Spring naar bijdragen

Zondag 17 april 2022


ikkanhet

Aanbevolen berichten

Vervelend @ikkanhet!

ik heb niet perse trek maar ik zit wel een beetje in de gevarenzone. 

ik loop een beetje over van van alles en ik weet nog steeds niet goed hoe ik stoom af kan blazen zonder te gaan drinken. 
behalve het rustiger aan proberen te doen. 
 

ik moet nog een goede uitlaatklep zien te vinden,daarom ga ik over anderhalve week nog maar een weekje weg met me boot. 
 

even niet te veel verplichtingen,buiten werken om. 

bewerkt door Zbb
Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Lika:

Doe je goed @Zbb. Kan ik een puntje aan zuigen…

Ik vind alles nog steeds lastig en suboptimaal. Groot blerghgevoel. Resultaat van over mijn grens gaan denk ik….

Wat mij helpt en me er voor een groot deel doorheen sleept is vooral veel proberen ‘omdenken’

proberen positief te blijven en ook proberen te genieten van kleine dingen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei Remi1:

Ik zou afgelopen vrijdag alleen maar wat spullen in de boot brengen. Alleen ben ik er nu nog :)

Heerlijk Remi!

je ziet niet veel vrouwen die zo gepassioneerd zijn met hun of een bootje. 
 

ik vind het leuk om te lezen dat je zo kan genieten van je boot. 
 

en overigens begrijp ik je uiteraard volkomen

ik hou ook van me bootje,voor mij heeft me boot een ziel. 
 

me boot is ook echt me maatje :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

26 minuten geleden zei Zbb:

Wat mij helpt en me er voor een groot deel doorheen sleept is vooral veel proberen ‘omdenken’

proberen positief te blijven en ook proberen te genieten van kleine dingen. 

Dank je. Ik probeer zeker te genieten van kleine dingen en gelukkig lukt dat. Als ik wat meer uitrust gaat alles weer gemakkelijker. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@nancy gefeliciteerd met je zoon, leuke dag gehad? @Lieke7777 lekker gewerkt? @lady janeben je al bruin geworden? @ikkanhet niet toegeven aan de trek hoor. @Lika en @bolletje hopelijk voelen jullie je snel weer wat beter. @Bob doe je de groeten aan BJ? @Quinn dag beetje door gekomen. @Tatum verliefd, geniet er van! @Yvonne ook beetje kunnen genieten vandaag? @Zbb heb je naast de boot nog een hobby?  @Maja knuffel. Ook voor iedereen die ik vergeten ben. Waar is @Reacher toch? En @jopie, hoe gaat het met jou? 

Hier een goede dag gehad. Wat is het fijn dat de zon schijnt! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

55 minuten geleden zei Zbb:

Heerlijk Remi!

je ziet niet veel vrouwen die zo gepassioneerd zijn met hun of een bootje. 
 

ik vind het leuk om te lezen dat je zo kan genieten van je boot. 
 

en overigens begrijp ik je uiteraard volkomen

ik hou ook van me bootje,voor mij heeft me boot een ziel. 
 

me boot is ook echt me maatje :)

Hier ook. Idem.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo. Visite weg, het was zeer geslaagd. Eindelijk rust :lol::lol::lol:. Maar ik voel me een gezegend mens, het was fijn. En alle verstopte eieren zijn gevonden, ook de twee gouden eieren (die ingewisseld konden worden voor een chocoladehaas). Nu nog even nagenieten en dan naar bed. Slaap lekker allen :moon:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

53 minuten geleden zei Rosee:

Hoe is het met jou @IJsvogel, tijdje niet gelezen hier:rose:

Klopt,  @Rosee, tja,  het gaat niet zo goed.  Werk is zwaar, weinig energie, of eigenlijk doodmoe door schildklier problemen. En dat, in combinatie met een beetje introvert karakter maakt dat ik te veel alleen ben.

Ik besef dat veel van mijn sociale patronen oorsprong hebben in mijn jeugd. Ik voel me snel verkeerd begrepen of verkeerd behandeld en dan trek ik me terug.  En ik besef steeds beter dat dat komt door hoe ik er naar kijk. Nou ja,  dat soort dingen in combinatie met heel moe maakt het een beetje zwaar op dit moment. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijn @niks dat jullie het goed hebben in het RMhuis, en vooral dat ienimini aan het drinken blijft
en vooruit gaat. Dichter bij huis straks en uiteindelijk naar jullie eigen huis weer, want dat is toch
het streven he. Ziekenhuizen redden levens, maar thuis ga je dan weer echt leven.

en hier goed bijgekleurd, veel gesmeerd ook, want het gaat best hard nu. Maar wat is het genieten van dit weer. Ik zag vanavond online hoe druk het bij de Pier en boulevard was, vergeleken bij ons plekje was dat daar over de hoofden lopen, en wij hebben zeker 20m afstand tot de buren als we willen.
Nu iemand nog de palen brengen en een bal en net en we kunnen  het beste seizoen van het jaar gaan
inluiden. Morgen weer zo'n dagje, jippie!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 minuten geleden zei IJsvogel:

Klopt,  @Rosee, tja,  het gaat niet zo goed.  Werk is zwaar, weinig energie, of eigenlijk doodmoe door schildklier problemen. En dat, in combinatie met een beetje introvert karakter maakt dat ik te veel alleen ben.

Ik besef dat veel van mijn sociale patronen oorsprong hebben in mijn jeugd. Ik voel me snel verkeerd begrepen of verkeerd behandeld en dan trek ik me terug.  En ik besef steeds beter dat dat komt door hoe ik er naar kijk. Nou ja,  dat soort dingen in combinatie met heel moe maakt het een beetje zwaar op dit moment. 

Wat wij doen - Natuur in je stad Kingfisher . Geen idee waarom die vertaling me zo raakt, geen idee waarom jouw stukje hierboven me zo raakt. Dus ik zet het hier maar neer gewoon. dikke hug voor jou♥

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...