Spring naar bijdragen

Woensdag 16 maart 2022


nancy

Aanbevolen berichten

13 minuten geleden zei lady jane:

en nu het zonnetje in,
nog ff zonder sahara zand

Als dat zo nog een paar miljoen jaar door gaat ligt de hele Sahara hier in Europa. Wat is de huidige Sahara dan? Zee?
Moeten we dan in Afrika naar het strand? :unsure:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net terug van de tandarts. Was niet goed deze keer. Dat was lang geleden. Nu antibiotica en speciale tandpasta en mondspoeling opgehaald bij de apotheek.

Zelf (omdat ik van natuurlijk houd) losse kamillethee en gember gekocht. Om het proces te ondersteunen. 

Over 3 weken terugkomen. Voor controle en om een gaatje onder een vulling te vullen. :(

Ik kan wel huilen. Normaal ben ik altijd zo opgelucht na een tandarts bezoek. :(

Straks lezen wat er wel en niet mag bij een antibiotica kuur. 

 

bewerkt door Tatum
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat klinkt niet fijn Tatum, als begrijp ik niet helemaal wat er niet goed is. 

Ik heb ook de griep te pakken. Gisteren flinke koorts, die nu al weer wat gezakt is. Thuistest negatief, maar dat zegt ook niet alles. Ik heb echt geen puf om me bij de GGD te laten testen, maar dat wordt wel aanbevolen. En voor de statistieken zal het wel vooral goed zijn.

Over koffie dan nog; ik heb ook een filterapparaat. Wel met dure bonen die ik zelf maal. Soms maak ik ook mijn eigen melange van bonen, maar nu heb ik een brander in de buurt ontdekt die een mooie mix maakt. 

Dat is wel het grote voordeel van thuiswerken; je eigen koffie drinken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei Lonster:

Toen ik nog veel dronk, [....]

Bedoel je nou:  toen je nog veel koffie dronk of toen je nog veel bier en wijn dronk?  Dronk je op het werk ook niet hele dagen koffie om bij te komen van bier en/of wijn? Een soort van perpetuum mobile effect..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja dat is wat ik bedoel, veel koffie drinken in een poging helderheid en energie te krijgen, nadat ik alcohol had gedronken. En dan weer alcohol nodig hebben om tot rust te komen. 

Ik merk nu wel duidelijker dat ik hyper word van veel koffie. Maar kan nog steeds wel veel bezig zijn met uppers en downers, oftewel iets nodig denken te hebben om energiek te zijn, en een middel om tot rust te komen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...