ikkanhet Geplaatst 7 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2022 Goeiemorgen allemaal, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 7 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2022 Goedemorgen ikkanhet!!☕️☕️☕️ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 7 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 juli 2022 Goeiemorgen @Fonny Er kwamen ganzen over daar kan ik zo van genieten. Spirit en Fonny reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 7 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 juli 2022 DAGPACT ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 7 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2022 Goedemorgen, ik droomde van @bumperjim, hij gooide mijn soep weg. Het gaat heel goed met hem en jullie krijgen allemaal de groeten. Wil je mij op het dagpact erbij zetten @ikkanhet ? Als ik ga kopiëren en plakken, verdwijnt jouw vormgeving. Bij @Bob schijnt dat niet te gebeuren, ik snap er niks van. Ben je nog op reis Bob? Fotootje? Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 7 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 juli 2022 (bewerkt) 4 minuten geleden zei Yana: Goedemorgen, ik droomde van @bumperjim, hij gooide mijn soep weg. Het gaat heel goed met hem en jullie krijgen allemaal de groeten. Wil je mij op het dagpact erbij zetten @ikkanhet ? Als ik ga kopiëren en plakken, verdwijnt jouw vormgeving. Bij @Bob schijnt dat niet te gebeuren, ik snap er niks van. Ben je nog op reis Bob? Fotootje? Zet je er zo bij binnen. Ben ff buiten. Trouwens goeiemorgen ook. 7 juli 2022 bewerkt door ikkanhet Yana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 7 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2022 Goedemorgen! Vandaag dagje Delft. Zin in. DAGPACT ikkanhet Yana Maja Yana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2022 Goeie morgen meiden. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 7 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2022 Goedemorgen! Heerlijk geslapen en vandaag voor het eerst met de motor naar het werk! Heb vanavond een avondrit met de motorclub en we starten vlakbij mijn werk DAGPACT ikkanhet Yana Maja Freekie rapilos, Yana, Spirit en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 7 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 juli 2022 Goeiemorgen @Maja, @bolletje en @Freekie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 7 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2022 Morning! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2022 Goedemorgen frummers, Het regent Maar binnen is het droog. Nu eerst maar even een bakje. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 7 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2022 Goedemorgen, Het geluid van overvliegende ganzen vind ik ook heel fijn. Net als het geluid van koerende duiven, of van meeuwen. Mijn partner heeft vogelvoer opgehangen en dat leidt tot tjilpende mussen. Vogelgeluiden horen, me er van bewust zijn dat ik ze hoor bedoel ik, dat betekent dat ik niet te afgeleid ben door gedachten, rustig en vredig voel ik me dan. Spirit reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 7 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 juli 2022 Goeiemorgen @Lika, @Yvonne en @Etty Etty reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2022 DAGPACT ikkanhet Yana Maja Freekie Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 7 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2022 Goedemorgen. Hou daar ook van, die ganzen. Sowieso alle vogels. Vanavond dan eindelijk naar de Stones, hopelijk gaat het deze keer wel door Fonny en Spirit reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 7 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 juli 2022 Goeiemorgen @Rosee Ik zal voor je duimen en wens je heel veel plezier. Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 7 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2022 Veel plezier @Rosee! Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2022 41 minuten geleden zei Rosee: Goedemorgen. Hou daar ook van, die ganzen. Sowieso alle vogels. Vanavond dan eindelijk naar de Stones, hopelijk gaat het deze keer wel door Ik hoop dat ze zich in ieder geval voor 1 uur testen, mocht er weer iemand positief zijn dat scheelt dat hier weer een paar uur reizen.... En ja, ik hou ook van alle vogelgeluiden.... Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2022 goeiemooiemorgen frummers en veel van de Stones genieten vanavond, Rosee, Zbb en Kees & kidz (ben vast nog iemand vergeten, maar ook veel genieten voor jou/jullie) Rosee en Yvonne reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2022 vogels of de Stones dat scheelt wel een paar decibel alles op zijn tijd dan maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 7 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2022 1 uur geleden zei Yana: Ben je nog op reis Bob? Fotootje? Dit zijn rendieren in de buurt van de Noordkaap. Dit is een hutje in Finland waarin ik onderweg overnachtte. Er waren wel heel veel steekmuggen. karin123, Spirit en nancy reageerden hierop 1 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 7 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 juli 2022 Goeiemorgen @Adri02en @lady jane Hier al rond gedanst op countrymuziek en slaapkamer weer fris en fruitig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 7 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 juli 2022 GOEIEMORGEN @Bob WOW prachtig, wat zul jij genieten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 7 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2022 Goedemorgen vanavond herkansing voor de ‘rolling stones’ zin in! karin123 en Rosee reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden