niks Geplaatst 24 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2023 Goedemorgen, heerlijk geslapen Wel vroeg wakker, iedereen nog in diepe rust. Vandaag samen zwemmen, naar de binnenspeeltuin en de kinderboerderij. Fonny en Prana reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 24 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2023 Goedemorgen allemaal! Dagpact: Beatrix Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 24 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2023 36 minuten geleden zei niks: Goedemorgen, heerlijk geslapen Wel vroeg wakker, iedereen nog in diepe rust. Vandaag samen zwemmen, naar de binnenspeeltuin en de kinderboerderij. Damn zwemmen, binnenspeeltuin en kinderboerderij, daar heb ik ook wel zin in, ipv werken ! lady jane en niks reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 24 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2023 (bewerkt) Goedemorgen, hier ook mezelf uit bed hijsen, vaatwasser leegmaken, koffie zetten, tafel dekken. Ik droom bijna elke nacht. Ik was nu drugskoeriers die per dag 8 miljoen verdiende. Overal automatische wapens en SWAT teams... Behoorlijk spannend allemaal Dagpact: Beatrix Fonny Freekie 24 januari 2023 bewerkt door Freekie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 24 januari 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 januari 2023 1 minuut geleden zei bumperjim: Damn zwemmen, binnenspeeltuin en kinderboerderij, daar heb ik ook wel zin in, ipv werken ! Verschil moet er zijn! bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2023 Goedemorgen frummers. Buiten is het kkkoud, windstil en droog. Binnen wordt het al lekker warm en staat een bakje klaar. Heerlijk genieten vandaag @niks... niks en Toos reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maarten82 Geplaatst 24 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2023 Goedemorgen allemaal. Een mooie dag toegewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2023 DAGPACT: Beatrix Fonny Freekie Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Prana Geplaatst 24 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2023 Goedemorgen, DAGPACT: Beatrix Fonny Freekie Yvonne Prana Ik slaap nog steeds slecht, maar dat gaat hopelijk na een tijdje AV weer beter worden. En zelfs na een slechte nacht, voel ik me frisser dan met alcohol op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2023 Goeie morgen allemaal, Geniet maar van dat spelen Niks, want voor je het weet spelen ze met hele andere dingen en dat gaat geld kosten. Spirit reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mariann Geplaatst 24 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2023 Hier ook weer werken, eerlijk gezegd doe ik dat liever.... DAGPACT: Beatrix Fonny Freekie Yvonne Prana mariann Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 24 januari 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 januari 2023 30 minuten geleden zei Mariann: Hier ook weer werken, eerlijk gezegd doe ik dat liever... Ik was ook liever aan het werk geweest vandaag. Maar soms moet je van de nood een deugd maken, of hoe je dat ook zegt. Yana en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2023 goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 24 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2023 Goedemorgen. Ik ben vannacht naar de kapper geweest. Had me een a-symmetrisch kapsel laten aanmeten met een heleboel donkere krullen. Zo'n beetje het tegenovergestelde van wat ik altijd heb. Gelukkig werd ik met mijn gewone hoofd wakker. DAGPACT: Beatrix Fonny Freekie Yvonne Prana mariann Toos rapilos en Spirit reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 24 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2023 Moi allemaal, Mijn bed staat al maanden op instorten. Een paar weken geleden heb ik een nieuw bed besteld. Dat wordt volgens mjn agenda morgen bezorgd. Tot aan de voordeur. Ze nemen mijn oude bed niet mee. What to do, what to do now? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2023 grappig @Toos symbolisch staat het misschien voor je nieuwe innerlijk nu je gestopt bent? Toos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmy Geplaatst 24 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2023 Goedemorgen allemaal! @niksLekker nog even een dagje genieten. Maar kan me voorstellen dat de zenuwen zo langzamerhand ook beginnen op te spelen. In ieder geval veel succes met alles! niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 24 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2023 Wie weet @lady jane. Al ben ik over het algemeen best tevreden met mijn uiterlijk en innerlijk. Hoewel er altijd wel verbeterpuntjes zijn. Aan het gekreukelde hoofd valt overigens weinig meer te verbeteren denk ik. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pytje Geplaatst 24 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2023 Goedenmorgen, er wordt hier flink gedroomd! DAGPACT: Beatrix Fonny Freekie Yvonne Prana mariann Toos Pytje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 24 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2023 Goedemorgen allemaal, Vandaag nieuwe bril maar weer eens opgezet (Kan er maar niet aan wennen ) Alweer koud en grijs buiten. Je wordt er ook niet vrolijk van zeg Wat zou het heerlijk zijn als ik weer naar mijn volkstuin kon. Het kan natuurlijk wel, maar zooooo koud en vochtig Nee, dat is echt niet aantrekkelijk. Wat klimaat betreft woon ik echt in het verkeerde land Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 24 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2023 Moi allemaal, Voor wie er geinteresseerd is. Onlangs heb ik mijn omslagfoto veranderd. Van Woekerende Bamboe naar Weerspiegeling. Mijn nieuwe profielfoto is De Overpeinzing. Een variatie op Le Penseur van Rodin. Spirit en karin123 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 24 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2023 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 24 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2023 1 minuut geleden zei rapilos: Wat klimaat betreft woon ik echt in het verkeerde land Ja, @rapilos, ik ook. Pas als al mijn buren bij 25 degrees voor Pampus liggen begin ik met tuinieren. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 24 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2023 Niet gedroomd, goed geslapen dat dan weer wel Gisterenochtend gewerkt op de fiets heen en weer en dan 3.5 uur huishoudelijk werk Ben dan smiddags tot niets meer in staat, terwijl ik vroeger wel twee adressen op een dag deed. Baal ervan, dan voel je je zo aftakelen he Maar goed, genoeg geklaagd over een uurtje komt vriend misschien kunnen we ons zelf bij de kladden pakken en een fikse wandeling maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 24 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2023 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden