Spring naar bijdragen

Vrijdag 28 oktober 2022


niks

Aanbevolen berichten

6 minuten geleden zei Renee80:

In de toverdrank gevallen, lol :rolleyes:

Kan er alweer om lachen, 't gaat wel lukken. 

You got mail. Was ook leuke film!

In de toverdrank gevallen..... 

Ik zwom in de WW. Ik liet dat met pakken van 2,5 liter aan huis bezorgen, had je ook minder lege flessen gedoe. 

Vreselijk toch, zo leven!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Spirit:

Ja, die pakken he @Houtje59.Heb ze ook gehad, met zo'n kraantje :blush:

Ik had er 1 in de kelder staan. Dan stond ie zogenaam ver weg dat ik minder zou drinken. Op een vrijdagavond bij het halen van het derde glas flikkerde ik van de trap. Trap is nog steeds een beetje rood als souvenir :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Spirit:

Calimero zou ik niet willen zijn @Renee80.Hou het maar bij stoere Obelix.

Klopt, ff niet te veel nadenken en die rotsblok fluitend door de vrijdag heen dragen. Geen toverdrank voor nodig. 

Ik ga maar bedenken wat ik nog in huis heb om de meiden vanavond te eten te geven, geen goed idee om nu langs de winkel te gaan.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Renee80:

... Maar het is het eind van de week en ik ben op. 

Al die gedachtes zijn onderdeel van de verslaving waar we vanaf willen. Het slaat ook nergens op want als je op bent en je gaat drinken dan word je nog veel opper, vooral morgenochtend :(

Drank is geen beloning voor te hard werken, het sloopt je nog een beetje extra. Laten we lief zijn voor onszelf en lekker van de drank afblijven, ga ik wel weer doen in ieder geval.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Yana:

Wat zal ik nou weer eens gaan koken??? Helemaal geen zin in, stom dat je in zo'n gehucht niet eens een pizza kan laten bezorgen. Ik denk patat bakken en een uitgebreide salade met avocado en gekookt ei enzo.

Het is ook nog 2 uur te vroeg om te eten toch?? :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jij bent geïntegreerd hè, daar doe ik niet aan hoor, ik wil wel op z'n laatst om 7 uur eten. En uitgebreid eten tussen de middag vind ik al helemáál niks. Dat wil zeggen, eten tussen 12 en 2 is prima maar om een beetje om elf uur in de ochtend spruitjes te gaan staan koken... :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

46 minuten geleden zei Yana:

Jij bent geïntegreerd hè, daar doe ik niet aan hoor, ik wil wel op z'n laatst om 7 uur eten. En uitgebreid eten tussen de middag vind ik al helemáál niks. Dat wil zeggen, eten tussen 12 en 2 is prima maar om een beetje om elf uur in de ochtend spruitjes te gaan staan koken... :(

haha 2x koken das bij ons verplicht :D 

Nou ja een broodje kan af en toe maar dan wel soep erbij. En 16 verschillende kazen :P 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pannekoeken met appeltjes en kaneel. Mijn buik is rond en de trek is weg. Opluchting... 

1 uur geleden zei Yana:

Al die gedachtes zijn onderdeel van de verslaving waar we vanaf willen. Het slaat ook nergens op want als je op bent en je gaat drinken dan word je nog veel opper, vooral morgenochtend :(

Die wijsheid is me natuurlijk welbekend @Yana, maar als de trek zo aan je sleurt (weet niet of je dat ooit ervaren hebt) lukt het echt niet om jezelf met logica te overtuigen. Dan is het gewoon ff tandhakken (hehe een nieuw woord geleerd), op je handen gaan zitten en gewoon niet drinken...

Ik ga even bekomen met een filmpje op de bank, kom straks nog wel even afmelden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Renee80:

Pannekoeken met appeltjes en kaneel. Mijn buik is rond en de trek is weg. Opluchting... 

 

Goed bezig!! :rose:
Moet je zien morgenochtend ben je zo scherp als een mes. Zo'n zaterdagochtend heb je nog nooit gezien :) 

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...