Yvonne Geplaatst 16 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2022 1 minuut geleden zei Donder: Ik snap wel dat jullie zo vaak ziek zijn. Eerlijk gezegd zie ik hier momenteel maar 1 iemand die hartstikke ziek is. niks, lady jane, nancy en 1 andere reageerden hierop 1 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2022 Inmiddels is het 8 uur, tijd om in de benen te gaan.... Maak er een mooie dag van luitjes.... dag dag.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2022 Fijn dat het goed gaat zbb... en dat roken komt vroeg of laat ook goed, zeker weten.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 16 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2022 Blehhhh @Yvonne klinkt idd vies. Gelukkig dat je onze koffie daar niet mee hebt gezet die van jou smaakt altijd prima. @Yanaik hoop dat je inmiddels wat duidelijkheid hebt, en dat het beter gaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 16 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2022 7 minuten geleden zei Rosee: Fijn @Zbb, ik had al even op de roken de baas draad gekeken en las dat je volgende week je stopdatum hebt? Ik slik de kuur nu precies een week en het is de bedoeling dat ik in de 2e week stop met roken. dus tussen nu en een week zeg maar. ik ga voor vrijdag. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 16 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2022 Ik moet aan het werk nu. En stemmen vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 16 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2022 Volgende week vrijdag dus @Zbb? Nog wat tijd om je erop in te stellen dus. Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2022 Ik hoop dat stoppen met roken ook lukt ZBB. Wat zal jij dan trots zijn op jezelf. Ik drink 's ochtends een bakkie koffie en vergeet die vaak helemaal op te drinken en verder drink ik veel bubbeltjes water met aanmaaklimo. Heerlijk. Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 16 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2022 Om mij heen is ook bijna iedereen van het roken af behalve ik dan. Moet er nog niet aan denken te stoppen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 16 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2022 Goedemorgen. Dagpact: Nancy zbb Yvonne Roberto Toos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 16 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2022 Ja @Oskar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 16 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2022 Ik heb een machtiging ingevuld. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 16 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2022 Goedemorgen, Hier ook filterkoffie. Ooit een espressoapparaat gehad, maar die nam te veel ruimte in en het geluid van het malen maakte de kinderen wakker als we met een lekker kopje koffie even rustig wakker wilden worden. En gefilterde koffie houdt wat foute stofjes tegen begrijp ik. Ik heb niet liggen malen en piekeren vannacht, ondanks dat er heftige emotionele toestanden zijn momenteel. Dat is toch wel het grote voordeel van thee in plaats van een fles wijn in de avond. En misschien ook wel één van de vruchten van het inzicht dat je niet elk verhaal dat je jezelf vertelt hoeft te geloven. Rosee, lady jane en niks reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 16 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2022 (bewerkt) 's Morgens eerst een bak thee in een oude bierpul van een halve liter en rond een uur of half 11 gewone filterkoffie uit een gewoon koffiezetapparaat. Ook ooit eens zo'n duur ding gekocht, maar dat stond ook maar stof te vangen. Ook niet handig als je voor een groter gezelschap koffie moet zetten. Dan is zo'n pot koffie veel sneller gezet. En over de koffie zelf nooit klachten gehad. 16 maart 2022 bewerkt door Toos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2022 Goedemorgen! Hoewel ik op mijn werk iedere vijf minuten naar het sjieke koffieapparaat loop op een andere afdeling drink ik thuis alleen oploskoffie. Daar kan ik de sterkte op aanpassen. Een halve pot oploskoffie in een mok per keer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2022 In ander nieuws: ik geloof dat het wat beter begint te gaan. Koffieijsje voor @Lika bolletje, Jannigje, Lika en 1 andere reageerden hierop 3 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 16 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2022 Goedemorgen allemaal, Bah, twee begrafenissen van de week tante overleden (oke 96, mooie leeftijd) vanochtend bericht dat broer van vriend is overleden Pfff....zo heftig dit, niet te bevatten, zo plotseling Enfin, ga meteen weer uitloggen, want vriend komt zo en gaan naar zijn familie om wat te steunen. Maar moest het even kwijt hoor, die familie is zo hecht met elkaar... lady jane, nancy en Tatum reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 16 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2022 Ik ga niet drinken hoor, sta op het jaarpact lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2022 Goed zo Rapi sterke vrouw. Kent iemand koffie verkeerd? Zo noemen ze dat in brabant maar dat is gewoon Haagse koffie. Vroeger wist ik niet beter of dat was de lekkerste koffie. Nu vind ik andere koffie b.v. die Von zeker zo lekker. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 16 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2022 koffie verkeerd drink ik best vaak en is heel lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2022 goeiemooiemorgen frummers Vandaag met vriendinnen naar Donbass kijken of we een beetje meer inzicht kunnen krijgen in hoe het (niet) werkt daar in die regio want in de huidige oorlog snap ik er niet veel van en met Putin haten ontstaan ook niet veel inzichten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 16 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2022 Sterkte @rapilos! Fijn dat je je iets beter voelt @Reacher! Ik geniet van mijn koffieijs! Wij hebben lang zo’n Nespresso apparaat gehad, want gekregen en gemakkelijk, maar ik vind het niet zo gemakkelijk en vervuilend bovendien en ik drink veeeeel koffie en thee en water en dus duur. Nu heel blij met mijn gewone Melita filterkoffieapparaat. Die hadden we altijd ook nog. Nu al het andere weg. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 16 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2022 (bewerkt) Goedemorgen.. Eerder dronk ik sloten koffie maar ik ben er helemaal vanaf op 1 klein bakje in de ochtend na, maar dat is gewoonte en niet omdat ik het lekker vind. Thee vind ik al helemaal niks aan. Ik heb het liefst een beker ijskoude yoghurtdrink. Straks de boot uit de winterstand halen, yes! Het kan weer. 16 maart 2022 bewerkt door Remi1 nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2022 hehe, bijgelezen Raps, gecondoleerd 96 is acceptabel, maar de eigen generatie die dood gaat dat ervaar ik als erg dichtbij komen, brrrrr. En zeker zo| konfronterend als het je naasten betreft. Dan is koffie toch echt een bak troost voor mij> Gewoon met de hand opgieten, de eerste bak lekker sterk en intussen de rest opgieten, zodat nrs 2 en 3 "gewoon" zijn van sterkte. Net als bij bier en wijn, smaakt de eerste het beste, maar kan ik het ook niet bij die ene laten............ rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 16 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2022 Zo, nu weer even slapen. Dochter nu ook positief getest. Ik mis het buiten zijn. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden