind van voren krijgt.Ik vind het woensdag al te erg om het te vertellen.Nu hoef ik ook weer geen softe reactie, maar hij krijgt het voor elkaar mensen aan het huilen te brengen.

Droge afmelding voor vandaag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 minuten geleden zei Spirit:

Er is er eentje bij, waar een ieder die heeft gedronken, de wind van voren krijgt.Ik vind het woensdag al te erg om het te vertellen.

@Spirit, dat lijkt mij niet erg ondersteunend, zie het maar als zijn/haar eigen probleem.
En je bent toch niet verplicht om te vertellen dat je een uitglijder gehad hebt?
Als je daar niets aan hebt, vertel het dan ook niet.
Of trekken ze dan je penningen in of zoiets?

Alle AA groepen zijn verschillend.
Ik ben hier een paar jaar geleden een keer naar een AA groep geweest.
Die dag had ik niets gedronken.

In die groep mocht je helemaal niet reageren, zelfs geen vraag stellen.
Als iemand klaar was met zijn verhaal werd er in koor geroepen: dankjewel voor het delen.
Dat vind ik het andere uiterste, niets voor mij.
Omdat ik die dag niets gedronken had heb ik dat wel een aantal maanden in m'n eentje volgehouden.
 

bewerkt door Roberto
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...