Spring naar bijdragen

Vrijdag de 13e mei 2022


Aanbevolen berichten

3 minuten geleden zei Judith:

Ik liep een beetje samen  met haar op, nu ben ik volgens mij de enige nieuwe op het dagpact.

 

Ze zeggen dat we allemaal een armlengte verwijderd zijn van een terugval.   Om met beide benen op de grond te blijven, en een beetje alert.  Dus in die zin zijn we allemaal nieuw :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een hele goede morgen allemaal,

Allereerst @lady jane een hele fijne vakantie wensen met dochter
Geniet ervan zou ik zeggen :)

Hier weer redelijk boven Jan
Gisteren bij huisarts nog wel verlenging van antibioticakuur gekregen omdat ik soms toch nog wat verhoging heb.

Straks stuk lopen en nootjes halen op de markt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, @Judith,
Toch komt dat helaas veel voor, dat mensen zomaar weer verdwijnen ook.
Ik snap je wel hoor,omdat jullie gelijktijdig zijn begonnen hoopte je je ook een beetje aan haar op te trekken.
Maar jij gaat het echt wel redden hoor
Je bent zo gemotiveerd
En...je hebt ons ook nog he :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen @Sowhat, @niks, @Etty, @Judith, @bolletje en @rapilos

Wat fijn dat het zo goed weer gaat Rapi, het heeft ook wel lang genoeg geduurd toch? 

23 minuten geleden zei Judith:

@ikkanhet Volgende keer, als iemand anders je naam er tenminste nog niet bij heeft gezet, dan zet ik je naam er gewoon bij.

Hartstikke lief, maar gaat dat niet een beetje voorbij aan het idee van het dagpact?: je neemt je voor om die dag niet te drinken en geeft dat hier aan. 
Op deze manier neem jij het je voor voor ikkanhet, maar misschien heeft ikkanhet heel andere voornemens voor die dag, hoe jammer ook, ook dat kan gebeuren... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Yvonne:

Goedemorgen @Sowhat, @niks, @Etty, @Judith, @bolletje en @rapilos

Wat fijn dat het zo goed weer gaat Rapi, het heeft ook wel lang genoeg geduurd toch? 

Hartstikke lief, maar gaat dat niet een beetje voorbij aan het idee van het dagpact?: je neemt je voor om die dag niet te drinken en geeft dat hier aan. 
Op deze manier neem jij het je voor voor ikkanhet, maar misschien heeft ikkanhet heel andere voornemens voor die dag, hoe jammer ook, ook dat kan gebeuren... 

Mij maakt het niets uit @Yvonneheb geen enkele behoefte aan er niet op te staan en anders geef ik wel een gil.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jij ook een goedemorgen @Lika

23 minuten geleden zei rapilos:

14 dagen geduurd @YvonneValt het nog mee voor een longontsteking denk ik

Ja, klopt, ik dacht dat je er al een stuk langer last van had eerlijk gezegd, hihi.... 

19 minuten geleden zei ikkanhet:

Mij maakt het niets uit @Yvonneheb geen enkele behoefte aan er niet op te staan en anders geef ik wel een gil.

Okido! 

18 minuten geleden zei Judith:

Om nou conclusies te trekken uit 1 opmerking, zonder het hele verhaal te lezen, en daar ook nog berichten over te posten. Tja....

Ik heb het verhaal wel gelezen Judith, ik schreef hoe ik daarover denk, maar als jullie het anders voelen... geen enkel probleem hoor :) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen.  Goede reis @lady jane! @Judithsnap dat je het lastig vindt dat suus stopt ineens weg is, zonder iets te laten weten. Dat is helaas een nadeel van het forum, ineens zijn mensen verdwenen en je hebt geen idee hoe het met ze gaat. Ik heb daar ook moeite mee. Gelukkig komen veel mensen toch weer steeds terug.:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Judith er komen en gaan nogal eens mensen hier, nieuwe en minder nieuwe, met of zonder vermelding van de reden waarom ze vertrekken. Ook zie je hier nogal eens  woordenwisselingen en uitingen van ergernis, net als op elk forum en trouwens ook in de echte maatschappij. De kunst is je eigen koers te varen en uit het forum te halen wat je helpt en je niet te focussen op wat je triggert. En als dat toch gebeurt, zie dat dan maar als mooie kansen om daarmee te oefenen. Dan denk je "O, op zulke dingen moet ik dus voortaan wel bedacht zijn", want weer gaan drinken brengt die ander niet terug, sust de ruzie niet en lost de wereldproblemen evenmin op. Het verdooft je voornamelijk en dat voelt misschien wel even beter maar inmiddels weet je wel dat het ook voor jezelf geen blijvende oplossing is.

bewerkt door Bob
Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei Judith:

@Rosee Bedankt, ik heb daar ook moeite mee heb ik gemerkt. ik ken haar natuurlijk verder niet. Maar ik vond haar bijdrage heel positief, en in die kleine 2 week dat ik sta ingeschreven, heb ik al een paar mensen zich zien inschrijven, voorstellen, en daarna hoor je er niets meer van. Daar moet ik even aan wennen.

Goedemorgen frummers 

Dit is dus inderdaad waar ik zelf ook tegen aan liep judith . En nu nog . Je wil mensen Welkom heten , typt soms een heel verhaal om vervolgens niets meer te horen . Het hoort er allemaal bij .  Het zijn vaak halfslachtige pogingen om te stoppen omdat je er , vaak na weer een dag/ avond vol drank , genoeg van hebt.  Maar na een paar dagen/week of zo , begin je toch weer .  Hoe vaak ik niet heb gezegd , nu is het echt klaar , pffff . Dus ik mag het niemand kwalijk nemen. 

bewerkt door Francoise
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...