Spring naar bijdragen

Zaterdag 27 augustus 2022


ikkanhet

Aanbevolen berichten

Een hele goede morgen allemaal,

Gisteren niet helemaal droog kunnen houden, dus dagpact niet gehaald helaas.
Maar voel me verder super goed, geslapen als een blok, gespannen gevoel verdwenen (zijn wat spanningen in de familie )
Ochtendgym achter de rug, gedoucht, straks wat boodschapjes.

Vanavond eters.
we gaan gourmetten dus weer het een en ander regelen daarvoor.
komt goed :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Roberto:

Goedemorgen allemaal.

DAGPACT:sun:

  • Fonny
  • Freekie 
  • Roberto
  • BizzyBee

Goedemorgen allemaal!

@ikkanhetwat een heerlijk plaatje om de ochtend mee te starten! 

@Zbbhoop dat je de nacht een beetje goed bent doorgekomen

@Roberto krijg je nog wel verdere begeleiding nu na de detox? Mijn detox is 14 dagen. Was benieuwd hoe jouw traject eruit ziet. 

Zoonlief is hier logeren dus heerlijk uitgeslapen. Lekker aan de koffie nu en straks naar de kapper voor een nieuw kapsel voor een nieuwe frisse BizzyBee. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Zbbhet is de angst voor het afkicken. Dat was de vorige keer ook zo. Laat je niet leiden door die angst want die is vals. Als jij straks weer helemaal droog staat is de angst ook helemaal weg. Donder die angst maar in het water. Ik weet dat je het kan. Jij weet het ook! Houdt vol, dit gaat over. :rose::rose::rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

37 minuten geleden zei lady jane:

En wees zuonig met de oxazepammen!

Kom tussendoor maar liever hiet

:rose: sterkte

Ik heb ze voor nu echt even nodig,met oxazepam tril ik al heel erg. 
 

vroeger ging ik weleens cold turky naar me werk dat zou ik nu niet meer kunnen. 
Dat was zo ontzettend zwaar

wel ben ik me bewust van het gevaar op verslaving. 
 

ze zijn echt even voor de eerste dagen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen.  @Zbb zet 'm op vandaag hoor. @rapilosniet helemaal droog lees ik, wat houdt dat in, 1 glas, max 2? Jij kan het daar altijd bij laten lees ik, is dat dan zo erg? (Gewoon oprecht nieuwsgierig) of ben je bang dat de gewoonte er weer teveel insluipt?

Wat mezelf betreft, ik merk dat de gewoonte er wel weer teveel insluipt. Veel sociale afspraken/feestjes gehad en steeds wat gedronken (2 wijn, maar ook een paar keer 3, wat ik  teveel vind). Daarna steeds aan de spa, maar merkte dat het soms lastig was om te stoppen. Ik ga dus voorlopig weer op de nul.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Adri02 het probleem van een ander laat zich gemakkelijk bagatelliseren. Als je dag wordt beïnvloed door drank, of dat nou een glas of een fles of een tank vol is, heb je een probleem met alcohol. Natuurlijk, fysieke reacties bij stoppen verschillen, uiteraard. Maar om iemand die minder drinkt of dronk dan ik, nou een muis te noemen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...