niks Geplaatst 28 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2022 Goedemorgen! Opstaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 28 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2022 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 28 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2022 Goedemorgen allemaal dagpact: fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2022 gooooooooooooooeie morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 28 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2022 Grmmbll niet zo gillen jullie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 28 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2022 Rosee, Quinn, lady jane en 2 anderen reageerden hierop 4 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 28 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2022 Goedemorgen, Filmvrijdag vandaag. 'The stranger'. Film die nog draait en die is blijven hangen is 'Boiling point' . Aanrader wat mij betreft. Rosee, Lika en Reacher reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renee80 Geplaatst 28 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2022 Hola Reacher, niet schieten! Quinn en Reacher reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 28 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2022 1 minuut geleden zei Renee80: Hola Reacher, niet schieten! Wat een lief stel Vooruit dan maar. Koffie is inmiddels op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renee80 Geplaatst 28 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2022 Goedemorgen Forummers! Op naar Dag 6 @Houtje59! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 28 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2022 De film Boiling point opgezocht lijkt me leuk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renee80 Geplaatst 28 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2022 21 minuten geleden zei Etty: Goedemorgen, Filmvrijdag vandaag. 'The stranger'. Film die nog draait en die is blijven hangen is 'Boiling point' . Aanrader wat mij betreft. Staat die op Netflix Etty? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 28 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2022 8 minuten geleden zei Renee80: Staat die op Netflix Etty? Nee, maar misschien later, hij draait nog in de bios/filmhuis. Is bij mij vaste prik één keer in de week. Ontstaan toen ik mijn drankloze weekend wilde opleuken. Renee80 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2022 misschien op HDtoday.cc @Renee80 een gratis site goeiemooiemorgen frummers Renee80 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renee80 Geplaatst 28 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2022 DAGPACT: fonny Renée Zo heb me toch maar op het dagpact gezet. Voel me erg onrustig vandaag. Heb mezelf wat door de week gesleurd met in mijn achterhoofd, vandaag niet, misschien in het weekend. Straks is het weekend en nu moet ik die knop weer omdraaien. Houtje59 en Smaragd reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2022 Goedemorgen frummers, Heerlijk én lang geslapen. Ben al even aan het werk binnen geweest, nu eerst een bakje en dan straks weer de tuin in... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 28 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2022 Is dat een legale website @lady jane? Wat ik erover vind is dat het legaal is, gratis en reclamevrij. Kan me dat niet echt voorstellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 28 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2022 Goedemorgen. Beetje werken. Maar niet teveel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2022 Voor zover ik weet wel Etty. En een tip die ik eerder al plaatste is, where the crawdads sing. Ik had bijna het boek uit toen zus me de site appte. Wat een kado was dat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renee80 Geplaatst 28 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2022 24 minuten geleden zei lady jane: Voor zover ik weet wel Etty. En een tip die ik eerder al plaatste is, where the crawdads sing. Ik had bijna het boek uit toen zus me de site appte. Wat een kado was dat. Echt een prachtig boek @lady jane, had het ongeveer twee jaar geleden al gelezen en gekocht, heeft een plekje in mijn boekenkast. Vorige maand de film gezien, mooi verfilmd. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 28 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2022 Goedemorgen.. Lange oppasdag vandaag. 12 uren. Deze oppasdagen zijn me eigenlijk te lang maar ja, soms breekt nood de wet. Slecht geslapen en om half 7 al een peuter op schoot valt me dan een beetje zwaar. Gelukkig is daar @Yvonne elke dag zo trouw met de koffie! Yvonne reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 28 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2022 1 uur geleden zei Renee80: DAGPACT: fonny Renée Zo heb me toch maar op het dagpact gezet. Voel me erg onrustig vandaag. Heb mezelf wat door de week gesleurd met in mijn achterhoofd, vandaag niet, misschien in het weekend. Straks is het weekend en nu moet ik die knop weer omdraaien. Neenee. Dat gingen we niet doen. Heb je al een leuke thee in huis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje59 Geplaatst 28 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2022 2 uur geleden zei Renee80: Goedemorgen Forummers! Op naar Dag 6 @Houtje59! Ja ik ben er! Mocht een uurtje uitslapen van mezelf. Dag 6? Oh ja. Vrijdag is wel de moeilijkste dag. Wat is Freaky Friday? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 28 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2022 (bewerkt) Is het bij jullie ook dat het tijdstip waarop er gepost is, bovenaan sommige posts niet goed aangeven wordt? Dat wordt dan aangegeven in %. (nou ja, dat is dan ook wel weer grappig eigenlijk voor op dit forum, toepasselijk hoor) 28 oktober 2022 bewerkt door Remi1 woordje Houtje59 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje59 Geplaatst 28 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2022 Dat is zeker grappig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden