Spring naar bijdragen

Donderdag 9 februari 2023


Maja

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal,

Hier is de zon helaas alweer weg.
Gisteren een gedeelte van de kas schoongemaakt, want allemaal groene mos aanslag.
Het was wel koud, ijs lag nog in de sloot.

Wat onrustig geslapen verder
Straks komt vriend nog even op de koffie, en dan samen nog even een wandeling maken.
Meteen even een nieuwe wekker kopen, want de vorige begeeft het steeds

@ikkanhet,

Succes vandaag he !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Vandaag groot feest! Ik leef heel blij met 12 jaar alcohol vrij!

En ik ga gewoon door...... Nou ja gewoon... Heb een gedichtenbundels uitgebracht.

"van Geboorte naar Alcoholiste"

deze bundel is een soort van dagboek. Het geeft mijn leven weer, vanaf mijn geboorte, met ups en downs, tot ik beland in de goot. Als alcoholiste dus.

Mijn werk had ik het ook wel mee gehad en ga dus per 1 maart met vervroegd pensioen om dan een ander baantje erbij te nemen via uitzend bureau zodat ik ook Nee kan zeggen wanneer ik niet wil. Bijv voor 65 dagen op vakantie! 

Dus je snapt wel dat er nu nog een vervolg op die bundel gaat komen. Hoe versloeg ik dat alcoholmonster? ( titel nog onbekend) want uiteraard nmoet ik ook vertellen hoe ik tot zover ben gekomen.

Het eerste gedicht uit dat album;

Geboorte trauma

Toen wilde ik al niet

"help ik stik"

Wisselbaden

Niemand die het ziet

Adem halen van schrik

Eerste levensschade.

 

Myriam 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik doe ook maar eens een keer met de dagpact mee. Zag er eerst het nut niet van in en dacht het gewoon een beetje 'gezellig doen online' was. Maar wellicht is het toch een goede om de dag mee te beginnen en elkaar een beetje bij de les te houden. 
Gisteren voor het eerst in bijna 3 weken toch wel weer eens een serieus moment van 'zin in......' gehad. Dus goed om weer even de focus te scherpen denk ik. :) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...