Spring naar bijdragen

Woensdag 16 maart 2022


nancy

Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei Rosee:

Ik ben heel benieuwd hoe de film was @lady jane

Nou hij was niet aan mij besteed Rosee, flarden zonder echt verhaallijn, sketches zou je denk ik zeggen bij een toneelstuk.  Maar ik kon er geen touw aan vastknopen, en mijn vriendinnen ook niet. Heel ander soort humor ook, en het enige wat ik er echt uithaalde was, dat het daar dus al heel lang rommelt.
Misschien hebben andere frummers m ook gezien en er wel méér uitgehaald?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Rosee:

Ik ben heel benieuwd hoe de film was @lady jane

4 minuten geleden zei lady jane:

Nou hij was niet aan mij besteed Rosee, flarden zonder echt verhaallijn, sketches zou je denk ik zeggen bij een toneelstuk.  Maar ik kon er geen touw aan vastknopen, en mijn vriendinnen ook niet. Heel ander soort humor ook, en het enige wat ik er echt uithaalde was, dat het daar dus al heel lang rommelt.Misschien hebben andere frummers m ook gezien en er wel méér uitgehaald?
 

Dit is wat VPRO-cinema er van zegt: 

Het conflict tussen het Oekraïense leger en pro-Russische separatisten aan de hand van een elftal vignetten, die (zeer) losjes met elkaar verbonden zijn. De regisseur - zelf in Oekraïne geboren - houdt zich niet in en geeft alle partijen er flink van langs in deze uitbundige, maar ook onevenwichtige film. Donbass wisselt namelijk vaak van toon, en is dan weer theatraal, dan weer gefilmd als een documentaire. De plot, voor zover aanwezig, is vanwege het fragmentarische karakter niet altijd even goed te volgen, en het ene vignet is een stuk beter dan het andere.

 

Dus, naar aanleiding van wat jij er van zegt én wat VPRO-cinema er van zegt, ga ik er gemakshalve maar van uit dat die film aan mij ook niet besteed is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Amalia:

Bolletje en rapilos en ik dus ook hebben het over de periode voorafgaand aan een begrafenis.

Ik over de hele periode. Ervoor, tijdens erna. 1 dag, een week soms een maand. Dit zijn periodes waar de emoties de overhand kunnen nemen en ik vind het dan sterk als iemand zegt: Ik drink niet want ik heb dat zo met mezelf en het jaarpact afgesproken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het gaat me nog niet goed, veel onderzoeken, weinig duidelijkheid. Ik ben blij dat ik niet meer rook, dat is helemaal zo rot als dat dan opeens niet kan, ik lig nu op een kamertje met twee en nu moet ik dag en nacht een mondkapje op, dat vind ik wel marteling genoeg.

Sterkte @rapilos, blijf maar lekker nuchter ook tijdens deze intense tijd. Sterkte!

Lieve @nancy, ik sluit me bij Quinn aan, is er niemand thuis die graag goed voor jou wil zorgen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...