Spring naar bijdragen

Zaterdag 21 mei 2022


niks

Aanbevolen berichten

8 minuten geleden zei Yana:

Maak je je zorgen over iets? Of wil je er verder niets over zeggen, ook goed natuurlijk.
Heb je een idee op welke manier je er iets aan zou kunnen doen?

Nee, echt zorgen maak ik me niet. 
Ik ben wel iemand die zich heel snel schuldig voelt, ook als het nergens op slaat en totaal niet nodig is.
En wat ik daaraan zou kunnen doen? Geen idee, ik doe mijn best om het rustig 'weg te redeneren' , maar dat lukt dus lang niet altijd. 
Ik realiseer me nu dat jij misschien het gevoel hebt dat ik dan niet kan slapen, maar het zijn simpelweg dromen hoor, ik lig absoluut niet te piekeren. 
Het is mijn onderbewuste dat met mij op de loop gaat.
Ik kan er overigens prima mee leven :) 

En inmiddels ligt Heppie het monstertje uitgeteld op de stoel naast mij te slapen, mijn hemel, dit is echt wel het stoerste en drukste exemplaar dat ik ooit heb gehad... en ook onze hond ligt te snurken....

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

26 minuten geleden zei Yvonne:

Nee, echt zorgen maak ik me niet. 
Ik ben wel iemand die zich heel snel schuldig voelt, ook als het nergens op slaat en totaal niet nodig is.
En wat ik daaraan zou kunnen doen? Geen idee, ik doe mijn best om het rustig 'weg te redeneren' , maar dat lukt dus lang niet altijd. 
Ik realiseer me nu dat jij misschien het gevoel hebt dat ik dan niet kan slapen, maar het zijn simpelweg dromen hoor, ik lig absoluut niet te piekeren. 
Het is mijn onderbewuste dat met mij op de loop gaat.
Ik kan er overigens prima mee leven :) 

En inmiddels ligt Heppie het monstertje uitgeteld op de stoel naast mij te slapen, mijn hemel, dit is echt wel het stoerste en drukste exemplaar dat ik ooit heb gehad... en ook onze hond ligt te snurken....

 

Ja dat snurken kan onze Valco ook als de beste daar is mijn man een baby snurker bij. Maar onze lieve hond is 3 weken geleden spontaan in de mand op de logeerkamer gaan liggen. En sindsdien elke nacht. Dus dat snurkprobleem is opgelost.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Druk met toeristen zeker nu, Yana?

Ik heb ook onrustig geslapen. Komt denk ik ook omdat ik gisteren zo'n griezelige serie keek. Het ging over een nieuw spel, virtual reality. Dat was aangesloten op je hersenen en maakte gebruik van je eigen angsten. De proefpersoon dacht steeds dat hij klaar was en was losgekoppeld van het spel, maar dan gebeurde er wéér iets gruwelijks. Brrr. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

DAGPACT:
Yvonne
ikkanhet
Claudius

Lonster
 

 

Mijn lastige moment van de week is verschoven van de vrijdag namiddag naar de zaterdag. Vandaag rustig dagje. Ik hoef geen boodschappen meer te doen dus ik.ga.vandaag.niet.naar.de.supermarkt.

 

bewerkt door Lonster
dagpact correct maken
Link naar opmerking
Deel via andere websites

DAGPACT:
Yvonne
ikkanhet
Claudius

Lonster

Ijsvogel

 

Hier een beetje aan het worstelen met mezelf.  Niet drinken gaat even goed,  maar steeds na een week of 3 koop ik wijn en drink 1 fles leeg.  Dan heb ik de volgende dag een kater en baal, maar een paar weken later....

Nu is het weer zo'n risico moment dus ik wil op zoek naar mijn triggers en die bewust voelen en weer voorbij laten gaan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er is een Godwonder gebeurt!
Er loopt hier iemand los in de tuin en toen ik boodschappen wou gaan halen heeft hij dat voor mij gedaan, alléén.

We weten allebei even niet wat ons overkomt, af en toe kijken we elkaar vragend aan om vervolgens proestend in lachen uit te barsten van ongeloof.

Dit is boven verwachting mensen, wat gaan de artsen straks opkijken op de controle! Ik denk dat ik de chirurg ga kussen.:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe lang het duurt weten we niet want hij is inmiddels aan 3 plaatsen geholpen in de nek maar er zit er nog eentje En in de rug nog 2.
Maar dit hebben we maar weer, niet verwacht omdat we het niet mochten verwachten maar tóch gekregen.

Ik ben zo dankbaar, vanavond dank ik God op m"n blote knieën.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja he, goed he?!

Ja hij is natuurlijk wel beschadigt en loopt en doet niet als een gezond persoon, het zwalkt en slingert, maar hij lóópt.
Nu afwachten of hij ook weer wat meer gevoel in de vingers krijgt en de motoriek wat herstellen kan en z"n stem idd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...