Spring naar bijdragen

Zaterdag 24 december 2022


Fonny

Aanbevolen berichten

Ben deze dag alleen
vriend is met zijn hele familie (40 man) kerst vieren
Dat vinden zij allemaal geweldig
Ik niet, echt veel te druk.

Maar morgenavond komt hij met mij en mijn kinderen ook gezellig mee doen met het kerstdiner bij een van mijn kinderen
Zijn we ook met 14 man, maar dat is nog te overzien en duurt ook niet zo lang
Iedereen maakt wat.
ik maak het voorgerecht (garnalen cocktail ) 
Dus morgen maar eens aan de slag
Alleen al voor de saus een halve liter slagroom en heel veel tomatenketjup en mayonaise nodig.

Komt goed :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen. Vanavond met een heel groot gezelschap uit eten. Ik vind dat wel gezellig dit keer. Mijn jongste dochter heeft de menukaart gezien en er staat echt niets op dat zij lust. Lastig voor haar dat zij zo weinig eet. 
ik heb gezien dat er een grote keuze aan alcoholvrije wijnen is. Die ga ik eens testen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen.  Vandaag familie met aanhang, maar jongste zoon is (alweer) ziek. Geen corona gelukkig, maar halve nacht wakker geweest van de keelpijn/hoofdpijn. Vraag me nu af of ik het af moet zeggen of niet. Heb bijna alles al voorbereid en voor iedereen cadeaus gekocht, zelfs voor de kat van mijn neef.:D Misschien moet hij anders maar in zijn kamer blijven of met een dekentje op de bank. Weet het ook ff niet:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Rosee:

Goedemorgen.  Vandaag familie met aanhang, maar jongste zoon is (alweer) ziek. Geen corona gelukkig, maar halve nacht wakker geweest van de keelpijn/hoofdpijn. Vraag me nu af of ik het af moet zeggen of niet. Heb bijna alles al voorbereid en voor iedereen cadeaus gekocht, zelfs voor de kat van mijn neef.:D Misschien moet hij anders maar in zijn kamer blijven of met een dekentje op de bank. Weet het ook ff niet:(

Ik zou het lekker laten doorgaan Rosie. Die knul vindt zijn plek wel, dichtbij of ver weg van het feestgedruis. Bovendien is het anders zielig voor de kat van jouw neef.

Hier inmiddels oudste zoon, die corona had, ook weer uit isolatie. Ik begin dat inmiddels wel een potsierlijke vertoning te vinden. Vier keer hoesten, vijf dagen opgesloten. Je volgt maar zoet de richtlijnen omdat je geen risico wilt lopen, maar het lijkt me zo langzamerhand wel tijd worden dat de RIVM het beleid gezien het inmiddels milde verloop van de ziekte  gaat heroverwegen.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met zn 20en of zo kerstdiner vanavond. Gelukkig niet bij ons :P 

Goed gesprek gehad met schoonzus over de situatie bij ons. Besloten dat in 2023 alles anders gaat. Of er zijn er 3 die werk vinden, of ik ga er vandoor in het uiterste geval. Jarenlang heb ik iedereen onderhouden en uiteindelijk help je daar niemand mee. Ik heb 3 luilakken gecreëerd. Ze willen het niet horen maar zo is het helaas wel gvd.

. Ik ga even geen scene maken net voor het kerstdiner maar ik heb wel de "rage" zoals dat heet, na een jaar lang stress en ergernis inslikken.

Enfin. Sorry voor het intermezzo.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net de film Close gezien en snuffend en snotterig eruit gekomen,
even naar de Lidl die vlakbij het filmhuisis om een boodschapje te doen
en kreeg ter plekke een flashback van het begin van de corona, toen kwam
ik ook in andere sferen de lidl in en was de winkel ook geplunderd. Nu dus ook
veel lege schappen, ongelofelijk wat wordt er gevroten dezer dagen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij hadden een heerlijk dagje vandaag. Beetje huishouden gedaan, niet zoveel. Volgende week de boom eruit en dan maar even grondig. Was aan de kant gemaakt. S heeft wat voorbereidingen voor eten gedaan van morgen. Meiden gespeeld, middagdutje gedaan. Nu zitten ze beide in bad en dan lekker naar bed. @bumperjim sterkte! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had ook een lekker dagje, we staan op een stomme plek maar het is idioot mooi weer hier... strakblauwe lucht en 22 graden. Was gedraaid en ook zelf onder de douche geweest voor het eerst in drie weken. Ik voel me goddelijk schoon en voel de zon nog zo prettig nagloeien op mijn gezicht.
Het kerstavonddiner bestaat uit een overheerlijke stoofpan met zoete aardappel, kikkererwten, abrikozen, snijbonen, noten ennogveelmeer en lekkere kruiden. Pan is groot genoeg zodat ik voor eerste kerstdag ook vast klaar ben.

Ik wens jullie allemaal een hartverwarmende kerst, alleen met jezelf of samen met anderen :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond..

Voor iedereen een gezegend kerstfeest gewenst.

Ik blijf dit jaar thuis van de kerstnacht dienst. Het is een 'alenig' gebeuren dat drinken altijd. Kan ik nog zoveel mensen om me heen hebben en zelfs sociale activiteiten te doen maar hier eenmaal in voelt het voor mij altijd zo alleen.

Buitenstaander van de rest.

bewerkt door Remi1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het was een gezellige kerstbuurtborrel vanmiddag op ons pleintje.
Een buurvrouw zou de glühwein voor de tweede ronde opwarmen.
Toen ze terugkwam zonder pan riep ze: de glühwein is op.
Wat bleek: ze had de pan in haar keuken laten vallen.
Gelukkig had ze de pan met warme choco niet laten vallen.

Helaas geen foto van het eindresultaat van mijn decoratie.
Mijn mobiel en computer hebben een vreemde storing.
Zag er in ieder geval erg mooi uit, al zeg ik het zelf.

Er is een wonder gebeurd, opnieuw starten en alles werkt weer.
Alleen krijg ik hier nu een melding dat ik alle bijlageruimte gebruikt heb die per bericht is toegestaan. 

bewerkt door Roberto
Foto
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...