Prana Geplaatst 13 september 2022 Rapport Share Geplaatst 13 september 2022 DAGPACT: Reacher Fonny Yvonne Yana Prana Goedemorgen allemaal. Ik hoop dat ik erbij mag? Ik krijg alleen die witregel niet weg, sorry. karin123 en Roberto reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 13 september 2022 Rapport Share Geplaatst 13 september 2022 Goeiemorgen bollewolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 13 september 2022 Rapport Share Geplaatst 13 september 2022 Goeiemorgen @Prana Prana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 september 2022 Rapport Share Geplaatst 13 september 2022 Moghu liefie. ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 13 september 2022 Rapport Share Geplaatst 13 september 2022 Hoi @Prana met je prachtige naam, natuurlijk ben je welkom. Betekent prana niet zoiets als frisse energie zoals op een mooie herfstochtend in het bos als de lucht bijna knispert in je longen? Prana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 september 2022 Rapport Share Geplaatst 13 september 2022 37 minuten geleden zei ikkanhet: Ja de koppijn is gelukkig verdwenen en darmen houden zich ook nog rustig. Gelukkig dan maar Ikkanhet.... Welkom hier @Prana, ik hoop dat je je snel op je gemak voelt hier. Die witregel kun je overigens heel makkelijk ontwijken: bij het springen naar een nieuwe regel druk je op 'shift' en 'enter' tegelijk.... Prana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 13 september 2022 Rapport Share Geplaatst 13 september 2022 (bewerkt) Goedemorgen allemaal. Dagpact: Reacher Fonny Yvonne Yana Prana Roberto 13 september 2022 bewerkt door Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Prana Geplaatst 13 september 2022 Rapport Share Geplaatst 13 september 2022 12 minuten geleden zei Yana: Hoi @Prana met je prachtige naam, natuurlijk ben je welkom. Betekent prana niet zoiets als frisse energie zoals op een mooie herfstochtend in het bos als de lucht bijna knispert in je longen? Dankjewel @Yana Wat prachtig omschreven. Ja, het betekent zoiets als levenskracht, de universele energie waaruit alles bestaat. Ik vind dat zo'n mooi idee dat wij allemaal en alles om ons heen verbonden zijn door dezelfde energie. Yana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Prana Geplaatst 13 september 2022 Rapport Share Geplaatst 13 september 2022 6 minuten geleden zei Yvonne: Gelukkig dan maar Ikkanhet.... Welkom hier @Prana, ik hoop dat je je snel op je gemak voelt hier. Die witregel kun je overigens heel makkelijk ontwijken: bij het springen naar een nieuwe regel druk je op 'shift' en 'enter' tegelijk.... Dankjewel voor de tip @Yvonne Het zou vervelend zijn als ik elke keer de layout verpest. Roberto reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 13 september 2022 Rapport Share Geplaatst 13 september 2022 (bewerkt) Reiki, Ki, Qi, Prana betekenen allemaal hetzelfde. Ik ben bezig met een online Reiki Course. 13 september 2022 bewerkt door Roberto Prana en karin123 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 13 september 2022 Rapport Share Geplaatst 13 september 2022 DAGPACT: Reacher Fonny Yvonne Yana Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renee80 Geplaatst 13 september 2022 Rapport Share Geplaatst 13 september 2022 Dagpact: Reacher Fonny Yvonne Yana Prana Roberto Claudius Renée Goedemorgen allemaal! Als het goed is zet ik me voor de zekerheid vandaag ook op het dagpact. Roberto reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 13 september 2022 Rapport Share Geplaatst 13 september 2022 Te laat! Wat een heerlijk begin van een stralende dag. Tot later mensen. Dagpact: Reacher Fonny Yvonne Yana Prana Roberto Claudius Renée Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 september 2022 Rapport Share Geplaatst 13 september 2022 Hoi! Vandaag ga ik voor ons allemáál vegetarisch koken: tortilla's met kidneybonen en heel veel groenten en kruiden. Zelf eet ik vaak zonder vlees, de rest echter niet. Toch eens gaan doorvoeren hier, beter voor het milieu. In ieder geval een aantal keer per week. Ik ga niks zeggen, kijken of ze het verschil bemerken. Welkom @Prana. Prana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster1 Geplaatst 13 september 2022 Rapport Share Geplaatst 13 september 2022 Lekker nancy. Hoe laat worden we verwacht? nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renee80 Geplaatst 13 september 2022 Rapport Share Geplaatst 13 september 2022 1 minuut geleden zei Lonster1: Lekker nancy. Hoe laat worden we verwacht? ik was me ook al aan het verlekkeren Lonster! Laat het smaken @nancy !! Lonster1 en nancy reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 13 september 2022 Rapport Share Geplaatst 13 september 2022 Dagpact: Reacher Fonny Yvonne Yana Prana Roberto Claudius Renée Quinn spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster1 Geplaatst 13 september 2022 Rapport Share Geplaatst 13 september 2022 Te laat voor een afspraak, Quinn? Dan is dat 'heerlijk' zeker een grapje? Zij die gaan stoppen met roken: veel succes! Het is veel fijner om niet te roken. Het stinkt, kost je veel geld en je gezondheid. Het voegt inderdaad weinig toe, je doet het vooral omdat je nu eenmaal verslaafd bent. karin123 en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 13 september 2022 Rapport Share Geplaatst 13 september 2022 (bewerkt) Vandaag een dag zonder afspraken. Ook wel eens fijn. Gisteren best een strakke planning, maar alles is goed verlopen. Zit tegenwoordig iedere maandagavond bij een toneelgroep, maar wat is dat leuk zeg! Ben blij dat er nog meer maffe mensen rondlopen op deze aardbol.. Echt iets voor mij. 13 september 2022 bewerkt door Spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster1 Geplaatst 13 september 2022 Rapport Share Geplaatst 13 september 2022 Wat leuk Spirit, lijkt me echt iets voor jou inderdaad. Spirit reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 13 september 2022 Rapport Share Geplaatst 13 september 2022 3 uur geleden zei Spirit: [...] Zit tegenwoordig iedere maandagavond bij een toneelgroep, maar wat is dat leuk zeg! [...] amateur dramaqueen.. Remi1, Donder en nancy reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 13 september 2022 Rapport Share Geplaatst 13 september 2022 4 uur geleden zei Lonster1: Te laat voor een afspraak, Quinn? Dan is dat 'heerlijk' zeker een grapje? Voor m'n werk. En dat is best lullig, want het is m'n tweede week. Maar goed, ze weten dat ik geen ochtendmens ben. Nu maar gauw het eten voor D en de kinderen zover klaarmaken (wij eten niet mee @nancy) en dan naar c. Stoppen met roken... well, ik rook al wel een stuk minder, dat is ook iets. nancy en Lonster1 reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 13 september 2022 Rapport Share Geplaatst 13 september 2022 Vanmorgen gezwommen. Vanmiddag de meiden eerst slapen, daarna speeltuin, ijsje eten. Nu zo uit eten, life is good. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 13 september 2022 Rapport Share Geplaatst 13 september 2022 Gebakken aardappeltjes met de aller-eerste stoofperen van eigen boom dit jaar en een boerenburger. Toet van bolletje vanille- ijs met vanille vla, siroop, lepel zelfgemaakte bramenjam en suikerwafeltje. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 13 september 2022 Rapport Share Geplaatst 13 september 2022 Lekker @Remi1 hier staat een ovenschaal in de oven, getimed en wel. En nou op naar het eten dat c voor mij heeft gemaakt nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden