ikkanhet Geplaatst 12 april 2022 Rapport Share Geplaatst 12 april 2022 Goeiemorgen allemaal, Have a nice day Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 12 april 2022 Rapport Share Geplaatst 12 april 2022 Goedemorgen, gisteren fijn met ons tweetjes naar Iniemini geweest. Tussendoor buiten gezeten en gisteravond ergens even gegeten. Vanmorgen komt Mini weer terug. Kan ze vanmiddag lekker in de tuin hier spelen, het wordt mooi weer! lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 12 april 2022 Rapport Share Geplaatst 12 april 2022 Dat gaat de goede kant op @niks! Met fijne vooruitzichten. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 12 april 2022 Rapport Share Geplaatst 12 april 2022 Goedemorgen allen. Snel aan de slag hier ik heb nog een hoop te doen voor half 9. lady jane en niks reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 12 april 2022 Rapport Share Geplaatst 12 april 2022 Oh ja, werk Laterrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 12 april 2022 Rapport Share Geplaatst 12 april 2022 Goedemorgen dagpact: zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 12 april 2022 Rapport Share Geplaatst 12 april 2022 Goedemorgen. Werken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 april 2022 Rapport Share Geplaatst 12 april 2022 Goeie morgen. Bed opmaken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 12 april 2022 Rapport Share Geplaatst 12 april 2022 Goedemorgen allemaal, Vandaag niet werken heerlijk ! Tenminste...6 uur al wakker, opgestaan en gedoucht Bed afgehaald, lakens in de machine Vanmiddag naar de tuin Straks nog boodschappen Achterlijk vroeg aan de koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 12 april 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 april 2022 Ik ben de laatste 1,5 week niet voorruit te branden. Soms niet eens zin om me aan te kleden. Ga toch proberen me aan te trappen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 12 april 2022 Rapport Share Geplaatst 12 april 2022 Goedemorgen. Fijn @niks Veel plezier op de tuin @rapilos. Hier werken vandaag, maar tussendoor ook even van de zon genieten. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 april 2022 Rapport Share Geplaatst 12 april 2022 Goedemorgen frummers, Het belooft weer een mooie dag te worden. De was hangt al, zo lekker als die buiten gedroogd kan. Nu eerst een bakje. DAGPACT: Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 12 april 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 april 2022 DAGPACT: Yvonne ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 12 april 2022 Rapport Share Geplaatst 12 april 2022 Duurt zo'n Reiki cursus maar twee dagen @rapilos? Probeer je er nu iets mee te doen bij jezelf of bij een ander? Ik ben nieuwsgierig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 april 2022 Rapport Share Geplaatst 12 april 2022 Wat heerlijk zo'n dag er tussendoor @niks @Rosee, voel je alsjeblieft niet schuldig, ik heb zo'n bewondering voor jou, ik had het jou ook zoveel zonniger gegund... Ja, resultaat verwachten van dat spul binnen een paar dagen is ook wel heel snel @Yana, geduld dus nog even.... Ik heb gisteren weer een boosterprik gekregen, buiten een gevoelige arm geen klachten dit keer. Na de vorige ben ik twee dagen behoorlijk beroerd geweest, hoop dat dat dit keer uitblijft, heb ik echt geen tijd voor dit keer Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 12 april 2022 Rapport Share Geplaatst 12 april 2022 Ik lig vanuit m'n bed naar een eekhoorn te kijken die hoog in de boom geweldige capriolen uithaalt om een nest te maken. Ge-wel-dig! Maar nu ga ik weer aan de slag, ik ben keihard bezig om de vakantiehuizen weer in het gareel te krijgen (poetsen, schilderen, maaien, snoeien, kitten, hogedrukspuiten...). Woensdag begint de verhuur van huis 1. Fijne dag tout le monde! Rosee en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 12 april 2022 Rapport Share Geplaatst 12 april 2022 Ik heb nog helemaal geen booster gehad, zou dat nog voldoende zin hebben vraag ik me af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 april 2022 Rapport Share Geplaatst 12 april 2022 Ik lees dat je even een zijstap hebt gemaakt @Quinn. Kan me indenken dat dat beroerd voelt. Maar petje af dat je jezelf eigenlijk direct weer op de rails hebt gehesen Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 april 2022 Rapport Share Geplaatst 12 april 2022 1 minuut geleden zei Yana: Ik heb nog helemaal geen booster gehad, zou dat nog voldoende zin hebben vraag ik me af. Ik weet het niet, misschien kun je ook gewoon wachten tot het weer kouder wordt, corona zal ook in het najaar nog wel rondgaan denk ik.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 april 2022 Rapport Share Geplaatst 12 april 2022 Maar ik ga ook aan de slag. Maak er een mooie dag van mensen. Dag dag.... lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 april 2022 Rapport Share Geplaatst 12 april 2022 goeiemooiemorgen frummers saunadagje hier, heerlijk! @Yana voor jezelf kun je denk ik wel zonder, maar wat brengen je gasten mee? Hier hebben ineens veel kennissen corona, juist zestigers en sommigen best lang en lange vermoeidheids nasleep ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 april 2022 Rapport Share Geplaatst 12 april 2022 Nog heel even terug om @Maja een goededag te wensen en een virtueel blommetje te sturen .... Is er al een beetje zicht op hoe het verder zal gaan met jouw moeder Maja? En @lady jane natuurlijk ook een fijne dag.... Ja, je hebt gelijk, er zijn nog altijd aardig wat mensen die het krijgen en jou kunnen besmetten... En ik heb al helemaal geen zin in gewone griep, laat staan eentje die je in veel gevallen (en op onze leeftijd) langer dwars blijft zitten.... en nu écht aan de slag.. dag dag mensen.... lady jane en Maja reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 12 april 2022 Rapport Share Geplaatst 12 april 2022 Goedemorgen. DAGPACT: zbb Yvonne ikkanhet Roberto Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 12 april 2022 Rapport Share Geplaatst 12 april 2022 19 minuten geleden zei Yana: Duurt zo'n Reiki cursus maar twee dagen @rapilos? Probeer je er nu iets mee te doen bij jezelf of bij een ander? Ik ben nieuwsgierig. Ja @Yana, ik kan nu mezelf behandelen , maar ook anderen Ga woensdag mijn vriend een behandeling geven Kan ik meteen oefenen Dit is Reiki 1 wat ik gedaan heb. Je kan ook nog Reiki 2 doen, en Reiki master en practioner. Ga er misschien wel verder in. vind het mateloos boeiend. Misschien op den duur een eigen praktijkje (maar dat is nog wel erg koffie dik kijken hoor) Yana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 12 april 2022 Rapport Share Geplaatst 12 april 2022 Hi. Ja, het voelde beroerd en dat doet het nog steeds. Ik wil niet weer opnieuw beginnen met drinken en dan steeds meer en steeds vaker en op een gegeven moment om tien uur 's ochtends starten met whisky in de koffiemok. Echt niet. Maar toch hielp het afgelopen weekend, alles was voor even helemaal stil, verdoofd en weg. Het is geen onbekend patroon voor me; iets drinken, meer drinken, te veel drinken, wat stoms doen, een grote bek terugkrijgen en bam, daar begon de gewenste vechtpartij. Zo simpel, zo gevaarlijk lekker. Alles verstoppen achter en onder een vat alcohol. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden