Spring naar bijdragen

Vrijdag 28 oktober 2022


niks

Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei Remi1:

Is het bij jullie ook dat het tijdstip waarop er gepost is, bovenaan sommige posts niet goed aangeven wordt?
Dat wordt dan aangegeven in %.

(nou ja, dat is dan ook wel weer grappig eigenlijk voor op dit forum, toepasselijk hoor:lol:)

Ja, klopt @Remi1, sinds een paar dagen.... dacht dat het misschien aan mijn laptop lag, maar het is dus 'algemeen' .... 
En jaaaaa, kan me indenken dat je doodop bent. 
En als je nou een half uurtje even plat gaat? eierwekker zetten en echt niet langer.... dan heb je kans dat je lekker opknapt en vanavond toch goed kunt slapen op tijd.

Ik was ervan overtuigd dat ik mij op het dagpact had gezet vanmorgen, maar heb blijkbaar vergeten op de 'plaatsknop' te drukken, 
dan alsnog maar.

DAGPACT:
fonny
Renée
Genoeg
Freekie 
Spirit
Yvonne 
 

bewerkt door Yvonne
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vrijdag was (is) de moeilijkste dag @Houtje59.Sowieso zijn de weekenden altijd moeilijk.Tegenwoordig verzin in altijd voor de zondag, iets leuks voor mezelf.Zondag ga ik helpen bij een jazzgebeuren.Verzorg daar de inwendige mens.Het is kleinschalig, goed te overzien en de meeste mensen ken ik wel en anders leer ik ze wel kennen.Er word geen alcohol geschonken.Ook wel fijn.Koffie, thee, sapjes en hapjes.Zo ben ik de komende zondagen wel onder de pannen, met volgende week weer een soort jubileum van mijn theathergroep.De week daarop in een kerk optreden met een kleine delegatie van mijn koor.Leuke vooruitzichten dus!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Spirit:

Misschien doelt @Renee80op Halloween, of dat ze het op vrijdag gewoon lastig heeft qua drank?

Yep klopt @Spirit Ik heb vandaag omgedoopt tot Freaky Friday. Wist op voorhand al dat het een moeilijke zou worden vandaag, omdat ik mezelf heel de week al voorhoud, vandaag niet, minstens wachten tot in het weekend. Nu is het weekend, en nu moet ik dat lastige jengelende kind in mijn hoofd zeggen nee vandaag ook niet. Ik weet het, het is belachelijk, maar ik ben tegelijk de moeder en het kind en alletwee zijn behoorlijk slechtgezind.

Maar goed ik ga niet te hard klagen en zagen, je maakt het jezelf ook maar zo lastig als je zelf wil natuurlijk.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Renee80:

Natuurlijk wil ik niet drinken. Maar het is het eind van de week en ik ben op. En ook mijn weerstand en wilskracht is op vandaag.

Nee niet maren nu. Dit wordt jouw moment waar je morgen trots op bent. Doen we het samen. Voor mij is het straks ook weekend, ook lastig, maar we gaan het gewoon doen, geen ge£ul

Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 minuten geleden zei Renee80:

Yep klopt @Spirit Ik heb vandaag omgedoopt tot Freaky Friday. Wist op voorhand al dat het een moeilijke zou worden vandaag, omdat ik mezelf heel de week al voorhoud, vandaag niet, minstens wachten tot in het weekend. Nu is het weekend, en nu moet ik dat lastige jengelende kind in mijn hoofd zeggen nee vandaag ook niet. Ik weet het, het is belachelijk, maar ik ben tegelijk de moeder en het kind en alletwee zijn behoorlijk slechtgezind.

Maar goed ik ga niet te hard klagen en zagen, je maakt het jezelf ook maar zo lastig als je zelf wil natuurlijk.

 

Nou @Renée80 dat heette vroeger "tandhakken"..... vind ik wel een goede omschrijving. 

Maar......  we hebben een afspraak voor vandaag hè. 

Dus ik heb om half 5 een restje soep, dat vult de maag een beetje. Eten is makkelijk...  van gisteren.

En anders stuur je maar een pb! 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...