Yvonne Geplaatst 23 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2022 Goedemorgen frummers, De zon laat zich al voorzichtig zien. Een nieuwe dag. En een bakje karin123 en Toos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 23 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2022 Goedemorgen Yvonne en iedereen, Het weer is heerlijk, maar ga toch veel binnen zitten vandaag. Werk moet af, te lang uitgesteld omdat ik liever ging wandelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 23 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2022 Goedemorgen. dagpact: zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 23 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2022 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 23 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2022 Goedemorgen. Dagpact: zbb Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2022 (bewerkt) Goeie morgen, Moe van alle bezoekjes vannacht aan de w.c. maar goed ze gaan het weer onderzoeken waardoor dit al zo'n 6 jaar is. Dit is echt vervelend, ik word daar erg onzeker van. 23 maart 2022 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 23 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2022 Goedemorgen. Dagpact: zbb Roberto Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2022 Goedemorgen allemaal, wat vervelend Bol, ja laat maar eens onderzoeken dan Ook hier lijkt het weer een stralende dag te worden. Heb weer een hoop op de planning staan vandaag (boodschappen , 3 cadeaus kopen voor jarige kleinkinderen Lunch klaar maken en op de fiets naar de tuin ) Vandaag weer 1 maand alcohol vrij. Soms weer een spijtig gevoel, want mis het natuurlijk wel bij bepaalde gelegenheden (zoals gisteren na de begrafenis bijvoorbeeld, of als ik moe en chagerijnig ben) Maar ja, aan de andere kant weet ik gewoon dat ik me over het algemeen veel beter voel door het niet te doen En ik ken iemand, die echt ziek is en best veel drinkt, wat de situatie alleen maar verergerd. dus nee...toch maar niet dan... Toos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Descartes33 Geplaatst 23 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2022 Goedemorgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2022 Geplaatst 4 minuten geleden Goedemorgen. Dagpact: zbb Roberto Claudius Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2022 Yes....kopieeren en plakken bijna gelukt (op de punt na dan, die zeg ik nergens ) Met dank aan @lady jane (nogmaals haar uitleg erbij gepakt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 23 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2022 Goedemorgen allemaal Ik heb je punt gevonden @rapilos Dagpact: zbb Roberto Claudius Rapilos Rosa rapilos en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 23 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2022 Goedemorgen. Alweer een stralende lentedag. Die ga ik helemaal uitbuiten! Dagpact: zbb Roberto Claudius Rapilos Rosa Toos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2022 je hebt je punt gemaakt Rosa goeiemooiemorgen frummers ik word zo blij van dit zomerse weer rosa45 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 23 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2022 (bewerkt) Goedemorgen , nog iets meer dan een week dan zijn al mijn kittens uitgevlogen naar nieuwe baasjes . Wat is de tijd snel voorbij gegaan . 2 en nog 2 blijven bij elkaar en de andere 2 gaan naar België ieder apart. En de laatste houden we zelf . We hebben mooi afgelopen weekend onze cv van 13 jaar oud kunnen vervangen Vanmiddag naar Utrecht module 2 afsluiten van de herstel training. Daarna nog 2 modules te gaan . Ben op de helft . 23 maart 2022 bewerkt door Lieke7777 lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 23 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2022 @rapilosIn die omstandigheden lijkt een glas wijn meedrinken een goed idee, dat zou ik ook hebben. Fijn dat je het gewoon niet gedaan hebt. Als ik hoofdpijn heb of me wazig voel, zoals nu, denk ik ook wel 'waarom zou ik er niet bij gaan drinken' want het effect de volgende dag zou er niet anders om zijn. Maar dat is niet zo. Ik voel me emotioneler, door dat grieperige en thuiszitten. Dan is alcohol drinken geen goed idee want dan zou ik me alleen maar nóg ellendiger voelen. Maar het idee van zo'n coconnetje dat je voor jezelf kunt maken trekt. Nou ja. Het is maar een gedachte. Gisteren ben ik niet naar buiten geweest, om wat Etty noemt. Ik moest wat werk verzetten. Waar ik nu 3 x zo lang over doe. Maar het is me gelukt, drie kwart dan. Het laatste kwart ga ik nu doen. En dan naar buiten, ergens op een bankje zitten. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 23 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2022 Dagpact: zbb Roberto Claudius Rapilos Rosa Toos Spirit Lonster Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 23 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2022 Goedemorgen frummers, thuiszorg is hier bezig . Wat fijn dat dit er is in Nederland , wanneer je het zelf niet kan. En gelukkig weet ze van aanpakken . Ze gaat als een wervelwind door het huis . Ik heb het getroffen Lika en karin123 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 23 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2022 (bewerkt) Fijn dat je thuishulp gekregen hebt zeg @Francoise Toen ik in 2010 bevallen was met een hernia en 6 weken na de bevalling geopereerd was kreeg ik niks nada. Zelfs niet met een kind van 3 en een baby van 6 weken . Ze vonden dat mantelzorg dit op zich moest nemen In 2017 wederom een hernia en geopereerd , niets gekregen . 23 maart 2022 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 23 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2022 4 minuten geleden zei spirit: Een hernia schijnt heel erg te zijn he? Het is een hel op aarde Zoveel pijn heb ik nog nooit gehad , een hernia zet je zenuwen klem . Die pijn is bijna niet te stillen , wel met flink wat Opiaten. Echter toen ik zwanger was mocht ik niets slikken Ik belandde met 35 weken in het ziekenhuis ( ik kon niets meer ) en heb het daar 2 weken moeten uitzingen , met 37 weken ben ik ingeleid . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 23 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2022 Hallo Nog lang niet bij gelezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 23 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2022 50 minuten geleden zei Jannigje: Hallo Nog lang niet bij gelezen. En nu? Misschien is het ook gewoon goed om bij vandaag te beginnen. Dan doe ik dat ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 23 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2022 Nog spechten in je tuin gezien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 23 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2022 Geen spechten, maar ja, ook geen tuin. Wel al weer meerdere wespen. In huis. En ineens ook weer bijna dagelijks een grote, dikke, zwarte spin in het uitstortgootsteentje in de garage. Die pak ik niet op, die vang ik in een doorzichtig potje en laat ze dan buiten weer los. Een metertje of tien van ons huis af, want ik heb ze in het verleden regelrecht terug zien rennen naar waar ze vandaan kwamen.. die beestjes hebben volgens mij ook een soort kompas aan boord. Kan dus ook nog zijn dat ik bijna dagelijks diezelfde dikke, zwarte spin in dat gootsteentje heb zitten. Doet er alleen wat langer over om terug te komen. Tien meter is voor zo'n spin natuurlijk best wel ver. Maar misschien niet ver genoeg. Hoe ver moet ik gaan? Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 23 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2022 2 uur geleden zei Lieke7777: Fijn dat je thuishulp gekregen hebt zeg @Francoise Toen ik in 2010 bevallen was met een hernia en 6 weken na de bevalling geopereerd was kreeg ik niks nada. Zelfs niet met een kind van 3 en een baby van 6 weken . Ze vonden dat mantelzorg dit op zich moest nemen In 2017 wederom een hernia en geopereerd , niets gekregen . Geen enkel probleem Lieke. Normaal moet mantelzorg dit opnemen , maar met een echtgenoot met Reuma en 2 thuiswonende zonen met een fikse zorgvraag werkt dan in je voordeel. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden