Spring naar bijdragen

Zaterdag 24 december 2022


Fonny

Aanbevolen berichten

Goedemorgen @ Fonny en wie gaat volgen met schrijven/lezen. Op naar een hopelijk actieve dag. Zo komt Appie. Deel niet leverbaar. Niet erg: kerstkransjes, bord besteld voor de kaarsen, paté en toetje. Luxe toevoegingen. Kan prima zonder :). Mahalia Jackson aan met kerstliederen. Fijn begin van de dag!

Dagpact:

Fonny
Maja

bewerkt door Maja
Aanvulling
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers,
Hier al even in de benen, nu tijd voor een bakje. 
Ik stond gistermorgen om 8 uur al in de Appie in het stadjes vlakbij, nog redelijk rustig toen, een half uurtje later was het echt al heel druk. 
Maar ik heb nu alles wel in huis. 
(Jammergenoeg bezorgd AH niet hier in ons dorpje)
Ben bijna klaar, de bedden voor de blijvenslapers  staan opgemaakt, Vandaag nog even wat laatste klusjes hier in huis, alvast koken wat van tevoren gekookt kan worden
en er verder een heerlijk rustig dagje van maken hoop ik. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal. Gelukkig meeste boodschappen al gedaan. Vandaag nog even voor wat extra's, maar als dat niet lukt, is dat ook goed. Ik zie een beetje op tegen de kerstdagen, omdat ik die normaal gesproken in Nederland doorbreng. Maar we hebben het ouderlijk huis verkocht vorige maand (allebei mijn ouders zijn nu overleden) en dus blijf ik hier. Maar, bijna een geluk bij een ongeluk, mijn man is aan de antibiotica sinds gisteren en kan niet drinken. Dat doe ik dus ook zeker niet, want het loopt vast uit op "drankjank" dit jaar. We houden het rustig en gaan ook niet naar zijn familie. En dat is goed, klein houden maar en gewoon relaxen. 

DAGPACT:

  • Fonny
  • Maja
  • Yvonne
  • Prana 
Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Yvonne:

Jij bent helemaal klaar voor de kerstborrel op het pleintje inmiddels, veel plezier vanmiddag. 

Ja @Yvonne, ik ben twee weken bezig geweest met de aankleding voor de kerstborrel van anderhalf uur.
Je hoeft niet zoveel moeite te doen zei een buurvrouw.
Doe ik toch, was mijn antwoord.
Compleet 'gestoord' autistisch gedrag.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Goed filmpje @Roberto
zo mee eens ook.

1 januari ga ik ook weer gezond leven, minder consumeren en meer bewegen
1 januari is voor mij altijd zo,n magische datum , waarin alles opeens heel anders gaat worden :lol:

nee, maar zonder gekheid, heb echt hele goede voornemens nu
zelfs al een heel schema gemaakt hoe ik het allemaal aan ga pakken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...