Spring naar bijdragen

Donderdag 17 februari 2021


Maja

Aanbevolen berichten

15 minuten geleden zei Maja:

Jemig @Lieke7777. Ik hoor ook beangstigend vaak om mij heen dat iemand corona heeft. Jongste zoon van mijn zus nu ook. Rest gezin tot nu toe negatief. Duimen voor gematigd verloop en dito verspreiding binnen gezin. 

 Ik ben niet  zo angstig gelukkig .

Maar hopelijk  blijft het bij mijn zoon .

Jongste ook Neg test , man test zo ook  nog .

As weekend werken , denk dat ik in extra pbm moet werken .. dwz  extra  luchthappend  benauwd  kapje .. 

bewerkt door Lieke7777
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Remi1  ik begrijp het wel mbt 50  ik wordt 49 .

Ik denk soms wat heb ik afgelopen 10 jaar lopen lanterfanten , mijn dromen niet nagejaagd  gewoon op de plaats drinken en rust.

Alleen mijn moeder is niet 52 gestorven  is nog in leven ,maar mijn vader met 68 en dan denk ik nog maar 19 jaar tot die leeftijd pff.

Nou heb ik gisteren ook een behoorlijk pittig emdr gehad rondom mijn vader en zijn sterven .  Tranen met tuiten.. :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

47 minuten geleden zei Remi1:

[...]

Ik snap er trouwens niks van dat ze de boel weer gaan open gooien. Het is nog lang niet voorbij, als dat ooit al voorbij gaat. Denk het niet eens.
Wat is de bedoeling,

Misschien is het de bedoeling dat nu alle mensen die vóór alle maatregelen waren gaan protesteren. Met al die protesten de afgelopen jaren is het beeld ontstaan dat heel Nederland tegen maatregelen is. Nu eens kijken of dat ook zo is? :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Kohtje:

Zo beroemd als ik als jeugdige droomde te worden ben ik niet geworden. Gelukkig maar, denk ik nu. Maar heb ik daarmee mijn leven verprutst, vergooid?
M'n drankjaren had ik anders in kunnen vullen. Maar ik zou bij God niet weten hoe.. :wacko:
 

Eigenlijk wil ik hiermee zeggen dat ik daar helemaal niet zo bij stil sta. Dag voor dag. En het hoeft niet allemaal groots en meeslepend te zijn. Liever niet, zelfs.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat zijn jullie allemaal oud :P Heel wat gedaan vandaag. Badkamer van top tot teen geboend, de keuken ook. Toen Mini sliep, de babykleren uitgezocht. Toen Mini wakker was, wat overtollige kleertjes naar de weggeefwinkel gebracht. Ik denk dat ze helemaal niet heel veel van Mini aan kan. Ligt er ook aan, hoe groot ze is natuurlijk. Maar ze gaat de zomer in, terwijl Mini de winter in ging. Wat weer een luxe problemen! Ik ben best beetje bang nog voor corona. Maar ook wel blij, baby live zien is toch leuker dan via video voor opa en oma's bijvoorbeeld. En Mini die dan ook meteen mag komen.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei lady jane:

volgend jaar word ik 70
klinkt stokoud, maar een van mijn beste
vriendinnen werd zondag 80 en is mijn grote voorbeeld.
een getal kan afschrikken, maar hoe je je voelt/gedraagt zegt zoveel méér

Ach het stelt allemaal weinig voor. Ik ben nu 50 en voel me nog steeds een groot kind. Mentaal ben je ongeveer klaar op je 25e en daarna gebeurt er ook weinig meer.

Gisteren had ik een urenlange meeting met het management team hier en ik dacht echt wat een onvolwassen pubers. 50, 60, 70 het zegt me niks meer. Ik probeer een beetje sportief te blijven en er van te genieten en dan zal het straks wel voorbij zijn, je houdt het toch niet tegen :D beter de kop bij het hier en nu houden.

Dat trieste "tijd verknoeid" gevoel kwam bij mij heel erg vd alcohol. Sinds een paar jaar heb ik dat veeeel minder. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei spirit:

Is die scan voor jezelf @Maja

Ja, scan om de botdichtheid vast te stellen. Omdat ik al 7 cm gekrompen ben en ik lumbaal en thoracaal krom groei. Daar ben ik toch echt iets te jong voor. (53). Scan werd gedaan door oud-klasgenoot van middelbare school. Niet dat ik haar herkende of zij mij. Zij zag mijn naam en vroeg daarop door. Toch grappig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...