Oskar Geplaatst 12 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2023 Het zat er dik in: alweer een nieuwe dag. Vroeg nog, weinig slaap. Zo maar eens werken. Maak er wat moois van vandaag mensen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 12 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2023 Goeiemorgen @Oskaren overige frummers Hier over een uurtje de auto in en naar Maastricht voor een scan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 12 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2023 @Donderen @Toosallebei heel veel sterkte en beterschap Toos en Donder reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maarten82 Geplaatst 12 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2023 Goedemorgen allemaal. Fijne dag vandaag en voor wie het kan gebruiken: veel sterkte toegewenst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2023 Goedemorgen frummers. Wat was het gisteren schitterend weer. Ik ben bang dat we nu weer een paar dagen moeten teren op de herinnering.... Eerst even een bakje neerzetten en dan bijlezen, daar was het de laatste tijd niet echt van gekomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2023 Goeie morgen allemaal. Sterkte Toos en veel bouillon drinken daar knap je van op. Heb je hulp? Toos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2023 @Toos en @Donder... wat een ellende, ik hoop van harte dat jullie allebei nu snel gaan opknappen.... En ook voor @Emmy sterkte en beterschap.... Inmiddels sneeuwt het hier weer... Donder en Toos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 12 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2023 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2023 goeiemooiemorgen frummers traag op gang komen gisteren met dochter in Utrecht gewandeld geluncht, film, de kroeg in na afloop gezellig gekletst, maar me toch wel wat "oud" gevoeld daar met een 0% tussen al dat studentengrut. En stomverbaasd dat juist de "arme" tak met gemak 5 a 6 euro betaalt voor een flesje bier (of 2,3,4,........) Er was ook wel een heel gezellige sfeer. Dochter had erna een dansfeest van 23 - 7 uur, benieuwd hoe brak die nu is inmiddels. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mariann Geplaatst 12 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2023 Goedemorgen DAGPACT Beatrix mariann Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 12 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2023 5 uur geleden zei ikkanhet: Goeiemorgen @Oskaren overige frummers Hier over een uurtje de auto in en naar Maastricht voor een scan. Succes kanjer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 12 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2023 28 minuten geleden zei Mariann: Goedemorgen DAGPACT Beatrix mariann Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pytje Geplaatst 12 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2023 Goedemorgen. Een grijze, beetje natte zondag. Zo’n dag waar ik vroeger altijd een intense hekel aan had. De voorspelbaarheid ervan. Nu vind ik het prima, de dag zal voorbij glijden. Daarom gaat het leven sneller als je ouder wordt denk ik: door het verglijden. DAGPACT Beatrix mariann Fonny Pytje @Donder en @Toos, ik hoop dat het voor jullie een dag is die een beetje meer gezondheid brengt! Toos, Donder en Spirit reageerden hierop 1 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 12 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2023 Hoe vonden jullie Tár @lady jane? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster1 Geplaatst 12 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2023 53 minuten geleden zei Pytje: De voorspelbaarheid ervan En als de zon schijnt is het niet voorspelbaar? Het is een beetje grijs, maar wel droog (bij mij tenminste wel) en minder koud. We doen het er maar weer mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 12 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2023 Hi. DAGPACT Beatrix mariann Fonny Pytje Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artax Geplaatst 12 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2023 (bewerkt) 20 minuten geleden zei Etty: Hoe vonden jullie Tár @lady jane? Gisteravond gezien. Ik vond het verhalend en beeldend niet zo bijzonder. Wél magistraal gespeeld door Blanchett.. 12 maart 2023 bewerkt door Artax Etty reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 12 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2023 DAGPACT Beatrix mariann Fonny Pytje Quinn Spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2023 Ja, Blanchett is groots. De film zelf, een beetje dubbel. Eerst dacht ik dat die 3 uur nooit om kwamen en doezelde zelfs weg. Net toen het echt boeide ging het snel. Ik wachtte op iets wat niet kwam. Dochter idem. We kwamen wat in verwarring naar buiten. Artax en Etty reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 12 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2023 @Toos, rustig aan weer wat aansterken. Eet wat je kan verdragen. Vanmiddag mag ik weer in de Oma rol. Alweer een poosje geleden, dat ik ze heb gezien.Weet niet of hij beide kinderen meeneemt, maar we gaan in ieder geval wel naar buiten.Binnen word anders mijn hele interieur verbouwd.Mijn oudste wil alles voelen, oppakken, ook weer elders neergooien. Ga de onbreekbare beker maar weer tevoorschijn halen voor haar. Ik wens iedereen een fijne zondag en sterkte, voor diegenen die het nodig hebben. Toos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 12 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2023 Goedemiddag, Mijn beproeving begint realistisch gezien komende week.. Afgelopen dagen ook niet Gegamed savonds. Een soort van dopamine dieet, alleen natuurlijke dopamine, sporten, bad, spelletjes met de kinderen, wandelen. Kinderen vallen komende week weg, maar ik ben nog steeds bevrijd van de alcohol want die rodeo win ik toch niet dat heb ik inmiddels wel ingezien. Nu nog bewijzen... Straks eerst samen beide Rattenkooien verschonen en middageten. DAGPACT Beatrix mariann Fonny Pytje Quinn Spirit Freekie Spirit reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pats Geplaatst 12 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2023 Vandaag dag 70! Zonder alcohol! op naar de 100 rapilos, Mariann en Spirit reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Strijkbout Geplaatst 12 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2023 (bewerkt) Ha! Ik dacht ook n.a.v. van Pats' reply, eens kijken op hoeveel dagen ik zit (in de alcoholvrijheid-app). Ik zie dat ik vandaag op 50 dagen zit. Precies 50! Ben nooit zo van dat bijhouden. Maar wel grappig dat ik dan precies vandaag ff kijken en op zo'n mooi getal zit. 12 maart 2023 bewerkt door Strijkbout Pats, Mariann, Roberto en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 12 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2023 9 minuten geleden zei Pats: Vandaag dag 70! Zonder alcohol! op naar de 100 Je gaat goed Pats! Pats reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mariann Geplaatst 12 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2023 Lekker Pats en Strijkbout, toch kan het motiveren die mijlpalen, zeker als er ook nog een beloning op je ligt te wachten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden