ikkanhet Geplaatst 20 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2022 Goeiemorgen allemaal, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 20 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2022 Haha! Gefeliciteerd @Cleo66! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 20 februari 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 februari 2022 Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag @Cleo66 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 20 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2022 (bewerkt) Goedemorgen @ikkanhet, @Oskaren @Lika. Ik ga proberen de muziek te horen vandaag. Dat is een mooie opdracht. @Cleo66: HIEPERDEPIEP HOERA!!. Heb een topverjaatdag! Ook al is het in kleine kring. en @Lika: fijne vakantie, lekker genieten! laat je verwarmen door de zon: 20 februari 2022 bewerkt door Maja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 20 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2022 Goedemorgen. Dagpact Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 20 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2022 Zojuist zei Roberto: Goedemorgen. Dagpact Roberto Maja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2022 Van harte Cleo hopelijk heb je een leuke dag ondanks je ziek zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2022 Goedemorgen frummers, Wat een drukte al op de vroege zondagmorgen Cleo, van harte gefeliciteerd. Maak er ondanks het feit dat jullie het met zijn viertjes vieren een hartstikke fijne dag van. En dan nu een bakje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2022 Dagpact Roberto Maja Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 20 februari 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 februari 2022 Dagpact Roberto Maja Yvonne ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 20 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2022 Goedemorgen, @Cleo66 gefeliciteerd, dat je maar een oud en wijs besje mag worden:) Lijkt me heerlijk even naar de zon @Lika, veel plezier. Vanochtend zoon op bezoek. Gezellig bijpraten over nieuwe baan en relatie. Vanmiddag naar het filmhuis wandelen voor een vroege voorstelling. En daarna weer lekker koken, en laat eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 20 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2022 @Cleo66 van harte gefeliciteerd! goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 20 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2022 Goedemorgen. @Cleo66 gefeliciteerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 20 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2022 Goedemorgen allemaal. Allemaal klaar voor Franklin? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 20 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2022 Goedemorgen allemaal @Cleo66, van harte gefeliciteerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 20 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2022 @Lika fijne vakantie! Wij gaan vandaag naar een grote babyzaak. We zitten een beetje met de kinderwagen. Je hebt wel duo wagens, maar dat lijkt mij niets. Meerijdplankje waar ze op kunnen staan, is Mini net te klein voor. Als we wat verder gaan, lijkt het mij handiger dat ze ook kan zitten. Nu zagen we ook van die plankjes met een stoeltje erop. Eens kijken of dat wat is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 20 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2022 Bedankt @Oskar! dat had je nog nooit gezegd:) Dat fotootje heb ik ooit gemaakt in Frankrijk. We waren daar toen op fietsvakantie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 20 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2022 Mijn kinderen waren destijds nog klein en probeerden met die koeien te "praten" door naar ze te loeien. De boer werd toen heel boos op ons en joeg ons weg. Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 20 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2022 Stomme boer de hond is uitgelaten geweest croissants, pains au chocolat (nog warm, yummy) en een baguette en de rest vh huis slaapt nog alsof het zondag en wintervakantie tegelijk is. En dat is het ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 20 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2022 1 minuut geleden zei Oskar: Oei, grote babyzaak, pas op @niks, daar zitten roofdieren. Wel erg leuk om dingen te kopen voor bebi. Maar die verkopers daar kon ik slecht tegen. Vooral als ze ‘u wilt natuurlijk het beste voor uw kind’ tegen je gaan zeggen. haha ja idd maar voor je tweede kind haal je alles van Vinted toch? wraak is zoet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 20 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2022 Mijn ex loeide ook altijd naar koeien maar keek nooit eerst om zich heen. Ik probeerde mij dan altijd wel zo klein mogelijk te maken of te kijken alsof ik niet bij hem hoorde:) Op die vakantie had ik ook een van mijn terugvallen herinner ik mij. Ik was toen al bezig met stoppen, dat ging met vallen en opstaan. Ik had al een aantal weken niet gedronken en we kwamen moe en bezweet aan op onze volgende camping. Gelukkig stond ons tentje daar al klaar want wij zijn absoluut geen kampeerders. Toen boden onze overburen ons een biertje aan. Ik vond dat zo'n aardig aanbod en wilde daar geen nee op zeggen. Dus dat werd weer wijn bij het eten en bier op een terras en thuis weer volledig los. Maar goed, uiteindelijk ben ik toch weer op het juiste spoor terecht gekomen. Misschien denken jullie nu wie zit er nu op Rosa45's account? Want normaal ben ik niet zo aan het kletsen. Kohtje, rapilos en lady jane reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2022 (bewerkt) Gefeliciteerd @Cleo66 en een fijne saunadag 20 februari 2022 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2022 een druilerige zondagmorgen hier frummers hopelijk klaart het nog wat op. En ik zit weer met een rood knopje op internet, Tele2 heeft grote storing staat op hun site. En toch kan ik hier plaatsen, rara???? Nu het nog kan: Lika, een heerlijke zonnige week voor jullie gewenst, geniet maar voor héél het forum mee, want hier zitten er velen in de storm. Lekker voor een wandeling, dat weer wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 20 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2022 Goedemorgen allemaal , wat een Piette pruim weer vandaag zeg. Geen wandel weer, maar ja, moeten er toch wel even uit vandaag eigenlijk. Zit gezellig bij vriend nu, een beetje te chillen. Rustig aan maar, het is tenslotte zondag. En lieve @Cleo66 van harte gefeliciteerd met je verjaardag vandaag ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 20 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2022 Oww @Lika heerlijk naar de zon. Fijne vakantie. gefeliciteerd @Cleo66 met je verjaardag .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden