Reacher Geplaatst 29 april 2022 Rapport Share Geplaatst 29 april 2022 Grijs! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 29 april 2022 Rapport Share Geplaatst 29 april 2022 Ik zat me al te verheugen om een glaasje paarse sinaasappelsap voor je te maken, maar oké... Smaragd, Quinn en Reacher reageerden hierop 1 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 29 april 2022 Rapport Share Geplaatst 29 april 2022 Je bent een lieverd @Yana Lekker aan het computerwerk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 29 april 2022 Rapport Share Geplaatst 29 april 2022 Neu, ik verf liever sinaasappeltjes en staar wat naar buiten... Ik heb al wel de inkomende mails in de juiste mapjes gedaan Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 29 april 2022 Rapport Share Geplaatst 29 april 2022 5 uur geleden zei Yana: Ik heb al wel de inkomende mails in de juiste mapjes gedaan Laat je dit niet automatisch doen met berichtregels? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 29 april 2022 Rapport Share Geplaatst 29 april 2022 Mijn jongste is uit logeren een paar dagen. Vreemd na de terug plaatsing is hij niet meer ergens anders gaan slapen . Voelt ook beetje vreemd voor mij nu, maar hij had er iig heel veel zin in . Tatum en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 29 april 2022 Rapport Share Geplaatst 29 april 2022 Morgen weer naar E. Ik heb er zin in. We zitten de hele maand mei nog in de fase "de eerste keer dit, de eerste keer dat." Zoveel dingen vinden we beiden leuk. Al mijn weekenden zitten vol gepland. Morgenavond de eerste keer een avond dansen. Zo'n 30+, 40+ en 50+ feest met jaren '80 en '90 muziek. We hadden beiden die feesten in onze steden en gingen er ook heen met vrienden. Morgen voor het eerst samen. nancy, Lieke7777, Francoise en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 29 april 2022 Rapport Share Geplaatst 29 april 2022 Ach wat erg @spiritniet meer te genezen dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 29 april 2022 Rapport Share Geplaatst 29 april 2022 Yessss last minute ticket besteld voor Lenette van Dongen vanavond. Heb er zin in . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 29 april 2022 Rapport Share Geplaatst 29 april 2022 Och @spirit dat snap ik . Is het de diarree wat ernstige diagnose gekregen heeft ? Sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 29 april 2022 Rapport Share Geplaatst 29 april 2022 Wat rot @spirit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 29 april 2022 Rapport Share Geplaatst 29 april 2022 Och @spirit, wat triest. Wat is er met haar aan de hand? Lukt het om je een beetje rustig te houden? Alsjeblieft niet naar de drank grijpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 29 april 2022 Rapport Share Geplaatst 29 april 2022 Achh spirrit hou het droog,juist nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 april 2022 Rapport Share Geplaatst 29 april 2022 je schrijft waarschijnlijk @spirit dan is het nog niet zeker, toch? je overstuur maken heeft geen zin en maakt je hond ook niet beter meis. probeer even op een rijtje te krijgen wat je nu het beste kunt doen en zijn voor haar vraag je vriendin te komen voor steun. maar drink niet!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 april 2022 Rapport Share Geplaatst 29 april 2022 oh we kruisten, hopelijk valt het mee, sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 29 april 2022 Rapport Share Geplaatst 29 april 2022 Is er verder niets te doen @spirit ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 29 april 2022 Rapport Share Geplaatst 29 april 2022 1 uur geleden zei spirit: Nu voel ik me zo schuldig. Waarom dan ? Lieverd niet doen . Hou het droog, doe het voor je hondjes, knuffel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 29 april 2022 Rapport Share Geplaatst 29 april 2022 Ik begrijp je schuldgevoel @spirit, maar het hoeft echt niet. Echt niet. Je deed wat je kon en dit kon niemand weten… Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 april 2022 Rapport Share Geplaatst 29 april 2022 Wat moeilijk en verdrietig @spirit. Je vertelt dat ze incontinent is geworden door de sterilisatie. Daar zijn medicijnen voor die dat kunnen verhelpen, heb je het daar met de dierenarts over gehad? Ik hoop van harte dat ze toch weer gaat herstellen. Hou je haaks hoor, sterkte... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 29 april 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 april 2022 Mini heeft mijn hart verwarmd vandaag. Ze krijgt toch meer mee dan wij dachten. Kusjes geven, gebaar van baby maken. Ze was zo lief en enthousiast! Reacher, Francoise, lady jane en 4 anderen reageerden hierop 7 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 29 april 2022 Rapport Share Geplaatst 29 april 2022 Wat mooi @niks!! niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 29 april 2022 Rapport Share Geplaatst 29 april 2022 2 uur geleden zei niks: Mini heeft mijn hart verwarmd vandaag. Ze krijgt toch meer mee dan wij dachten. Kusjes geven, gebaar van baby maken. Ze was zo lief en enthousiast! Aaah wat leuk Al moest ik je zin "gebaar van baby maken " 3x lezen niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 april 2022 Rapport Share Geplaatst 30 april 2022 vriendin had gisteren kleinzoon van 3 mee naar verjaardag wat een open, lief en ondeugend joch, hij stal de show ik voelde me net zoals wanneer ik jouw berichtjes lees @niks niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 30 april 2022 Rapport Share Geplaatst 30 april 2022 16 uur geleden zei Tatum: Laat je dit niet automatisch doen met berichtregels? Die moest ik even opzoeken , vind jij het fijn werken? Lijkt mij een beetje overkill voor mijn pak 'm beet 10 mails per dag. Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna34 Geplaatst 30 april 2022 Rapport Share Geplaatst 30 april 2022 Sterkte met je hond @spirit Ik lees je nog maar weinig, of heb ik nog iets gemist ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden